PDA

View Full Version : Het kansloze advertentie topic



Ibanez666
4 juli 2010, 14:47
Ik begin:

http://link.marktplaats.nl/359120660 zeker nulletje teveel

geert1976
4 juli 2010, 14:56
http://link.marktplaats.nl/356164198

woorden lijken me overbodig....

Nielsje
4 juli 2010, 14:59
http://link.marktplaats.nl/356164198

woorden lijken me overbodig....

Waarom? Er staat toch netjes bij dat er alleen een Fender logo opzit, en de vraagprijs van 145 euro is toch ook niet overdreven hoog?


Nee, kansloos is óf wanneer de vraagprijs onneuzel is, of wanneer deze topzin erbij staat:
"Kenners weten genoeg" blegh..

TimS
4 juli 2010, 15:03
http://link.marktplaats.nl/357117645
http://link.marktplaats.nl/351612000

Al die advertenties van Penterman zijn kansloos, veel te hoge prijzen.

EDIT:

Dit is ook een mooie: "de kenners weten het" als beschrijving en dan een prijs vragen die twee keer zo hoog is als normaal.

http://link.marktplaats.nl/339478792

geert1976
4 juli 2010, 15:05
Waarom? Er staat toch netjes bij dat er alleen een Fender logo opzit, en de vraagprijs van 145 euro is toch ook niet overdreven hoog?


Nee, kansloos is óf wanneer de vraagprijs onneuzel is, of wanneer deze topzin erbij staat:
"Kenners weten genoeg" blegh..

Klinkt als een echte F?, nou nee, echt niet...

Hendriks
4 juli 2010, 15:05
Waarom? Er staat toch netjes bij dat er alleen een Fender logo opzit, en de vraagprijs van 145 euro is toch ook niet overdreven hoog?


Nee, kansloos is óf wanneer de vraagprijs onneuzel is, of wanneer deze topzin erbij staat:
"Kenners weten genoeg" blegh..

145 voor een Sunn , prima toch.

geert1976
4 juli 2010, 15:08
Wel vreemd, laatst was er een forummer die op zijn zelfbouw strat een Fender decall wilde plakken en hiervoor compleet werd neergesabeld en nu is het ok? :soinnocent:

Hendriks
4 juli 2010, 15:22
Wel vreemd, laatst was er een forummer die op zijn zelfbouw strat een Fender decall wilde plakken en hiervoor compleet werd neergesabeld en nu is het ok? :soinnocent:

Decals plakken is nooit ok , maar is helaas niet uit te bannen , hier staat in ieder geval bij dat het een Sunn is , maar je hebt wel gelijk Geert ,we mogen niet mild worden.

Nielsje
4 juli 2010, 15:25
Wat is het probleem?
Mensen moeten toch zelf weten wat ze op hun gitaar plakken? Zijn dan al die punkrockertjes ook ineens niet okay, omdat hun gitaar vol met stickers zit?

Zo lang ze netjes bij verkoop zetten dat het een 'neppert' is, is er toch niets aan de hand?

TimS
4 juli 2010, 15:34
Wat is het probleem?
Mensen moeten toch zelf weten wat ze op hun gitaar plakken? Zijn dan al die punkrockertjes ook ineens niet okay, omdat hun gitaar vol met stickers zit?

Zo lang ze netjes bij verkoop zetten dat het een 'neppert' is, is er toch niets aan de hand?

Kijk anders even de andere discussies door...

Probleem is dat je niet weet waar de gitaar terecht komt, dat je bij de verkoop vermeldt dat het een nepper is betekent niet dat de koper dat gaat doen als hij hem weer verkoopt.

geert1976
4 juli 2010, 15:37
Decals plakken is nooit ok , maar is helaas niet uit te bannen , hier staat in ieder geval bij dat het een Sunn is , maar je hebt wel gelijk Geert ,we mogen niet mild worden.

ghe ghe, het zal de warmte wel wezen:ok:

Jij hebt trouwens een verrekte mooie strat te koop zeg:)

Hendriks
4 juli 2010, 16:55
ghe ghe, het zal de warmte wel wezen:ok:

Jij hebt trouwens een verrekte mooie strat te koop zeg:)

Ja een beauty.

Midwolda
4 juli 2010, 17:51
Dan heb je zo'n beauty (http://link.marktplaats.nl/359186974) van een gitaar, en dan flikker je er gewoon even wat snaren op...

Mr. Dynamite
4 juli 2010, 17:54
:dontgeti: waarom? dat vraag ik me echt af. Sommige mensen knippen ook hun snaren niet netjes af, dan zit er nog 3 a 4 cm snaar aan te krullen. Dan denk ik echt :soinnocent:

vulvasonic
4 juli 2010, 18:23
:dontgeti: waarom? dat vraag ik me echt af. Sommige mensen knippen ook hun snaren niet netjes af, dan zit er nog 3 a 4 cm snaar aan te krullen. Dan denk ik echt :soinnocent:

Ik heb dat ook lang gedaan. Ik ben ze pas af gaan knippen toen het gekletter me ging irriteren, omdat het geluid ervan mijn spel in volume overstemde. :D

Mr. Dynamite
4 juli 2010, 18:30
Ik heb dat ook lang gedaan. Ik ben ze pas af gaan knippen toen het gekletter me ging irriteren, omdat het geluid ervan mijn spel in volume overstemde. :D

:dontgeti: Ging het zo hard dan?!
Nee ikzelf probeer het altijd zo strak mogelijk te hebben. Ook wil ik mijn gitaren mooi houden, ik poets ze dan ook regelmatig enzo. Een relic koop ik dan ook niet, dat moet door de tijd komen en als dit zo is vind ik het ook helemaal niet erg.

stikel
4 juli 2010, 18:40
Deze opmerking is niet persoonlijk bedoelt voor de reageerders tot nu toe. Ik snap niet dat een gitaarforum het ideale forum is om andermans koopwaar (soms ook nog eens onterecht, puur gebasserd op fototjes en aanames en zonder enige vorm van hard bewijs) zwart te maken. Daar zijn andere (consumenten)organisaties voor. Dit topic mag wat mij betreft, zeker naast het twijfeltopic (waar ik ook de nodige bovenstaande bedenkingen over heb) per direct dicht.

groet Jan

guitarkid
4 juli 2010, 18:40
Mensen, dit is het "kansloze advertentie-topic".
Pas twee pagina's en ja hoor, de discussies vliegen al weer over het scherm... ;)
Ibanez z'n start-post was nou net zo'n mooie!
En die van TimS ook: volgens mij kan bijna elke advertentie van Penterman er direct bij geplaatst worden :seriousf:

Gr. C.

Mitch
4 juli 2010, 18:50
Oh, dus als we een oplichter tegenkomen op marktplaats moeten we ermee naar Tros Radar of Opgelicht? Joepie, daar hebben we wat aan...
Ik vind dit ook niet 'het meest fantastische topic aller tijden, maar als nu het het Twijfel over advertentie-topic al als discutbale wordt gezien, tjongejonge... als er érgens wel serieus wordt gediscussieerd en mensen scherp en kritisch zijn is het daar wel.
En wat is er mis met een beetje lachen op zijn tijd? Ik vond de openingspost buitengewoon sterk.

Mr.Fingers
4 juli 2010, 18:52
http://link.marktplaats.nl/264329518

Gibson SG Standard voor 1250€, exclusief koffer van 99€ (dus 1349€ voor het totaalsetje...). Nieuw kun je ze tegenwoordig kopen voor een 950-990€, koffer incluis *facepalm*

EGH
4 juli 2010, 18:52
Deze opmerking is niet persoonlijk bedoelt voor de reageerders tot nu toe. Ik snap niet dat een gitaarforum het ideale forum is om andermans koopwaar (soms ook nog eens onterecht, puur gebasserd op fototjes en aanames en zonder enige vorm van hard bewijs) zwart te maken. Daar zijn andere (consumenten)organisaties voor. Dit topic mag wat mij betreft, zeker naast het twijfeltopic (waar ik ook de nodige bovenstaande bedenkingen over heb) per direct dicht.

groet Jan

Je vergeet dat naast het feit dat er op dit forum veel mensen zijn met enorm veel kennis van gitaren, dus als mensen twijfels hebben er ook anderen zijn die dit eventueel kunnen ontkrachten of bevestigen. Maar op dit forum komen ook juist ontzettend veel gitaristen die de potentiele kopers zijn van de nep-Gibson of Fender, dus bereik je ook de mensen die je wil bereiken.

guitarkid
4 juli 2010, 19:28
Ik vond de openingspost buitengewoon sterk.

