PDA

View Full Version : Grote gitaar/muziek winkel gezocht in Limburg e.o.



rutger barneveld
29 juni 2010, 12:29
Hoi allemaal.

Ik ben op vakantie in midden Limburg, en wil hier in de buurt naar een gitaar/muziek winkel. Mag ook over de grens in Duitsland of België. Bn hier alleen niet zo bekend. Zijn er mensen die uit de buurt komen, en een leuke winkel weten waar ik ff naar toe kan? Ja ja, het begint me een beetje te kriebelen.
Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groeten
Rutger.

Venlonaer
29 juni 2010, 13:07
Ja die gasten van Muzikaza zijn in Nederweert een nieuwe zaak begonnen. Schijnt een mooie en goede zaak te zijn.

bad65
29 juni 2010, 13:38
Dat is dus Gearpro in Nederweert...

Venlonaer
29 juni 2010, 13:48
ohw jaah was de naam kwijt!

Arvoitus
29 juni 2010, 15:56
Music Store Koln, zeer grote muziekzaak en zo kun je tenminste nog meer bezichtigen dan alleen een muziekzaak.

TimS
29 juni 2010, 15:59
http://maps.google.nl/maps/ms?ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=112570325333037205061.000486082571733cf30d9

RoelSmoel
29 juni 2010, 16:53
Guus Arons in Heerlen?

blademan
29 juni 2010, 18:38
guitars and amps/max guitar nijmegen

RoelSmoel
29 juni 2010, 18:44
guitars and amps/max guitar nijmegen

Sinds wanneer ligt Nijmegen in Limburg!?

blademan
29 juni 2010, 19:26
lezen Roel, de TS vraagt in de titel om Limburg E.O. en dat betekent EN OMSTREKEN, snappie??

RoelSmoel
29 juni 2010, 19:27
lezen Roel, de TS vraagt in de titel om Limburg E.O. en dat betekent EN OMSTREKEN, snappie??

Dat e.o. heb ik niet gelezen, vergeet mijn vorige post maar dan..

rutger barneveld
29 juni 2010, 19:32
Bedankt voor jullie reacties. Is de music store in Keulen de moeite waard? Ik heb zelf geen idee nl. Het is van hieruit een uur rijden. Dus als jullie zeggen dat het de moeite is, dan ga ik zeker ff.

Groetn uut Limburg. Haaijèh

RoelSmoel
29 juni 2010, 19:33
Bedankt voor jullie reacties. Is de music store in Keulen de moeite waard? Ik heb zelf geen idee nl. Het is van hieruit een uur rijden. Dus als jullie zeggen dat het de moeite is, dan ga ik zeker ff.

Groetn uut Limburg. Haaijèh

Musicstore is niet echt de moeite waard, de grootste mess-up die ik tot nu toe gezien heb.. Wil je een versterker testen, die net uit is, hebben ze ´m niet, of zit er een of andere metalhead keiharde deathmetal te blazen naast je, die de boel niet zachter wil zetten.......

hezz
30 juni 2010, 00:38
Ik zal het elke keer blijven zeggen; Music Store Köln is een dikke afrader! Rommelig, je kunt er niet fatsoenlijk testen en het maakt de hoge verwachtingen (die het opwekt in z'n marketing, webshop) bij lange na niet waar.

Ben er twee keer geweest, met de hoop dat het de 2de keer beter zou zijn maar tevergeefs. Mocht ik ooit in Duitsland naar een grote superzaak willen gaan, dan plan ik een tripje naar Thomann.

En dan ON-TOPIC. Gear Pro in Nederweert! Ik ben er zelf nog niet geweest, maar als ik van Muzikaza af kan gaan zal ook Gear Pro dik in orde zijn!

Olorin
30 juni 2010, 07:50
Musicstore -- no go idd zoals vorige reactie, rommelig, veel niet aanwezig, met de auto ook nog eens lastig enz enz enz

Gearpro in Nederweert (ben er nu al weer bijna kind aan huis!) echt een aanrader, ga je voor een gitaar --> meteen vragen naar Dick (zit in zijn hokje te sleutelen waarschijnlijk :soinnocent: )