PDA

View Full Version : Action Day!!! Woohoo!



zoonchild
27 juni 2010, 18:06
Was vandaag optimistisch en dacht....laat ik eens de meeste elektrische harpjes op een rij zetten en de hele hap voorzien van nieuwe snaren en ze eens lekker schoonmaken en voorzien van een laagje olie etc. Moet zeggen dat ik al vrij snel genezen was. Dit wordt dus definitief een andere keer. ;-)

http://i436.photobucket.com/albums/qq89/paulchristy/100_0395.jpg

universe777
27 juni 2010, 19:26
Hehe ik ken dat. Heb dat vorig jaar willen doen.. Mijn vriendin ging een weekje naar Griekenland met een vriendin. Ik heb toen alle 23 in mijn kamer gezet met het idee ze allemaal te olien en opnieuw te besnaren. Daar was ik na 5 stuks van genezen. Ik heb daarna ook de collectie wat ingedikt.
Die van jou blijft een geweldige collectie.

Dirk_Hendrik
27 juni 2010, 20:21
Ah!Als dat briljante idee om al m'n pedaaltjes bij elkander te leggen...

Kostte me een anderhalf uur om het weer opgeruimd te krijgen....
http://www.dirk-hendrik.com/temp/pedalen1.jpg

http://www.dirk-hendrik.com/temp/pedalen2.jpg

JeroenP
27 juni 2010, 20:21
ok, dit is gewoon asociaal:dontgeti:

Bolder
27 juni 2010, 20:23
Dirk Hendrik..

Ben jij verslaafd?

Dirk_Hendrik
27 juni 2010, 20:24
ok, dit is gewoon asociaal:dontgeti:


Valt wel mee. het zou pas aso zijn als ik de Behringers er ook bij had gelegd:crazyhappy:

Dweezman
27 juni 2010, 20:24
geweldige hobby! ;-)

Dirk_Hendrik
27 juni 2010, 20:26
Dirk Hendrik..

Ben jij verslaafd?

Heb je de asbak op de foto gevonden!!? Ik ben em nog steeds kwijt!

Mitch
27 juni 2010, 20:30
Ah!Als dat briljante idee om al m'n pedaaltjes bij elkander te leggen...

Kostte me een anderhalf uur om het weer opgeruimd te krijgen....


:seriousf:

Held!

Dweezman
27 juni 2010, 20:32
..en gewoon gèèn tone-suck, die D_H. ;-)

Nielsje
27 juni 2010, 20:32
Goed bezig! Hoe langer ik kijk, hoe meer mooie dingen ik zie :)
Pfoee.... :)

Braindead
27 juni 2010, 20:32
Ik dacht eerst al dat je parket op de grond had liggen maar het blijkt gelukkig je pedalboard te zijn. :D

schizo910
27 juni 2010, 20:32
Ik kan me nog een tijd herinneren dat je iedere keer als ik het over de RC99 had het een beetje te kwaad kreeg...

HOE DURFDE JE!!! :o


:p

Dirk_Hendrik
27 juni 2010, 20:48
Zie jij een RC99 dan? Volgens mij ligt daar alléén een AD99 ;)

Mitch
27 juni 2010, 21:12
Heb je die nu nóg niet? Misschien tijd dat ik die van mij van mijn mini-board afsloop, is eigenlijk toch niet meer nodig.

Jasper.
27 juni 2010, 21:28
Ah!Als dat briljante idee om al m'n pedaaltjes bij elkander te leggen...

Kostte me een anderhalf uur om het weer opgeruimd te krijgen....
http://www.dirk-hendrik.com/temp/pedalen1.jpg

http://www.dirk-hendrik.com/temp/pedalen2.jpg

Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk? :dontgeti:

Mitch
27 juni 2010, 21:30
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
http://www.blindnero.com/forums/phpBB3/images/smilies/facepalm.gif

Dweezman
27 juni 2010, 21:33
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
http://www.blindnero.com/forums/phpBB3/images/smilies/facepalm.gif

geniaal.


1234567890

Nielsje
27 juni 2010, 21:34
Wat is dat nou weer voor een waardeloze vergelijking Mitch?
Je kan pedalen helemaal niet goed op brieven plakken!

Is D_H een zogeheten pedalist?

oigun
27 juni 2010, 21:45
Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk? :dontgeti:

Dan heb je zijn collectie patch-kabels nog niet gezien:seriousf:

Dirk_Hendrik
27 juni 2010, 22:13
Heb je die nu nóg niet? Misschien tijd dat ik die van mij van mijn mini-board afsloop, is eigenlijk toch niet meer nodig.