Dat zeg ik! +1 !!!!!! :ok:

@Stikel; Hee Jan, op zich heb ik zeker begrip voor je standpunt, want het is wel voorgekomen dat een echte gitaar werd aangezien voor een kopie. Bij mijn weten werd dat echter ook wel gecorrigeerd op het forum.
Maar in bijna alle gevallen bleek het toch terechte twijfel te zijn en heeft de aanbieder de advertentie aangepast of anderszins zijn/haar conclusies getrokken.
Dit topic, wat echt heel leuk kan worden gaat m.i. niet over twijfelachtige advertenties maar over objectief absurde prijzen of anderszins hilarische zaken in advertenties...
Dus de Peavey-versterker uit de eerste post is gewoon een Peavey-versterker, maar dan wel met een lachwekkende vraagprijs en derhalve een mooie en representatieve openingspost.
Het jammere is vaak dat er gelijk oeverloze zijpaden ingeslagen worden. En ik, die natuurlijk zonder zonden is, werpe de eerste steen... ;)
(Of had ik nou laatst een waarschuwing gekregen wegens te veel off-topic...???? Hmmmmm.... :seriousf:)

Gr. C.

Ibanez666
4 juli 2010, 19:33
Dus nu graag weer gewoon een ander soort kansloze posts, dank u! ;)

Ibanez666
4 juli 2010, 19:35
http://link.marktplaats.nl/264329518

Gibson SG Standard voor 1250€, exclusief koffer van 99€ (dus 1349€ voor het totaalsetje...). Nieuw kun je ze tegenwoordig kopen voor een 950-990€, koffer incluis *facepalm*

zag ook een studio voor 1000 tweedehands, eerder was het nog 1100. Die gaan toch echt niet voor meer dan 750

barno
4 juli 2010, 19:43
Wat is eigenlijk het verschil tussen dit topic en het twijfel over ads-topic?

grayfink
4 juli 2010, 19:59
Hier is geen twijfel.

Ibanez666
4 juli 2010, 20:03
Hier is geen twijfel.

:sssh: Belgie........ ;)

Mr. Dynamite
4 juli 2010, 20:03
Hier post je gewoon gitaar ads die men van ze langszalse leven niet zal verkopen. Of het om de belachelijk hoge prijs gaat of wat dan ook. ;)

Ibanez666
4 juli 2010, 20:04
Hier post je gewoon gitaar ads die men van ze langszalse leven niet zal verkopen. Of het om de belachelijk hoge prijs gaat of wat dan ook. ;)

Jep, da's de juiste uitleg, dus Staggs van 5 euro en zo ;)

geert1976
4 juli 2010, 20:05
Jep, da's de juiste uitleg, dus Staggs van 5 euro en zo ;)

Dat is niet kansloos, maar reëel :seriousf::seriousf:

Mr. Dynamite
4 juli 2010, 20:08
:seriousf: :cheerup:

Ibanez666
4 juli 2010, 20:09
Dat is niet kansloos, maar reëel :seriousf::seriousf:

Hehehe, inderdaad!

Hoewel 5 euro natuurlijk wel erg veel is voor een Stagg

Mr. Dynamite
4 juli 2010, 20:10
En daarom is het ook KANSLOOS! :stop:

stikel
4 juli 2010, 20:17
Je vergeet dat naast het feit dat er op dit forum veel mensen zijn met enorm veel kennis van gitaren, dus als mensen twijfels hebben er ook anderen zijn die dit eventueel kunnen ontkrachten of bevestigen. Maar op dit forum komen ook juist ontzettend veel gitaristen die de potentiele kopers zijn van de nep-Gibson of Fender, dus bereik je ook de mensen die je wil bereiken.

Kenners zitten er geheid tussen net als evenzovele meelopers van kenners. Potentiële kopers zonder kennis moeten wegblijven van sites als MP (er staan ook heus goede aanbiedingen op, mits je de kennis in huis hebt) en zouden, wat hier ook veel wordt aangeraden, moeten kijken/voelen/spelen/kopen bij gerenommeerde goed bekend staande muziekzaken. Vasthouden en proberen is mijn devies. En dan kan de ad in de openingspost nog zo geweldig zijn. Ik vind ze de moeite van het lezen niet waard.

groet Jan

Edit. Heb de ad van MP over de Peavey hier voor het eerst gezien. Zeker niet op MP.

Hendriks
4 juli 2010, 20:23
Kenners zitten er geheid tussen net als evenzovele meelopers van kenners. Potentiële kopers zonder kennis moeten wegblijven van sites als MP (er staan ook heus goede aanbiedingen op, mits je de kennis in huis hebt) en zouden, wat hier ook veel wordt aangeraden, moeten kijken/voelen/spelen/kopen bij gerenommeerde goed bekend staande muziekzaken. Vasthouden en proberen is mijn devies. En dan kan de openingspost nog zo geweldig zijn. Ik vind ze de moeite van het lezen niet waard.

groet Jan

Maar je hebt ze dus wel gelezen (wel een heeeeel flauwe opmerking).
Ach je moet lezen wat je interresseerd , ik lees ook veel topics niet omdat het onderwerp mij niet boeit.
Als je de openings post over de Peavey leest kon dit wel een grappig topic worden . Over het "twijfel over" topic" heb ik zo nu en dan ook mij twijfels , voor dat je het weet ben je ten onrechte een oplichter.

Mitch
4 juli 2010, 20:32
Op een topic kan inhoudelijk worden gereageerd en als er wat te melden valt over totaal gebrek aan inhoud kan dat gerapporteerd worden. Kap dus eens met die wannabe-mod discussie, die heeft inmiddels meer posts dan het topic zelf...

geert1976
4 juli 2010, 21:05
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/gibson-les-paul-imitatie-shaftesbury-uit-1971-42322552.html?fh_start_index=135

Hij staat al een jaar of anderhalf te koop, dus kansloos?.

Wel goede pick-ups van FGI (zitten ook in mijn strat zaaaaaaaaaalllllllliiiiiiiggggggg)

geert1976
4 juli 2010, 21:10
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/vintage-neckthrough-sg-by-kawai-japan-gibson-variant-67635440.html?fh_start_index=165

halverwege de tekst raken velen al de kluts kwijt denk ik:(

Ibanez666
4 juli 2010, 21:35
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/gibson-les-paul-imitatie-shaftesbury-uit-1971-42322552.html?fh_start_index=135

Hij staat al een jaar of anderhalf te koop, dus kansloos?.

Wel goede pick-ups van FGI (zitten ook in mijn strat zaaaaaaaaaalllllllliiiiiiiggggggg)

zal wel anderhalve eeuw worden..ik bedoel voor dat geld kopen we natuurlijk een studio of zo :)

Ibanez666
4 juli 2010, 21:36
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/vintage-neckthrough-sg-by-kawai-japan-gibson-variant-67635440.html?fh_start_index=165

halverwege de tekst raken velen al de kluts kwijt denk ik:(


De kluts was ik al kwijt toen ik de vraagprijs zag..

macwilliams
4 juli 2010, 21:40
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/vintage-neckthrough-sg-by-kawai-japan-gibson-variant-67635440.html?fh_start_index=165

halverwege de tekst raken velen al de kluts kwijt denk ik:(

Maar op deze waren vele Gibson bezitters heeeeeeel jaloers.
DUMB
ASS!

