PDA

View Full Version : inbouw freeport??



kenx
29 juni 2010, 21:33
Hallo,

Weet iemand wat de beste manier is om een sennheiser Freeport in te bouwen in een rack. Enkele dagen geleden ben ik een EW100 G3 setje tegengekomen, welke in schuimrubber zat. Dit lijkt me niet al te makkelijk, om dit mooi op maat te maken, en dan nog in de flightcase te bevestigen. Een andere optie is een 19" legplaat aan te schaffen, daar 4 gaatjes in te boren en zo vast te schroeven op een of andere manier. Ik weet totaal niet welke manier het meest road-proof is, en welke het veiligst voor het toestel.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Kenny

bert k
29 juni 2010, 21:46
Schuimrubber is toch niet zo moeilijk? Freeport is een rechthoekig kastje, dus de schuimrubber omhulling gewoon opbouwen uit vlakke stukken. Het laat zich goed snijden met een groot scherp mes, een keukenmes bijvoorbeeld. En het is mooi shockproof.
Lijmen met Bisontix.

kenx
29 juni 2010, 22:10
Schuimrubber is toch niet zo moeilijk? Freeport is een rechthoekig kastje, dus de schuimrubber omhulling gewoon opbouwen uit vlakke stukken. Het laat zich goed snijden met een groot scherp mes, een keukenmes bijvoorbeeld. En het is mooi shockproof.
Lijmen met Bisontix.

Ja da's wel waar, dat zou ik kunnen proberen, maar zo'n plaat schuimrubber vind ik enkel in grote stukken, veel te groot voor wat ik nodig heb. Het moet echt goed zitten, en niet snel snel ineen geflanst :D