PDA

View Full Version : Gemotiveerde gitarist zoekt band omg. Arnhem/Nijmegen



Jessay
28 juni 2010, 00:38
Hallo,

Zal me even voorstellen; ik ben een jongen van bijna 18 jaar en speel al zo ongeveer 11 maanden fanatiek elke dag elektrische gitaar. Heb geen les gehad maar elke dag oefenen heeft me toch redelijk ver gebracht, ik wil alleen serieus verder nu en hoop veel meer te leren in een band. Daarnaast lijkt het me natuurlijk gewoon ongelooflijk gaaf om eens een keer op te kunnen treden.

Ik ben best open minded qua muziek maar wat ik eigenlijk nooit speel is jazz en alle soorten metal. Het liefste speel ik rock, pop-rock, alternative, indie, progressive, britpop, stoner en hardrock. Een aantal bands waar ik ook vaak naar luister zijn: Porcupine Tree, Muse, White Lies, The Dandy Warhols, Kings of Leon, The National, QotSa, Them Crooked Vultures, Black Rebel Motorcycle Club, Coldplay, Rage Against the Machine, The Verve.

Verder ben ik in het bezit van een Squier Stratocaster, ben alleen wel nu bezig met het zelf bouwen van een gitaar die ik in de zomer hoop af te maken.
Aan mijn zangkwaliteiten moet nog gewerkt worden trouwens. ;)

Ik woon in Oosterbeek wat naast Arnhem ligt maar ben zeker bereid om te reizen.
Hoop hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hoor graag van jullie!


mvg,

Jesse
jessemanschot (at) gmail (punt) com

kevin-tuenter
11 juli 2010, 10:41
als je het niet erg vindt naar doetinchem te reizen dan kan ik mischien nog wat voor je betekennen.:)