Midwolda
4 juli 2010, 21:43
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/vintage-neckthrough-sg-by-kawai-japan-gibson-variant-67635440.html?fh_start_index=165

halverwege de tekst raken velen al de kluts kwijt denk ik:(

Hij is ook nog eens Gibs-onwaardig... :seriousf:

ja hij is flauw

oigun
4 juli 2010, 21:47
Ik heb ook zo'n ding gehad, was toendertijd het goedkoopste gitaartje in de winkel. Ik geloof 99gulden:seriousf:
Was best een lekker gitaartje btw.

geert1976
4 juli 2010, 21:50
Maar op deze waren vele Gibson bezitters heeeeeeel jaloers.
DUMB
ASS!

geen smiley?:)

Mitch
4 juli 2010, 21:51
't Is echt een constructie van resthout zo te zien :stop:
Exotische houtsoorten als noten en elzen. Ja, zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt :seriousf:

geert1976
4 juli 2010, 22:02
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/les-paul-limited-edition-67488191.html?fh_start_index=240

pfff, voor dat geld koop je een fijne Gibson Studio.
Of deze Epi een Gibson van het podium speelt, geloof ik niet zo:ok:

wietse
4 juli 2010, 22:14
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/vintage-neckthrough-sg-by-kawai-japan-gibson-variant-67635440.html?fh_start_index=165

halverwege de tekst raken velen al de kluts kwijt denk ik:(

het is ook nog eens een forumlid, ik heb hem laatst gemaild hoe hij aan dat kawai verhaal komt en hem netjes gezegd wat zo'n gitaar werkelijk waard is.
toen werd mij verweten dat het dom van mij is om mijn aanwinsten met prijs op het forum te posten want daar sneed ik mezelf mee in de vingers als ik ze weer wilde verkopen.
dus toen wist ik dat het een forumlid is.
ook kreeg ik een link naar het vintaxe forum waar een verwijzing kawai/arirang stond , klopt in het geval van de multiplex 60's planken, niet bij deze dingen.
het probleem met kawai is dat veel onbekende gitaren maar gelijk aan deze fabriek worden toegeschreven, omdat die zo enorm veel hebben gemaakt en er lang niet alles van bekend is.
in the guru's guitar guide en the bluebook of guitars wordt bij arirang beide keren verwezen naar korea.
trouwens in die lijst zag ik zo al meerdere fouten staan, o.a dat el maya en maya matsumoku merken zouden zijn.
zou hem dit nog antwoorden maar kon de moed niet opbrengen.

heb er trouwens ook 1, ooit 100 euro voor gegeven als ik me het nog goed herinner en verder een prima gitaar.

geert1976
4 juli 2010, 22:25
Staat de Arirang nog op je site?, ik meen inderdaad dat jij éénzelfde had.

Dat het een Arrirang was dacht ik al wel.

Ik weet trouwens ook niet beter dan dat Arirang Koreaans is.
Arirang is volgens mij een Koreaans folklore liedje geloof ik.

Ik heb ook eens eenzelfde gitaar gehad, ook 24 frets, was ook een Arirang, fijne gitaar hoor.

Ik begrijp ook niet dat die er Gibson op gezet heeft:( dat slaat echt nergens op)

geert1976
5 juli 2010, 12:51
http://link.marktplaats.nl/358823480

Lees zelf maar...

rijsberman
5 juli 2010, 13:43
@geert: ach, er staat tenminste een eigen merk op, ipv een 7ender decal.

McVenco
5 juli 2010, 13:45
http://link.marktplaats.nl/358823480

Lees zelf maar...

Volgens mij kan alles van Martien direct dit topic in....

Riky
5 juli 2010, 13:49
Volgens mij kan alles van Martien direct dit topic in....

Het zijn bijna identieke verhalen bij elke advertentie:makeup:
Dat maakt het nog kanslozer dan dat het al was.

Ibanez666
5 juli 2010, 13:57
Wat ik me dan afvraag, zou hij al zo lang adverteren zonder enig succes?

wietse
5 juli 2010, 13:59
Het zijn bijna identieke verhalen bij elke advertentie:makeup:
Dat maakt het nog kanslozer dan dat het al was.

en dat bijna op al z'n gitaren de tuners scheef zitten draagt ook bij aan het kansloze, wie herinnert nog die chinese SG met overdadige inleg die hij te koop had waar hij de tuners op de kop op had gemonteerd? :D
het is een prutser, geef mij een stapel onderdelen en ik bouw er ook een gitaar van, maar noem het dan niet customshop kwaliteit.
trouwens volgens mij is martien niet zo actief meer.

zeppo
5 juli 2010, 14:40
Al die advertenties van Penterman zijn kansloos, veel te hoge prijzen.

Maar het is wel heel gezellig bij Penterman. Misschien krijg je wel een kopje koffie met een koekje.
Maar idd. Penterman is duur, te duur. Vraag me wel eens af wie die prijzen betaalt...

Ibanez666
5 juli 2010, 14:55
Vraag me wel eens af wie die prijzen betaalt...

Mensen zonder (interesse in) internet?

guitarnijboer
5 juli 2010, 17:34
Maar het is wel heel gezellig bij Penterman. Misschien krijg je wel een kopje koffie met een koekje.
Maar idd. Penterman is duur, te duur. Vraag me wel eens af wie die prijzen betaalt...

Ben er ooit eens binnengelopen toen ik toevallig door de achterhoek reed.
't valt reuze mee met de gezelligheid daar: Een baasje met iets te hoge bloeddruk die ook in reallive niet te beroerd is fantasierijke verhalen over zijn waar te vertellen. Geen onaardige man hoor, beslist niet, maar ik heb geen koekje of thee gezien. Het winkeltje is verder vrij krap met wat weinig ruimte om spullen te testen. :punk:

Madcow
5 juli 2010, 17:53
Wat een kut topic zeg

HUESSEN
5 juli 2010, 18:02
Wat een kut topic zeg


Ja, dat zei jij ja.........

guitarkid
5 juli 2010, 18:07
Wat een kut topic zeg

Wel als je er dit soort posts in plaatst.... ;)

cerpintaxt
5 juli 2010, 18:20
Dan heb je zo'n beauty (http://link.marktplaats.nl/359186974) van een gitaar, en dan flikker je er gewoon even wat snaren op...

Ja, idd ik zou er ook echt wel met goud gecoate snaren opzetten dan ziet die gitaar er nog geiler uit. Wel een heel mooi ding trouwens!

Eko
5 juli 2010, 18:26
Ik ken Penterman prive , dus ben bevooroordeeld. Dat gezegd wil ik wel nog even kwijt dat de meeste prijzen onderhandelbaar zijn. Als je dus iets wilt kun je er gewoon over mailen of bieden. Zeker over gebruikte materialen.
Verder vind ik bijna iedere advertentie verdacht , zeker als er in staat: Beter dan origineel , klinkt beter dan menige Fender of USA enz.
Als je heel eerlijk bent weet je zelf ook wel dat niet elke Fender , Gibson e.d. even goed is en klinkt. Alleen als je iets wilt verkopen zet je niet een tekst bij in de trent van : klinkt kut , maar ik vraag wel de hoofdprijs.
Bijkomend probleem is dat menige gitarist zelf niet goed genoeg speelt om de verschillen goed te beoordelen. Alleen dat geven we geen van alleen graag toe.
Er is en blijft maar 1 remedie : testen en zelf beoordelen. Voor de rest mag een ieder zelf beslissen wat goed is of niet.
Verdachte advertenties kun je altijd wel melden , zeker als het gaat om gestolen waar. Bashen mag je ergens anders doen naar mijn mening.

thomas_lc
5 juli 2010, 21:52
http://link.marktplaats.nl/359063752



57 ri wel 1750 euro nieuw in de winkel!

