PDA

View Full Version : Nieuwe amp; Fender '65 Blackface Deluxe Reverb RI!



SaferSephy
2 juli 2010, 14:04
Eindelijk na 1,5 als blues gitarist veel plezier te hebben beleefd aan mijn Fender Blues Deluxe RI, begon met de komst van interesse in jazz ook een andere behoefte in geluid. Wel het Fender clean, maar dan iets droger en minder dwingend.

Daarom nu eigenaar van een Fender '65 Blackface Deluxe Reverb RI! Nieuwprijs +/- 1150,-, maar via marktplaats voor 750,-. Vorige eigenaar had het ding al tien jaar en had er nog geen 12 uur op gespeeld, en dat was te zien! Als nieuw, fantastisch klinkend en zelfs nog inclusief alle boekjes en faktuur!

http://achamilton.co.uk/Guitars/fender/fender%20amplifiers/fender_65reverb.jpg

Iedereen die ooit op een fender blackface deluxe of super reverb heeft gespeeld weet wel waarom dit super amps zijn.

Nu op zoek naar tiltback legs en een koper voor de Fender Blues Deluxe :)

GlobalWarming
2 juli 2010, 14:12
Proficiat :blast:

Buzzel
2 juli 2010, 14:17
awesome :blast:

Mike999999999
6 april 2011, 12:59
Ik heb hem ook, super versterker. Nog geen versterker gehad die hem overtrof. En idd snap ik niet waarom er geen tilt back legs als standaard erop zitten. Ik wilde trouwens nog een keer een extra 12 inch speaker kastje kopen. Alleen ik zit een beetje met het omage. Snap iemand hier dat toevallig.

In het boekje staat namelijk dat de uitgangen in serie geschakeld staan. Dus de standaard speaker die erin zit is 8 ohm. Dus als je er nog een 8 ohm in hangt zou je op 4 ohm totaal uitkomen. zou je dan 2 16 ohms erin moeten hangen? Ik denk ik nu verkeerd?

Bolder
6 april 2011, 13:50
Gefeliciteerd, mooi ding. Je zou eigenlijk eigen foto's moeten posten :sssh: