PDA

View Full Version : Ibanez ADD 120



Ibanez Rocker
4 juli 2010, 20:52
Hallo iedereen,

Ik ben aan het zoeken naar een nieuwe gitaar, maar ik ben niet zo zeker wat voor één ik hebben moet. Ik vraag me af of de Ibanez ADD 120 een goede gitaar is. Als iemand een idee heeft, hoor ik dat graag.

Ibanez Rocker.

GlobalWarming
4 juli 2010, 20:56
Echt bagger slecht ... :cool:

Ibanez Rocker
4 juli 2010, 21:05
Negeer dat bericht maar dat ik gestuurd heb. :)
Hoezo vind je dat dan?

Bram+
4 juli 2010, 21:05
Totaal kansloos om een poll te starten over een gitaar die het grootste deel van de forumbevolking niet eens kent, laat staan in het echt heeft vastgehad en er iets zinnigs over kan zeggen. Een goed antwoord ga je dus niet krijgen op je vraag, tenzij je zelf gaat uittesten en op je eigen bevindingen afgaat.

Desalniettemin is de ADD120 een opmerkelijke keuze, aangezien de gitaar maar beperkt geproduceerd is en ook al weer wat jaartjes geleden. Hoe kom je bij de ADD120 en kies je niet voor een wat recenter model/eentje die nog een productie is?

GlobalWarming
4 juli 2010, 21:08
Totaal kansloos om een poll te starten over een gitaar die het grootste deel van de forumbevolking niet eens kent, laat staan in het echt heeft vastgehad en er iets zinnigs over kan zeggen. Een goed antwoord ga je dus niet krijgen op je vraag, tenzij je zelf gaat uittesten en op je eigen bevindingen afgaat.

Desalniettemin is de ADD120 een opmerkelijke keuze, aangezien de gitaar maar beperkt geproduceerd is en ook al weer wat jaartjes geleden. Hoe kom je bij de ADD120 en kies je niet voor een wat recenter model/eentje die nog een productie is?

Ik denk er net hetzelfde over als u!

Ibanez Rocker
4 juli 2010, 21:10
Ik kwam op de gitaar door Peter Verspuij in Rotterdam. Ik zag daar een ADD 120 hangen en die vond ik op zich wel mooi klinken, maar met die grote versterkers in die winkels klinken ze bijna allemaal mooi, maar ze zeiden dat ze hem net binnen hadden gekregen.

LesPaul1612
4 juli 2010, 21:25
goed is zeer subjectief, de ene zal die Ibanez haten, de ander zou hem geweldig vinden.

Vergelijk hem maar met een paar andere gitaren in die prijsklasse. Ook al staan daar vooral dikke versterkers, als het gewoon geen goede gitaar zou zijn zou je dat wel moeten horen bij vergelijk met andere gitaars:punk:

Bram+
4 juli 2010, 21:29
Ik kwam op de gitaar door Peter Verspuij in Rotterdam. Ik zag daar een ADD 120 hangen en die vond ik op zich wel mooi klinken, maar met die grote versterkers in die winkels klinken ze bijna allemaal mooi, maar ze zeiden dat ze hem net binnen hadden gekregen.
Dat is op z'n minst opmerkelijk te noemen, aangezien hij dus sinds 2007 al niet meer in productie is (echt waar). Hij is dus ergens blijven steken in het distributieproces of de vrienden van Verspuij proberen op zo'n manier van een winkeldochter af te komen :D

Specificaties zijn in ieder geval wel net en als je 'm prettig vindt spelen is dat zeker mooi meegenoemen. Wat vervelend bij die Arondites is, is is dat er geen standaard maat pickups in zitten. Stel dat je later een andere brug- of nekhumbucker in wil gooien, moet dus de bijtel erin. Belachelijk goedkoop zijn ze ook niet bij Verspuij trouwens zie ik op de website, maar als dit is wat je zoekt, weet ik niet wat het probleem zou moeten zijn.

jannest
4 juli 2010, 23:27
ik wor een beetje melig van dit soort topics