Ik heb godverdomme een classic 50s player staan die identiek is :O heb ik dan toch zon aardige gitaar boer die mij een gitaar van 1750 voor 549 geeft?

RoelSmoel
5 juli 2010, 21:56
http://link.marktplaats.nl/359063752



57 ri wel 1750 euro nieuw in de winkel!

Ik heb godverdomme een classic 50s player staan die identiek is :O heb ik dan toch zon aardige gitaar boer die mij een gitaar van 1750 voor 549 geeft?

Euhmm.. Die gitaar is van een forumlid.. Staat meen ik in een ander topic al eens..
:sssh:

grayfink
5 juli 2010, 21:56
http://link.marktplaats.nl/359063752



57 ri wel 1750 euro nieuw in de winkel!

Ik heb godverdomme een classic 50s player staan die identiek is :O heb ik dan toch zon aardige gitaar boer die mij een gitaar van 1750 voor 549 geeft?
Nee, jij bent dom. Je weet het verschil niet tussen een AVRI en een Mexicaan.
Niets mis met die advertentie.

RoelSmoel
5 juli 2010, 22:02
Nee, jij bent dom. Je weet het verschil niet tussen een AVRI en een Mexicaan.
Niets mis met die advertentie.

Dat is dus het probleem van mensen hier, gaan zomaar zonder enige kennis overal advertenties neerpleuren zonder dat ze ook maar weten waar het om gaat:makeup:

Kim Wilson
5 juli 2010, 22:04
Maar die worden net zo rap weer afgefikt. Niks aan de hand dus.

Cool topic! :ok:

Hendriks
5 juli 2010, 23:13
http://link.marktplaats.nl/359063752



57 ri wel 1750 euro nieuw in de winkel!

Ik heb godverdomme een classic 50s player staan die identiek is :O heb ik dan toch zon aardige gitaar boer die mij een gitaar van 1750 voor 549 geeft?

Hey lullo , eerst even checken voordat je commentaar geeft.

Eko
5 juli 2010, 23:39
Dat was , heel voorzichtig gesteld , ook mijn commentaar. Een hoop forumgebruikers kennen de verschillen tussen de instrumenten niet. Gebrek aan kennis doet af en toe de wenkbrouwen fronsen. Iedere strat met rosewood toets is direct een `62 reissue en is dus even duur, precies hetzelfde en dus net zo goed.

geert1976
5 juli 2010, 23:41
Hey lullo , eerst even checken voordat je commentaar geeft.

Inderdaad,

Henk heeft hele mooie en goede foto's erbij gezet, waarop je direct kunt zien dat het om een USA exemplaar gaat en zeker geen Mexicaan.

geert1976
5 juli 2010, 23:42
Dat was , heel voorzichtig gesteld , ook mijn commentaar. Een hoop forumgebruikers kennen de verschillen tussen de instrumenten niet. Gebrek aan kennis doet af en toe de wenkbrouwen fronsen. Iedere strat met rosewood toets is direct een `62 reissue en is dus even duur, precies hetzelfde en dus net zo goed.

Dat was het geval, dat is het geval en dat zal ook wel het geval blijven:(

Hendriks
5 juli 2010, 23:45
Dank je Geert . Zoals Eko aangeeft zitten er altijd risico's aan dit soort topics , niet iedereen weet het verschil tussen een mex en een AVRI , geeft niets ,maar onthoud je dan van commentaar.

Jasper.
5 juli 2010, 23:51
http://link.marktplaats.nl/358823480

Lees zelf maar...

Wel een grappig kleurtje.


Dank je Geert . Zoals Eko aangeeft zitten er altijd risico's aan dit soort topics , niet iedereen weet het verschil tussen een mex en een AVRI , geeft niets ,maar onthoud je dan van commentaar.

Idd. En als je al wat twijfelt, zeg het dan op een wat subtielere vragende manier in plaats van gelijk te roepen dat het niet klopt.

Jasper.
5 juli 2010, 23:56
http://link.marktplaats.nl/352264948

Wow, wat een fraaie decal en neckplate :seriousf: Dat is natuurlijk het belangrijkst!

Jasper.
5 juli 2010, 23:59
http://link.marktplaats.nl/359494130

Gevonden op straat :p Wel eerlijk van hem :ok:

Ibanez666
6 juli 2010, 00:15
http://link.marktplaats.nl/359494130

Gevonden op straat :p Wel eerlijk van hem :ok:

Maar niet voor in het kansloze topic lijkt me :)

geert1976
6 juli 2010, 00:24
http://link.marktplaats.nl/352264948

Wow, wat een fraaie decal en neckplate :seriousf: Dat is natuurlijk het belangrijkst!

Ojee hij is weer bezig:seriousf:

guitarkid
6 juli 2010, 00:39
http://link.marktplaats.nl/359063752



57 ri wel 1750 euro nieuw in de winkel!

Ik heb godverdomme een classic 50s player staan die identiek is :O heb ik dan toch zon aardige gitaar boer die mij een gitaar van 1750 voor 549 geeft?

Misschien nog even: "Sorry Hendriks" ? ;)

Neemt op zich niet weg dat als het een kansloze advertentie van een forumlid zou zijn, dat natuurlijk geen reden is om 'm niet te hier posten.....
Integendeel !!!! :seriousf: :seriousf: :seriousf:

Gr. C.

Hendriks
6 juli 2010, 08:18
Misschien nog even: "Sorry Hendriks" ? ;)

Neemt op zich niet weg dat als het een kansloze advertentie van een forumlid zou zijn, dat natuurlijk geen reden is om 'm niet te hier posten.....
Integendeel !!!! :seriousf: :seriousf: :seriousf:

Gr. C.

Ach , mijn advertentie krijgt nu wat extra aandacht;) .

broeder6x6
6 juli 2010, 11:55
Euhmm.. Die gitaar is van een forumlid.. Staat meen ik in een ander topic al eens..
:sssh:

idd ik weet niet meer hoe hij heet...(wel iets met hen.. :crazyhappy:) het staat ook in z'n handtekening...

ff zoeken op het familie topic..:sssh:

EDIT:
srry nog niet goed gelezen.. hij staat hierboven....:seriousf:

Bolder
6 juli 2010, 13:19
Hahaha ja ff lezen voortaan!

Ibanez666
6 juli 2010, 13:23
http://link.marktplaats.nl/359772672

wow 35 euro korting en een kleine schade op de koop toe :)

Maar hij klinkt dan ook super op een goede versterker! ;)

RoelSmoel
6 juli 2010, 13:24
http://link.marktplaats.nl/359772672

wow 35 euro korting en een kleine schade op de koop toe :)

Maar hij klinkt dan ook super op een goede versterker! ;)

:seriousf::seriousf:

Ibanez666
6 juli 2010, 14:41
http://www.tweedehands.nl/muziek/muziek-accessoires/gitaarversterker/mesa-boogie-dc3-49706053.html?qq=&list_cat=gitaarversterker


tsss, heb 165 voor de mijne betaald.

allochthomas
6 juli 2010, 14:46
Ik zag hem al op gitaarmarkt voorbij komen. Voor die prijs heb je een mark III

smullie
6 juli 2010, 14:49
http://www.tweedehands.nl/muziek/muziek-accessoires/gitaarversterker/mesa-boogie-dc3-49706053.html?qq=&list_cat=gitaarversterker


tsss, heb 165 voor de mijne betaald.

Heb jij dan niet gewoon zelf een belachelijk mooi koopje gedaan? :hippie:

Of is deze prijs echt overdreven hoog? Misschien is dit wel de ideale versterker voor die epi van hierboven?

Ibanez666
6 juli 2010, 14:52
Heb jij dan niet gewoon zelf een belachelijk mooi koopje gedaan? :hippie:

Of is deze prijs echt overdreven hoog? Misschien is dit wel de ideale versterker voor die epi van hierboven?

