PDA

View Full Version : Bassist, drummer en zanger gezocht voor band Zuid-Limburg



Ijselrobo 07
4 juli 2010, 13:46
Hey allemaal,,

Omdat ik volgend schooljaar echt met mijn gitaar talent op het podium wil gaan rondspringen, wil ik ook graag een band starten.
Ik woon in Stein, dat is 15KM van maastricht, en 10KM van Sittard af.

Mijn eigenschappen:
In de jaren dat ik muziek speel, heb ik niet alleen veel aan mijn eigen spelen gedaan, ik heb ook geleerd aan de theorie, waarmee ik dus eigen liedjes kan maken, weet hoeveel kruizen/mollen in welke toonladder zit en ga zo maar door.
Dus nummers maken kan ik al redelijk goed (zowel klank als speelbaarheid).
De band die ik wil starten, is met zowel snelle nummers en rustige nummers.
in een concert kan je makkelijk met metal starten, dan een beetje naar jaren 90 terug gaan, en dan weer wat rock als laatste.
Ik heb een grote oefenruimte tot mijn beschikking, met een drumstel, gitaar en bas versterkers en microfoons.
Omdat ik een startende DJ ben, heb ik al een redelijk goed PA systeem.

Wat verwacht ik van de band?
Ik zou graag een band willen starten met mensen die ook les hebben in hun instrument, en dan al minimaal 2 jaar.
even de mensen los van elkaar:
De bassist: een bassist die bij mij in de band wilt, moet niet met plectrum spelen, maar met de vingers, verder over een goed instrument beschikken, en een strakke speelstijl hebben.
De drummer: de drummer moet beschikken over een strakke slag, zowel op de platen, als op de trommels.
De Zanger: als zanger moet je niet alleen de goede noten kunnen zingen, je moet het liedje kunnen overbrengen aan de mensen, en natuurlijk goed kunnen presenteren.

Voor alle mensen zou ik graag willen dat ze 'vrij' zijn op het podium, dat is ook vermakelijker voor de mensen, en beter voor de klank van de band.

Laat wat weten als je je aangesproken voelt!

Grtz. From Ijselrobo 07