PDA

View Full Version : Conservatorium gitaristen thread



william251082
2 juli 2010, 18:05
Ik ben 2e jaars student in Conservatorium Zwolle (jazz gitaar)

Vorig jaar afgestudeerd klassieke gitaar in conservatorium Arnhem.

Is er ook hier conservatorium gitarist?

nog iemand?

Nielsje
2 juli 2010, 18:33
Ik ben 2e jaars student in Conservatorium Zwolle (jazz gitaar)

Vorig jaar afgestudeerd klassieke gitaar in conservatorium Arnhem.

Is er ook hier conservatorium gitarist?

nog iemand?

Nee, maar er zijn hier wel mensen die Nederlands onder de knie hebben, hoezo?



Er zit hier een gitarist die aan het conservatorium zit, Michael AE.
Maar dat is een zeer arrogante klootzak die niet met mensen om kan gaan . Ik raad je af om met hem contact te zoeken.

william251082
2 juli 2010, 20:02
Nee, maar er zijn hier wel mensen die Nederlands onder de knie hebben, hoezo?



Er zit hier een gitarist die aan het conservatorium zit, Michael AE.
Maar dat is een zeer arrogante klootzak die niet met mensen om kan gaan . Ik raad je af om met hem contact te zoeken.

Nederlands is niet mijn moeder taal.

Wie is nu de arrogante klootzak?

Gearjunkie
2 juli 2010, 20:08
Nederlands is niet mijn moeder taal.

Wie is nu de arrogante klootzak?

Ha, een instinker!

Wel een beetje gezellig doen!

Fenderfan
5 juli 2010, 10:26
Nee, maar er zijn hier wel mensen die Nederlands onder de knie hebben, hoezo?



Er zit hier een gitarist die aan het conservatorium zit, Michael AE.
Maar dat is een zeer arrogante klootzak die niet met mensen om kan gaan . Ik raad je af om met hem contact te zoeken.

Hou toch eens op over dat Nederlands Niels. Ik haal er bij jou ook voldoende spelfouten uit.

Mitch
5 juli 2010, 10:57
Was maar een grapje over Michael. Uit mijn hoofd zijn Tristan, Michael AE en bert k afgestudeerd aan 't conservatorium. Vulvasonic heeft er ook gezeten maar ik dacht niet afgestudeerd, maar daar kan ik nast zitten.

robertmolema
5 juli 2010, 11:33