Ik dacht dat ze ergens tussen de 500 en 600 deden. Dus de prijs is sowieso aan de flinke kant. Het is wel een hele fijne amp :)

Ibanez666
6 juli 2010, 16:15
http://link.marktplaats.nl/359772672

wow 35 euro korting en een kleine schade op de koop toe :)

Maar hij klinkt dan ook super op een goede versterker! ;)

Bwaha nou lekker eerste bod al!

Liquid_Metal
6 juli 2010, 17:06
http://link.marktplaats.nl/359772672

wow 35 euro korting en een kleine schade op de koop toe :)

Maar hij klinkt dan ook super op een goede versterker! ;)

Die heeft het écht niet begrepen zeg... ik kan er gewoon echt niet bij dat iemand zoiets durft aan te bieden. Die zal nooit meer serieus genomen worden (als ie dat al werd).

guitarnijboer
6 juli 2010, 20:12
Ik heb nog wel een vraag over de kansloosheid van advertenties voor tweede hands spullen in het algemeen: Ik heb veel spullen gekocht op MP en zat laatst te kijken voor een Fender erbij. Mij is echter opgevallen dat het eigenlijk de moeite niet is een tweedehands te kopen. Ze vragen zo 850,- / 900 voor een standaard USA strat. Nieuw koop je ze voor 1049,- hier vlak over de grens. 200,- duurder, maar min de gesleten frets, stof en krassen. Ik bedacht me dus dat het eigenlijk de moeite niet waard is en ik beter af ben met een nieuwe. Verder kijkend viel mij op dat er veel advertenties zijn waarbij de vraagprijs maar weinig onder de nieuwprijs ligt.
Bijvoorbeeld:

Een 2e hands Blade Texas Classic, bieden begint bij 425.... nieuw 499,-
Bij Penterman voor slechts 440,-

Nu weet ik wel: 'wat de gek er voor geeft' en 'de eigenaar mag vragen wat ie wil' maar het lijkt me sowieso allemaal vrij kansloos.

zeiler
6 juli 2010, 20:22
Ik denk dat ze zoveel vragen, dat mensen eronder bieden waar toch ene leuk en acceptabel bod bijzit ;)! Kun je die accepteren, en als iemand toch zo hoog bied... Tjah, dan heb je geluk :D!

Hendriks
6 juli 2010, 20:25
Ik ga zeker voor tweedehands , natuurlijk zie je wel eens dat er te hoge bedragen gevraagd worden. Een 2dehands (nieuw model) USA strat is wel te scoren voor 800 , dat is zeker 250 goedkoper dan in de winkel , oudere uitvoeringen voor rond de 650-700.

geert1976
11 juli 2010, 20:06
http://link.marktplaats.nl/359739397

phoe wat een prijs:???:

geert1976
11 juli 2010, 20:10
http://link.marktplaats.nl/360575761

En deze is er ook weer, hij snapt na 2 jaar nog steeds niet dat hij deze prijs niet krijgt.

Ik zie dat de slenterkat ook weer heeft geboden.

Ik hoop dat die hem niet krijgt, tis zonde om deze te relicen.

Kijk, een chinese Squier verneuken, ok, maar geen klassieker zoals deze:stop:

RoelSmoel
12 juli 2010, 00:48
http://link.marktplaats.nl/359965729

hij is wel goed met photoshoppen:ok:

geert1976
12 juli 2010, 01:31
http://www.tweedehands.nl/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/vintage-neckthrough-sg-by-kawai-teisco-75818645.html?qq=&list_cat=elektrische-gitaar

Eerst op MP nu op 2ehands.nl

Madcow
12 juli 2010, 14:44
Zijn sommigen mensen vergeten dat je een bedrag kan bieden? Als iemand zegt dat hij er 200 voor wilt hebben dan bied jij gewoon 100 euro en dan komen jullie samen op een akkoord van 150 euro.

Ibanez666
12 juli 2010, 15:07
Zijn sommigen mensen vergeten dat je een bedrag kan bieden? Als iemand zegt dat hij er 200 voor wilt hebben dan bied jij gewoon 100 euro en dan komen jullie samen op een akkoord van 150 euro.

Ik snap de zin van deze post niet helemaal. Het gaat hier in dit topic o.a. om absurde vraagprijzen. Dan heeft het geen zin om een bod te doen zoals jij voorstelt.

Pé.
12 juli 2010, 15:13
http://link.marktplaats.nl/359965729

hij is wel goed met photoshoppen:ok: Want...? Ik kan geen rare dingen ontdekken? :confused:

Hendriks
12 juli 2010, 15:32
http://link.marktplaats.nl/359965729

hij is wel goed met photoshoppen:ok:

€395 is een leuke prijs voor deze set , dus ik snap het even niet.

RoelSmoel
12 juli 2010, 17:00
http://link.marktplaats.nl/359965729

hij is wel goed met photoshoppen:ok:

Hier ging het me om..

speedmusic
12 juli 2010, 17:13
[url]
Ik zie dat de slenterkat ook weer heeft geboden.



Wie bedoel je met de slenterkat, alleycat? Want op zich vind ik zijn relics niet verkeerd.

stikel
12 juli 2010, 19:12
Ik snap al die drukte op dit topic niet. Een paar Nikes, een Flatscreen tv, een Boxspring (of neem elk voorbeeld wat je wilt), welke door de meesten zonder enige vraagtekens worden aanschaft, zijn ook minstens drie keer te duur en gaan na het seizoen (soms drie keer per jaar) ook met kortingen tot 70 % de deur uit. (en dacht je nu werkelijk dat er dan voor de verkoper geld bij moet :seriousf:). Dat heet handel. Vragen mag. Waar het werkelijk voor verkocht wordt is slechts interessant voor de potentiële koper/verkoper.
ON TOPIC Jullie maken alleen maar extra reclame voor deze mensen. Die gaan echt niet minder vragen door dit Topic. Ik heb er eenmaal mee gedreigd bij een muziekhandel met een nieuwe old stock Gretsch, welke op een Italiaanse site voor minder dan de helft werd aangeboden. Die was echt niet onder de indruk en juist blij met wat extra reclame op het forum.

Groet Jan

geert1976
12 juli 2010, 19:24
Wie bedoel je met de slenterkat, alleycat? Want op zich vind ik zijn relics niet verkeerd.

Dat zeg ik ook niet, maar het is doodzonde om die mooie Matsumoku Tele te gaan verneuken.

Relicen, prima, maar als je dat met deze klassieker wilt gaan doen, ben je in mijn ogen een cultuurbarbaar

Ibanez666
12 juli 2010, 20:10
Ik snap al die drukte op dit topic niet. Een paar Nikes, een Flatscreen tv, een Boxspring (of neem elk voorbeeld wat je wilt), welke door de meesten zonder enige vraagtekens worden aanschaft, zijn ook minstens drie keer te duur en gaan na het seizoen (soms drie keer per jaar) ook met kortingen tot 70 % de deur uit. (en dacht je nu werkelijk dat er dan voor de verkoper geld bij moet :seriousf:). Dat heet handel. Vragen mag. Waar het werkelijk voor verkocht wordt is slechts interessant voor de potentiële koper/verkoper.
ON TOPIC Jullie maken alleen maar extra reclame voor deze mensen. Die gaan echt niet minder vragen door dit Topic. Ik heb er eenmaal mee gedreigd bij een muziekhandel met een nieuwe old stock Gretsch, welke op een Italiaanse site voor minder dan de helft werd aangeboden. Die was echt niet onder de indruk en juist blij met wat extra reclame op het forum.

Groet Jan


Als jouw post een advertentie was geweest, had hij hier goed gestaan :)

speedmusic
12 juli 2010, 20:42
Dat zeg ik ook niet, maar het is doodzonde om die mooie Matsumoku Tele te gaan verneuken.

Relicen, prima, maar als je dat met deze klassieker wilt gaan doen, ben je in mijn ogen een cultuurbarbaar

Ik had/heb geen idee op welke tele hij aan het bieden is, maar wilde even zeker weten of het inderdaad over Krijn ging, naast best wel aardige tele's is hij trouwens ook een uitstekende fotograaf.

