PDA

View Full Version : Thyrif



Thyrif
29 juni 2010, 13:04
Hi all,

Ik ben Teun, 22, woon al mn hele leven in Groningen en bijna klaar met mn studie.
Ik heb toen ik klein was twee jaar piano gespeeld, ook wel eens gitaren vast gehad maar gitaarles mocht niet want dat was vast een idee van mn vader (gescheiden ouders, yay).
Twee jaar geleden alsnog begonnen en ben direct helemaal verslaafd geraakt. Nogsteeds geen les gehad, dat moet nog, maar eerst maar eens werk en vast inkomen.

Ik speel op een PRS SE Tremonti en heb twee maand terug ook een PSR CE uit 91 gekocht, en die spelen beide voortreffelijk (ik ben heel picky met mn neck-shapes enzo). Afgelopen weekend eindelijk een buizenversterkertje aangeschaft omdat ik zat was van mn vorige amp.

Heb wel eens live gespeeld op open mic avonden in kraakpanden enzo (hoewel ik zelf niet zo'n kraker ben, maar het was wel gezellig), maar zit nu toch wel echt te kijken om wat vaste mensen te vinden om mee te gaan spelen.


Anyways, dat was een korte introductie. Heb al even op het forum rondgezworven maar dacht dat het wel even tijd was voor een formele introductie.
Als je vragen hebt kun je altijd poken.

-T

Rembull1980
29 juni 2010, 13:16
Hoi Teun,

Alsnog welkom dan! :D

rocker_71
30 juni 2010, 10:26
Welkom stadjer. :cheerup: