PDA

View Full Version : Ibanez rg350dx



Ronaldo
29 juni 2010, 14:53
Hallo,

Ik ben dus nog steeds op zoek naar een gitaar om de metalhead in mezelf een plezier te doen. :punk:

Weet iemand wat een redelijk prijs is voor een tweedehands Ibanez rg350dx?

De gitaar is in prima staat.

Alvast bedankt.

R.

almarvk
29 juni 2010, 15:01
Je zoekt een gitaar of wil je er vanaf?

Ronaldo
29 juni 2010, 15:05
Je zoekt een gitaar of wil je er vanaf?

Ik zoek er één. Maar niet fanatiek. Ben eigenlijk al vrij lang op zoek maar mijn interesse durft nogal eens te veranderen dus ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik wil. Ibanez lijkt me wel wat, vandaar.

Cageman
29 juni 2010, 15:17
Ik zoek er één. Maar niet fanatiek. Ben eigenlijk al vrij lang op zoek maar mijn interesse durft nogal eens te veranderen dus ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik wil. Ibanez lijkt me wel wat, vandaar.

heb ik ook poosje gehad, vandaar dat ik nu een Dean Razorback heb waar ik zo goed als nooit meer op speel.. dit komt deels doordat ik (bijna) nooit meer metal speel, maar grotendeels doordat er een floyd rose op zit, die ik eigenlijk voor wat ik nu speel niet hoef te gebruiken, en dus alleen een sta in de weg is (qua onderhouden, stemmen, snaren wisselen etc.). Ik raad je dan ook aan wel een metal gitaar te kopen, maar dan eentje zonder floyd rose. (dit bedoel ik dan alleen als je echt nog niet weet wat je nou precies wilt spelen)

Ronaldo
29 juni 2010, 15:27
Oei, ik dacht dat zo'n RG350 geen tremelo had! Slecht gekeken op de foto blijkbaar.
Eén ding wat ik zeker weet is dat ik een vaste brug wil. Kwestie van makkelijk van stemming te kunnen wisselen.

Bedankt voor de tip.