Krijn's fotopagina (http://www.krijnvannoordwijk.nl/)

nickofzo
12 juli 2010, 20:43
met als motto: negatieve reclame is ook reclame?

dus als een fender in verband word gebracht met een verkrachting, worden er meer verkocht??

edit: @ stikel

stikel
12 juli 2010, 21:43
met als motto: negatieve reclame is ook reclame?

dus als een fender in verband word gebracht met een verkrachting, worden er meer verkocht??

edit: @ stikel

Genoemde verkopers weten nu dat hun ads (met enige mate van belangstelling) worden gelezen. Geen lezers is geen kopers.

De tweede opmerking heb ik niet gemaakt en is geheel voor jouw rekening.

groet Jan

nickofzo
12 juli 2010, 21:51
inderdaad, ze weten dat het gelezen word. maar of ze er nou wat aan hebben....

ja het 2e punt is misschien wat grof..
ik las toevallig wat over fenders die diagonaal in den achterwerk gepropt moesten worden, vandaar ik hierop kwam.

LesPaul1612
12 juli 2010, 21:57
ja het 2e punt is misschien wat grof..
ik las toevallig wat over fenders die diagonaal in den achterwerk gepropt moesten worden, vandaar ik hierop kwam.

Het zou nog grover zijn als een B.C. Rich diagonaal in je achterwerk gepropt moest worden!

Pé.
13 juli 2010, 17:48
Hier ging het me om.. Euhm ik snap hem nog steeds niet. Wat is er nou zo kansloos? :confused:

RoelSmoel
13 juli 2010, 17:49
Euhm ik snap hem nog steeds niet. Wat is er nou zo kansloos? :confused:

Laat ook maar..

nickofzo
13 juli 2010, 18:25
hij bedoelt dat het plaatje voor geen meter klopt

cerpintaxt
13 juli 2010, 18:37
Het zou nog grover zijn als een B.C. Rich diagonaal in je achterwerk gepropt moest worden!

En je red er een Fender mee!

geert1976
15 juli 2010, 00:38
http://link.marktplaats.nl/361313065

De prijs is kansloos:ok:

RoelSmoel
15 juli 2010, 08:29
http://link.marktplaats.nl/361313065

De prijs is kansloos:ok:

Maar toch zijn er mensen die van niets weten, die erin trappen...

McVenco
15 juli 2010, 09:04
http://link.marktplaats.nl/361313065


Wat een schofterig lelijke headstock zit er op dat ding zeg... :eek:

Wat voor merk is dit eigenlijk?

Ibanez666
15 juli 2010, 09:13
Maar toch zijn er mensen die van niets weten, die erin trappen...

waarin trappen? Het is een raar onbekend ding, mensen betalen alleen nog voor fender of Gibson..

LesPaul1612
15 juli 2010, 10:31
waarin trappen? Het is een raar onbekend ding, mensen betalen alleen nog voor fender of Gibson..

Je hebt van die ouders.... die willen hun kind verrassen met een 'fraaie' elektrische gitaar. Ouders hebben er geen verstand van en kijken vooral naar het uiterlijk van de gitaar. Oh, die 'Telecaster' ziet er goed uit en hij is ook nog redelijk aan de prijs DAN ZAL HET VAST WEL GOED SPUL ZIJN! In werkelijkheid worden ze opgelicht met een gitaar die veel minder waard is, maar wat weet de onschuldige huisvader daar nou van:dontgeti:

Ibanez666
15 juli 2010, 10:40
Je hebt van die ouders.... die willen hun kind verrassen met een 'fraaie' elektrische gitaar. Ouders hebben er geen verstand van en kijken vooral naar het uiterlijk van de gitaar. Oh, die 'Telecaster' ziet er goed uit en hij is ook nog redelijk aan de prijs DAN ZAL HET VAST WEL GOED SPUL ZIJN! In werkelijkheid worden ze opgelicht met een gitaar die veel minder waard is, maar wat weet de onschuldige huisvader daar nou van:dontgeti:

Ik zie dat niet zo hoor, dat zou wel heel erg naief zijn anno 2010

wietse
15 juli 2010, 12:14
http://link.marktplaats.nl/361313065

De prijs is kansloos:ok:

net wat je zegt, 300 euro voor een animal nieuw had je ze al voor 120 gulden.

stikel
15 juli 2010, 18:53
waarin trappen? Het is een raar onbekend ding, mensen betalen alleen nog voor fender of Gibson..


Ik zie dat niet zo hoor, dat zou wel heel erg naief zijn anno 2010

:???: Deze uitspraken had ik niet verwacht, zeker niet van TS. Je bevestigt het hier nu notabene zelf. Een kansloos (ad) topic.

gr. Jan :soinnocent:

Ibanez666
15 juli 2010, 19:06
:???: Deze uitspraken had ik niet verwacht, zeker niet van TS. Je bevestigt het hier nu notabene zelf. Een kansloos (ad) topic.

gr. Jan :soinnocent:

met andere woorden het is dus een kansloze advertentie, want niemand "trapt erin" en gaat er 300 euro voor betalen..what's your point?

stikel
15 juli 2010, 19:53
Je snapt 't echt niet he. Jammer, had je hoger ingeschat. Een laatste opmerking nog. Tis opvallend dat een aantal reageerders (wie de schoen past trekke hem aan) zelf spullen op marktplaats hebben (over de merken zal ik me maar niet uitlaten, ook hoort je mij niet zeggen dat ze te duur zijn), die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen en die verwoede pogingen doen dit topic gaande te houden. Valt mij iets te veel op........ ;)

Ik doe er iig niet meer aan mee en laat dit topic rusten. Veel succes ermee.

groet Jan

Ibanez666
15 juli 2010, 20:01
Je snapt 't echt niet he. Jammer, had je hoger ingeschat. Een laatste opmerking nog. Tis opvallend dat een aantal reageerders (wie de schoen past trekke hem aan) zelf spullen op marktplaats hebben (over de merken zal ik me maar niet uitlaten, ook hoort je mij niet zeggen dat ze te duur zijn), die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen en die verwoede pogingen doen dit topic gaande te houden. Valt mij iets te veel op........ ;)

Ik doe er iig niet meer aan mee en laat dit topic rusten. Veel succes ermee.

groet Jan

6 posts van je in dit kansloze topic is inderdaad wel genoeg...

macwilliams
15 juli 2010, 21:18
:seriousf:

Ibanez666
15 juli 2010, 21:41
:seriousf:

hey lachebek, alles goed? :)

Tupelo
15 juli 2010, 22:24
Kweenie van wie die Animal is, maar mijn 1e gitaar, een stratje, was een Animal, en daar wil je nog niet mee op een kampvuur gevonden worden nee.

Heel erg grote bagger. :stop:

geert1976
15 juli 2010, 22:25
hey lachebek, alles goed? :)

Hij houdt zich een beetje schuil denk ik.

Hij is afgelopen week dusdanig op jouw body aan het flamen geweest dat de Buitenwacht in rook is opgegaan:seriousf::seriousf::seriousf:

LesPaul1612
15 juli 2010, 22:27
Misschien is 'Het Beest' nog wel geschikt voor een zwaar gefrustreerde dertiger die ongezond veel nostalgisch gevoelens heeft:seriousf:

Ibanez666
15 juli 2010, 23:28
Hij houdt zich een beetje schuil denk ik.

Hij is afgelopen week dusdanig op jouw body aan het flamen geweest :

als er nog maar wat van over is dan! :)

geert1976
15 juli 2010, 23:48
als er nog maar wat van over is dan! :)

Misschien van je body wel, maar De Buitenwacht is compleet afgefikt.:ok:

wietse
16 juli 2010, 07:52
Kweenie van wie die Animal is, maar mijn 1e gitaar, een stratje, was een Animal, en daar wil je nog niet mee op een kampvuur gevonden worden nee.