As said, die foto's zijn een jaar oud. Er zijn intussen 2 RC99's bijgekomen. Verder idd geniaal vergelijk.

@Oigun,
Net zo geniaal!

Dirk_Hendrik
27 juni 2010, 22:15
Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk? :dontgeti:

Waarom vraag je dat wel aan mij en niet aan de starter van dit (vakkundig ge-hijackte) draadje?? Je lijkt m'n moeder wel!:soinnocent:

Mitch
27 juni 2010, 22:16
O ja, da's waar. Ik begon al aan mezelf te twijfelen, dacht dat je gezegd had dat je er één had en dat je het schema al had nagekeken.
Maar tering hé, wat een topic! Een schaamteloze crosspost die gewoon in het Post je Collectie topic thuishoort en een heerlijk avondje off topic er achteraan :seriousf:

zoonchild
27 juni 2010, 22:40
waarom vraag je dat wel aan mij en niet aan de starter van dit (vakkundig ge-hijackte) draadje?? Je lijkt m'n moeder wel!:soinnocent:

hoer!*lol*

zoonchild
27 juni 2010, 22:52
:seriousf:

Held!

hoerrrrrrrrr! ;-)

Mitch
27 juni 2010, 22:56
Misschien moet je met incrowd-achtige humor wachten tot we je ook daadwerkelijk kennen? Het zal wel grappig bedoeld zijn, maar ik vraag geen geld voor sex hoor. :???:

Steven Otto
27 juni 2010, 23:04
Zoonchild heeft een Caparison TAT. Hij mag alles zeggen.

Rooker
27 juni 2010, 23:13
Met zo'n waanzinnige collectie;
Verdienen jullie je geld met muziek maken?
Verdien je zo veel dat je een gitaar of pedaal per week/maand overhoud?
Ben je nogsteeds vrijgezel?
Druk je af en toe weleens iets achterover?

AUB help me, want ik snap er niets van:(

zoonchild
27 juni 2010, 23:17
Iemand die een thread van iemand anders schaamteloos overneemt om zichzelf te etaleren is een hoer......als dat, zoals in dit geval, met de nodige humor gebeurd dan heb ik er natuurlijk geen probleem mee. ;-) Btw........ooit op het Weekend Of Terror geweest?

Waar maak jij je druk om?

En btw....Ik had het dus tegen D-H......hehe...sorry voor het misverstand!

zoonchild
27 juni 2010, 23:21
Zoonchild heeft een Caparison TAT. Hij mag alles zeggen.

Thanks........;-) *LOL*

zoonchild
27 juni 2010, 23:22
Met zo'n waanzinnige collectie;
Verdienen jullie je geld met muziek maken?
Verdien je zo veel dat je een gitaar of pedaal per week/maand overhoud?
Ben je nogsteeds vrijgezel?
Druk je af en toe weleens iets achterover?

AUB help me, want ik snap er niets van:(

Inderdaad D-H..........hoe doe jij dat nou?;-)

RUIS
27 juni 2010, 23:23
Antwoord C

Mitch
27 juni 2010, 23:35
Iemand die een thread van iemand anders schaamteloos overneemt om zichzelf te etaleren is een hoer......als dat, zoals in dit geval, met de nodige humor gebeurd dan heb ik er natuurlijk geen probleem mee. ;-) Btw........ooit op het Weekend Of Terror geweest?

Waar maak jij je druk om?

En btw....Ik had het dus tegen D-H......hehe...sorry voor het misverstand!
Een hoer? Nee, een exhibitionistische dief!
De humor ontgaat me nog steeds en het Weekend of Terror ken ik ook niet. Ik krijg dus sterk de indruk dat we volledig langs elkaar heen praten :D

GlobalWarming
27 juni 2010, 23:36
Die pedalen collectie deed mij spontaan denken aan:

http://cineocchio.altervista.org/wordpress/wp-content/uploads/2009/06/dove-e-wally-immagine-spiaggia.jpg

Zoek wally, maar dan met pedalen :dance:

zoonchild
27 juni 2010, 23:39
Een hoer? Nee, een exhibitionistische dief!
De humor ontgaat me nog steeds en het Weekend of Terror ken ik ook niet. Ik krijg dus sterk de indruk dat we volledig langs elkaar heen praten :D

Nevermind..............hehe..... Nooit van een gearwhore gehoord? ;-) Het WOT was een horror film festival in Amsterdam waarbij het publiek bij de meest grove afslachtingen van vrouwen/meisjes " HOER" riep.....guess you had to be there...hehe

zoonchild
27 juni 2010, 23:42
Met zo'n waanzinnige collectie;
Verdienen jullie je geld met muziek maken?
Verdien je zo veel dat je een gitaar of pedaal per week/maand overhoud?
Ben je nogsteeds vrijgezel?
Druk je af en toe weleens iets achterover?