Heel erg grote bagger. :stop:
mijn eerste gitaar was ook een the animal stratje en dat was lang geen slechte gitaar, heb hem verkocht omdat ik hem niet meer in de collectie vond passen.
de kwaliteit wisselde enorm bij die dingen je had een koreaanse serie en een indonesische, die laatste serie dat was huilen met de pet op.

Ibanez666
16 juli 2010, 09:19
Belooft stikel niet meer te posten in dit topic, krijg ik dezelfde soort posts als hier via PM. Wil ik daar (netjes) op reageren, heeft hij zijn PM ontvang functie uitgeschakeld. :stop:

Nou ja ondanks zn belofte dit topic met rust te laten:


Ik doe er iig niet meer aan mee en laat dit topic rusten.

ligt hij er blijkbaar toch nog wakker van....

Nog kansloze ads iemand? :)

Luke-wannabe
16 juli 2010, 11:05
:???: Deze uitspraken had ik niet verwacht, zeker niet van TS. Je bevestigt het hier nu notabene zelf. Een kansloos (ad) topic.

gr. Jan :soinnocent:
Bén je nou zo ongelofelijk stom, of doe je maar zo?

altheka
16 juli 2010, 12:17
Gezien de woorden op dit forum vind ik deze (http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/360446253-te-koop-ruil-chris-larkin-asad-custom.html?return=eJwljdEKgzAMRf9F0Ee1dsNRKeL%2Bp NhuFmsbTGRjY%2F%2B%2BFF%2BScw8h1yihvl61AyrRS1WgM%2 Fu8DAsRqKZZE7hYb2ZfCYIxhHUMzXlSwwLjO2hRWdSUSjmJUt4 Dj6nvbozWM2ZFvD8eGPFh8ZSQZcuwsZ%2FisbndzxzXF8fAfT5 ySph%2FdJV%2Fcg3AodsKEtKcrNP9pbsWw%2B8P8A07zQ%3D%3 D&fta=eNotjlEOgjAQRO%2ByH3zTqgFnwxW8AqkWsbHQhi1qNNzd 1vi3k828NwYNPoIWtC6%2BfxgvxILjDvTynaqsdClAsVdodMvW gX3C20WWqxVwTKh5ipjXaVjche9PeLPc3cxBHHTlxgyJce3qKg ZJl2CHrtnrQ5HsQdGMA7HLAkFWOvuz5zHq0JyvR21LVPmTQjRW ej%2FMY7qVRl1Wgibz6gsk9%2ByPokHmSXz6nw9igxqfbfsC32 FI6w%3D%3D&fta_ind=1&fs=1) advertentie toch redelijk kansloos.

Gezien deze uitspraken dan he:

Blijvertje, dit zijn unieke exemplaren, voor de handel zijn dit soort gitaren niet geschikt
Ik wilde deze gitaar dolgraag hebben, ik had nog geen superstratachtig model\
Een deal was dus snel gemaakt, ik wilde dolgraag de Larkin

Maar wat zeur ik nu, het was toch al een maand geleden.
Hmmm en stiekum wil ik hem eigenlijk toch wel, maar 800 euro nope ik ben niet gek.

geert1976
16 juli 2010, 12:48
Gezien de woorden op dit forum vind ik deze (http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/360446253-te-koop-ruil-chris-larkin-asad-custom.html?return=eJwljdEKgzAMRf9F0Ee1dsNRKeL%2Bp NhuFmsbTGRjY%2F%2B%2BFF%2BScw8h1yihvl61AyrRS1WgM%2 Fu8DAsRqKZZE7hYb2ZfCYIxhHUMzXlSwwLjO2hRWdSUSjmJUt4 Dj6nvbozWM2ZFvD8eGPFh8ZSQZcuwsZ%2FisbndzxzXF8fAfT5 ySph%2FdJV%2Fcg3AodsKEtKcrNP9pbsWw%2B8P8A07zQ%3D%3 D&fta=eNotjlEOgjAQRO%2ByH3zTqgFnwxW8AqkWsbHQhi1qNNzd 1vi3k828NwYNPoIWtC6%2BfxgvxILjDvTynaqsdClAsVdodMvW gX3C20WWqxVwTKh5ipjXaVjche9PeLPc3cxBHHTlxgyJce3qKg ZJl2CHrtnrQ5HsQdGMA7HLAkFWOvuz5zHq0JyvR21LVPmTQjRW ej%2FMY7qVRl1Wgibz6gsk9%2ByPokHmSXz6nw9igxqfbfsC32 FI6w%3D%3D&fta_ind=1&fs=1) advertentie toch redelijk kansloos.

Gezien deze uitspraken dan he:

Blijvertje, dit zijn unieke exemplaren, voor de handel zijn dit soort gitaren niet geschikt
Ik wilde deze gitaar dolgraag hebben, ik had nog geen superstratachtig model\
Een deal was dus snel gemaakt, ik wilde dolgraag de Larkin

Maar wat zeur ik nu, het was toch al een maand geleden.
Hmmm en stiekum wil ik hem eigenlijk toch wel, maar 800 euro nope ik ben niet gek.

kansloze post van jou lijkt me.

Gelukkig mag ik zelf bepalen wat ik met mijn gitaren doe (na jouw stupide post krijg jij hem zeker niet).

Ik doe hem weg so what!

Dit heet op de man spelen en heeft niets met een kansloze advertentie te maken.

Ik heb geen haast met verkopen, ik zie wel wat er gebeurd.

Dus kansloze post:stop:

EDIT: gezien de nieuwprijs is mijn vraagprijs laag, jij bent zeker zo'n mannetje die wel alles wil, maar niets wil geven....

jurgend
16 juli 2010, 12:57
Die Larkin is echt een marktplaats b*tch geworden hoor... . Hoeveel keer die al van eigenaar veranderd is... niet te tellen.

geert1976
16 juli 2010, 13:03
Die Larkin is echt een marktplaats b*tch geworden hoor... . Hoeveel keer die al van eigenaar veranderd is... niet te tellen.

Nu klets je een beetje uit je nek, ding is eind vorig jaar vanuit België gekomen en op MP gezet, toen heeft een vriend van mij deze gitaar gekocht en nu heb ik hem.

Hij staat nu dus voor de 2e keer op MP.

Ik heb sommige andere gitaren al veel vaker bij verschillende mensen op MP geadverteerd zien staan

Hendriks
16 juli 2010, 13:14
EDIT: gezien de nieuwprijs is mijn vraagprijs laag, jij bent zeker zo'n mannetje die wel alles wil, maar niets wil geven....

Helaas is het zo dat ( de meeste) custom builds en kleine bouwers enorm in prijs dalen , ik heb al een aantal gehad , allemaal voor minder dan 25% van de nieuwwaarde kunnen kopen.
Je zult hiervoor echt een kenner/ liefhebber moeten treffen , iemand die specifiek hierna opzoek is , anders is 800 echt een hele dikke prijs , vooral op dit moment.


O'ja en relax Geert , er heeft ook al een advertentie van mij in dit topic gestaan , iedereen komt aan de beurt :)

geert1976
16 juli 2010, 13:22
Helaas is het zo dat ( de meeste) custom builds en kleine bouwers enorm in prijs dalen , ik heb al een aantal gehad , allemaal voor minder dan 25% van de nieuwwaarde kunnen kopen.
Je zult hiervoor echt een kenner/ liefhebber moeten treffen , iemand die specifiek hierna opzoek is , anders is 800 echt een hele dikke prijs , vooral op dit moment.

Klopt, er zijn al gegadigden, dus zo kansloos is mijn advertentie nu ook niet.

Ik vind het echter niet terecht dat deze advertentie in dit topic wordt geplaatst, omdat er niets extreems in staat.

Hij is geplaatst op basis van de posting op het forum en dat vind ik niet eerlijk, dit topic is bedoelt voor extreme ads, prijzen etc..