AUB help me, want ik snap er niets van:(


En ik hoop toch dat je met "jullie" niet ook mij bedoeld.....;-)

Mitch
27 juni 2010, 23:43
Nou, dat kon ik me heel makkelijk voorstellen en ik moest meteen gniffelen. :cheerup:

zoonchild
27 juni 2010, 23:44
Nou, dat kon ik me heel makkelijk voorstellen en ik moest meteen gniffelen. :cheerup:

Ben helaas al sinds jaren aan de vrouw(en).......hehe.........Had anders wel meer gitaren gehad....;-)

gorgasm
28 juni 2010, 00:02
Met zo'n waanzinnige collectie;
Verdienen jullie je geld met muziek maken?
Verdien je zo veel dat je een gitaar of pedaal per week/maand overhoud?
Ben je nogsteeds vrijgezel?
Druk je af en toe weleens iets achterover?

AUB help me, want ik snap er niets van:(
hij rookt niet ;)

D-H, welke zou je nooit willen wegdoen?

YannickH
28 juni 2010, 10:25
Ah!Als dat briljante idee om al m'n pedaaltjes bij elkander te leggen...

Kostte me een anderhalf uur om het weer opgeruimd te krijgen....
http://www.dirk-hendrik.com/temp/pedalen1.jpg

http://www.dirk-hendrik.com/temp/pedalen2.jpg

en wa nut heeft dat nu om zoveel pedalen te hebben?:dontgeti:

Dirk_Hendrik
28 juni 2010, 10:28
Met zo'n waanzinnige collectie;
Verdienen jullie je geld met muziek maken?
Verdien je zo veel dat je een gitaar of pedaal per week/maand overhoud?
Ben je nogsteeds vrijgezel?
Druk je af en toe weleens iets achterover?

AUB help me, want ik snap er niets van:(

Nee
Ja
Nee
Nee

Ibanez666
28 juni 2010, 10:33
Valt wel mee. het zou pas aso zijn als ik de Behringers er ook bij had gelegd:crazyhappy:

Ik mis de pedaalemmer :)

GlobalWarming
28 juni 2010, 10:38
Nee
Ja
Nee
Nee

Kan je trouwens een schatting maken ter waarde van hoeveel euro's je aan pedalen hebt, ben eens nieuwsgierig :chicken:

Nielsje
28 juni 2010, 10:39
Het is allemaal oude meuk, ik schat dat het bij elkaar max zo'n 100 euro waard is. Meer is het niet, want in al die pedalen is vast wel een keer een bout geweest, en origineel zijn ze dus niet meer :D




Serieus: wat een hoop onzinnige en irrelevante vragen op een berg zeg!
Nog even, en dan ga ik ook dergelijke vragen stellen!

Bolder
28 juni 2010, 10:39
Kan jíj een schatting maken ter waarde van hoeveel geld jij pedalen hebt?! :???:

munkie
28 juni 2010, 11:57
En ik dacht dat ik gek/ziek was :cheerup: Altijd troostrijk dit soort posts :seriousf:

almarvk
28 juni 2010, 12:02
Ach, de keren dat ik D_H zie en spreek heeft ie het alleen maar over effecten. Vooral de effecten die way overpriced zijn en die erg kut zijn. Verder brabbelt ie alleen maar moeilijke woorden die niemand snapt. Ik heb hem alleen nog nooit met een gitaar gezien. Vage gast die Dirk...

Chuck_S.
28 juni 2010, 12:48
Was vandaag optimistisch en dacht....laat ik eens de meeste elektrische harpjes op een rij zetten en de hele hap voorzien van nieuwe snaren en ze eens lekker schoonmaken en voorzien van een laagje olie etc. Moet zeggen dat ik al vrij snel genezen was. Dit wordt dus definitief een andere keer. ;-)

http://i436.photobucket.com/albums/qq89/paulchristy/100_0395.jpg


Gaafste collectie van gitaarnet en omstreken. Ik vraag me alleen af of hier nou nog een gitaar tussen zit die je duidelijk de beste vindt en zoja welke?