Dit is dus één van de redenen waarom ik nieuwe aanwinsten niet meer post.
En ook de hele mooie Gibson die ik dit weekend krijg, post ik niet.

almarvk
16 juli 2010, 13:22
Dit soort persoonlijke posts ben ik niet van gediend. De moderatoren hebben dit via PM onder de aandacht van Geert gebracht. Het is niet gewenst om hem publiekelijk met de grond gelijk te maken.

Ibanez666
16 juli 2010, 13:24
En ook de hele mooie Gibson die ik dit weekend krijg, post ik niet.

Jammer :(


PM hem dan maar als je wilt :)

nickofzo
16 juli 2010, 13:31
Jammer :(


PM hem dan maar als je wilt :)

mij ook^^
is het een sg?

Hendriks
16 juli 2010, 13:31
Dit soort persoonlijke posts ben ik niet van gediend. De moderatoren hebben dit via PM onder de aandacht van Geert gebracht. Het is niet gewenst om hem publiekelijk met de grond gelijk te maken.

Dan heb je al meerdere gemist ben ik bang. Ik ben ook al voor oplichter uitgemaakt.

budje
16 juli 2010, 13:45
Als ik een linkje plaats naar een model dat je niet zo vaak tegenkomt, zijn jullie dan weer allemaal vriendjes?

Hiero (http://link.marktplaats.nl/360969461)

En nou weer ff kappen hoor, het wordt hier kouder dan op de noordpool verdorie

Edit: Damn, hoort eigenlij helemaal niet in dit topic, het is een mooie advertentie

Hendriks
16 juli 2010, 13:47
Als ik een linkje plaats naar een model dat je niet zo vaak tegenkomt, zijn jullie dan weer allemaal vriendjes?

Hiero (http://link.marktplaats.nl/360969461)

En nou weer ff kappen hoor, het wordt hier kouder dan op de noordpool verdorie

Edit: Damn, hoort eigenlij helemaal niet in dit topic, het is een mooie advertentie

Mooi , maar zeker niet kansloos.

budje
16 juli 2010, 13:49
Dat zag ik ook iets te laat, ik verkeerde in de veronderstelling dat ik in het mooie tweedehands tips topic zat :makeup:

munkie
16 juli 2010, 13:52
Na Johnny and the maniacs, Jim & Jim, How should I know, Fairytale, Down the line, No Progress, Nico Nicolientje en het Gajes, GrØf, The doo ron rons, Dingeman, Billy and the bollocks, Jah Vinity en talloze naamloze projecten (en vergeten bandjes) ben ik nu even bandloos

:seriousf::crazyhappy:;):):seriousf:

Joe sig is beter dan de laatste 100 posts die ik hier gelezen heb! Je had vroeger op de Atari computer een programma genaamd de Band Name Generator, die genereerde automatisch band namen in bepaalde genres zoals metal :seriousf:

Nu op het WWW: http://www.bandnamemaker.com/

munkie
16 juli 2010, 13:53
Nog beter: http://www.1728.com/bandname.htm

altheka
16 juli 2010, 14:27
kansloze post van jou lijkt me.

Gelukkig mag ik zelf bepalen wat ik met mijn gitaren doe (na jouw stupide post krijg jij hem zeker niet).

Ik doe hem weg so what!

Dit heet op de man spelen en heeft niets met een kansloze advertentie te maken.

Ik heb geen haast met verkopen, ik zie wel wat er gebeurd.

Dus kansloze post:stop:

EDIT: gezien de nieuwprijs is mijn vraagprijs laag, jij bent zeker zo'n mannetje die wel alles wil, maar niets wil geven....


Maak je toch niet zo druk, jij mag inderdaad zelf weten wat je doet alleen waren je eerdere post dan op zijn minst vreemd te noemen.
Gezien de nieuw prijs is jouw prijs niet hoog, echter custombuilds en dat soort gitaren is het altijd maar wat de gek er voor wil geven (en niet zelden is dat zeer weinig).

In eerdere post richting jou heb ik het zelfs een paar keer voor je op genomen, je moet zelf weten wat je doet.
Ik vond alleen de combinatie van de verkoop en de eerdere topics erover kansloos (niet de advertentie).
Wat ik bedoel is dus eigenlijk meer kansloos in de catagorie, "Nokki heeft nieuwe gear en dit is het helemaal" en een week later staat het te koop.

Gezien jouw handel, slaat je laatste opmerking toch ook zeker op jezelf.

Btw als ik die gitaar echt zou willen, en het geld er voor over heb, dan krijg ik hem best wel.
Zou namelijk erg knap zijn als jij dat zou willen vermijden, enige manier is dan namelijk om hem helemaal niet te verkopen of alleen aan iemand die je kent.
Ik mail of bel je, zeg dat ik X heet en dat ik zeer geinteresseerd ben (en he wie weet heb ik een fantastische ruil) en je bijt echt wel.

Hendriks
16 juli 2010, 14:28
Stond bij gitaarversterkers : http://link.marktplaats.nl/361698156 , eigenlijk gewoon grappig die spelling.

speedmusic
16 juli 2010, 14:36
Thanks, je mocht hem ook in de tips gooien ik zoek nog een simpele (lees goede maar goedkope) versterker met veel power voor een tuinfeestje in mijn tuin volgende week (kermisborrel).

bat
16 juli 2010, 14:44
Ik vond alleen de combinatie van de verkoop en de eerdere topics erover kansloos (niet de advertentie).
Wat ik bedoel is dus eigenlijk meer kansloos in de catagorie, "Nokki heeft nieuwe gear en dit is het helemaal" en een week later staat het te koop.
C'est le ton qui fait la musique: Iedereen die Geert een beetje kent van dit forum, weet dat hij enorm enthousiast kan zijn over een aankoop, om 'm vervolgens een week of wat later al weer op Marktplaats te hebben staan. Maar om dat nu kansloos te noemen...

geert1976
16 juli 2010, 14:54
Maak je toch niet zo druk, jij mag inderdaad zelf weten wat je doet alleen waren je eerdere post dan op zijn minst vreemd te noemen.
Gezien de nieuw prijs is jouw prijs niet hoog, echter custombuilds en dat soort gitaren is het altijd maar wat de gek er voor wil geven (en niet zelden is dat zeer weinig).

In eerdere post richting jou heb ik het zelfs een paar keer voor je op genomen, je moet zelf weten wat je doet.
Ik vond alleen de combinatie van de verkoop en de eerdere topics erover kansloos (niet de advertentie).
Wat ik bedoel is dus eigenlijk meer kansloos in de catagorie, "Nokki heeft nieuwe gear en dit is het helemaal" en een week later staat het te koop.

Gezien jouw handel, slaat je laatste opmerking toch ook zeker op jezelf.

Btw als ik die gitaar echt zou willen, en het geld er voor over heb, dan krijg ik hem best wel.
Zou namelijk erg knap zijn als jij dat zou willen vermijden, enige manier is dan namelijk om hem helemaal niet te verkopen of alleen aan iemand die je kent.
Ik mail of bel je, zeg dat ik X heet en dat ik zeer geinteresseerd ben (en he wie weet heb ik een fantastische ruil) en je bijt echt wel.

A: je weet niet wat ik voor een gitaar betaal
B: je weet niet welke kosten ik moet maken en wat ik uiteindelijk beur.
C: je post in dit topic is kansloos, omdat je nu zelf toegeeft dat er helemaal niets aan mijn MP advertentie mankeert (In dit topic gaat het om advertenties en niet om posting van forumleden.
D: daar vergis jij je in, ik heb van de week een forummer een gitaar geweigerd, om voor mij moverende redenen.

almarvk
16 juli 2010, 15:04
Dit soort persoonlijke posts ben ik niet van gediend. De moderatoren hebben dit via PM onder de aandacht van Geert gebracht. Het is niet gewenst om hem publiekelijk met de grond gelijk te maken.

Dit topic levert alleen maar gezeik op. Ik gooi 'm dicht.