Gr

Chuck_S.

macwilliams
28 juni 2010, 12:53
Is dit je adapter Dirk?




http://www.rtvnoord.nl/asp-foto/pics/menterwolde/Meeden1000595.jpg

Rembull1980
28 juni 2010, 13:11
Is dit je adapter Dirk?




http://www.rtvnoord.nl/asp-foto/pics/menterwolde/Meeden1000595.jpg

whahahah erg grappig!

mesaman
28 juni 2010, 13:36
maar wat nu als je net de achterste of de middelste in wilt trappen?
je moet een atleet met chirurgische precisie zijn om het juiste pedaal op het goede moment te raken.Ik denk ook dat je aan het randje van autisme moet zitten om precies te weten welk pedaal wat,waar en wanneer doet!
maar ik wens je er toch veel plezier mee.

ik heb ook wel rare tiks...en de rest hier vast ook wel:soinnocent:

Harry
28 juni 2010, 13:51
volgens mij begrijp je de essentie van het verzamelen niet.

Hendriks
28 juni 2010, 13:51
Ik heb gisteren mijn gitaren ook opnieuw besnaart en gepoetst , all 2 en dan ben ik blij dat ik er maar 2 heb .
Off-topic , ik begrijp ook niet waarom je zoveel gitaren hebt , behalve als je in 3 bands speelt , dagelijks in studio's zit etc . Ik heb er dus 2 en speel 80% op dezelfde tele en eigenlijk zou ik de andere niet eens nodig hebben.
Of je kunt verzamelen dan snap ik het ook nog wel , maar voor normaal (band,etc) heb je al gauw aan max. 3 genoeg.

Squier4ever
28 juni 2010, 13:53
Het nut van zoveel pedalen is tone-suck elimineren door dat er geen tone meer overblijft (en daarmee geen tonesuck meer). :D niet?:???:

Bijl
28 juni 2010, 14:06
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar volgens mij mis ik een foto van de collectie versterkers? Of is daar geen budget meer voor :-D

MichaelSS
28 juni 2010, 14:21
Ik snap niet waarom hier nog geen slotje op staat?

ellisvertellis
28 juni 2010, 14:58
Omdat het gekaapt werd door de mods zelve... :soinnocent:

Dirk_Hendrik
28 juni 2010, 15:17
Gemeen hé!? :cooler:

ellisvertellis
28 juni 2010, 15:36
Als er leuke prentjes bijkomen, ben ik voor! :)

marco v
28 juni 2010, 15:41
Mooie verzameling pedalen,
ik begrijp het commentaar niet zo goed.
Ik ken genoeg mensen die 100+ horloges hebben, duizenden postzegels, honderden guldens met net dat speciale tekentje erop, hell, ik ken zelfs iemand met bijna 140 Gibsons.
Geniet er gewoon lekker van, ik begrijp het wel.

universe777
28 juni 2010, 15:43
@ D_H: is de collectie die je liet zien op de foto's puur voor de verzameling, of zitten er dingen tussen die je wel aktief in gebruik hebt? Ik kan me zo voorstellen dat je er zulke unieke dingen tussen hebt zitten dat je deze liever thuis zou laten...

Of heb je een los pedal board met je eigen creaties?

Dirk_Hendrik
28 juni 2010, 15:53
Standaard setje bestaat uit een zwaar gemodificeerde crybaby, een AfterImage, een Ibanez STL en, afhankelijk van het te spelen repertoire een Rat. Niet op een plank. Te veel te kleine podia gezien waar any plank teveel plek in zou nemen.

universe777
28 juni 2010, 16:02
Dat is heel minimalistisch na het zien van jouw foto's hahahaha. Maar je opmerking over vloer ruimte is heel logisch.
Gebruik je een "echte" RAT of jouw twoverdrive? (heb zo ondertussen je hele site al tig keer uitgeplozen)

Jasper.
28 juni 2010, 16:23
Standaard setje bestaat uit een zwaar gemodificeerde crybaby, een AfterImage, een Ibanez STL en, afhankelijk van het te spelen repertoire een Rat. Niet op een plank. Te veel te kleine podia gezien waar any plank teveel plek in zou nemen.

Dat wou ik dus gewoon weten, was wel benieuwd hoeveel van die pedalen je ook echt gebruikt. Idd, het komt erg minimalistisch over na het zien van die foto's. Maar leuke collectie :ok:

En om niet zo op je moeder te lijken: Zoonchild, hoeveel van die gitaren gebruik je nou daadwerkelijk? :dontgeti:

GlobalWarming
28 juni 2010, 17:21
Is het nu zo'n rare vraag om een schatting the vragen ?
Als hij 100 pedalen heeft t.w.v. 70,- euro dan is dat 7000,- euro aan pedalen wat ik al veel vind, maar iedereen zijn hobby zeker ?

M@rtijnd
28 juni 2010, 17:27
Die pedalen collectie deed mij spontaan denken aan:

[plaatje met overdruk strand]

Zoek wally, maar dan met pedalen :dance:

Ja, ik heb 'm gevonden!!
... Daar ging het niet om hè?

M

GlobalWarming
28 juni 2010, 17:29
Ja, ik heb 'm gevonden!!
... Daar ging het niet om hè?

M

Ik heb ook gezocht hoor, naar die stomme ridder en daar in de buurt staat hij :)

Dirk_Hendrik
28 juni 2010, 17:43
Is het nu zo'n rare vraag om een schatting the vragen ?
Als hij 100 pedalen heeft t.w.v. 70,- euro dan is dat 7000,- euro aan pedalen wat ik al veel vind, maar iedereen zijn hobby zeker ?

100?? nee. Meer.

GlobalWarming
28 juni 2010, 18:17
100?? nee. Meer.

Ik bedoel, ik verzamel niets maar dat is toch veel geld dat je daar hebt liggen, respect ervoor ieder zijn hobby, als je ze nu ook nog allemaal gebruikte zou het pas echt cool zijn :soinnocent:

Saf
28 juni 2010, 18:37
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
http://www.blindnero.com/forums/phpBB3/images/smilies/facepalm.gif

dank je! geniale opmerking en vergelijking.

Ik begrijp het volkomen. geniale collectie. Er is niets leuker dan weer een nieuw model scoren en dan zien waarom er nu wel of niet lyrisch over gedaan word. Of net dat ene bizarre exemplaar wat niemand heeft.

universe777
28 juni 2010, 18:44
Ik bedoel, ik verzamel niets maar dat is toch veel geld dat je daar hebt liggen, respect ervoor ieder zijn hobby, als je ze nu ook nog allemaal gebruikte zou het pas echt cool zijn :soinnocent:
Dit klinkt een beetje lullig... weet niet of t zo bedoeld is..
Je kan het toch gewoon leuk vinden om die dingen te sparen....
Of moet Mitch zijn filatelist ook aan al zijn postzegels likken voordat echt cool is?

Dirk_Hendrik
28 juni 2010, 18:54
Dit klinkt een beetje lullig... weet niet of t zo bedoeld is..
Je kan het toch gewoon leuk vinden om die dingen te sparen....
Of moet Mitch zijn filatelist ook aan al zijn postzegels likken voordat echt cool is?

Maar begrijpelijk. Is een muzikantentrekje om die vraag te stellen. (net als de "kun jij het beter dan!? vraag als je een gitarist, hoe goed als ie z'n ding ook doet, een prutgitarist vind omdat het je smaak niet is). Postzegels zijn niet om aan te likken, da's een prettige en smakelijke bijkomstigheid. De vraag met Mitch filatelist zou dan ook moeten zijn of die filatelist dan ook veel brieven verstuurd. Op een soortgelijke manier dat een horlogeverzamelaar het vaak leuk vind om dagelijks van horloge te wisselen. Je praat over gebruiksvoorwerpen welke, in een verzameling, aan hun eigenlijk doel onttrokken zijn. Voor iemand die dat gebruik nog wel als hoofddoel heeft is het dus bevreemdend als je ze daaraan onttrokken ziet.

Gebruik ik ze? Nee, niet dagelijks. Maar het is erg leuk om af en toe weer eens iets raars uit de kast te trekken en jezelf iets anders te laten doen dan normaal.

universe777
28 juni 2010, 19:12
Duidelijk, en zo zie ik het ook hoor. Maar waarom moet er altijd zo'n toontje omhoog komen bij dit soort topics. En dan ook nog de hoeveelheid geld erbij slepen. Hoeveel mensen verzuipen of verroken niet veel meer. Maar als je dan iets tastbaars ziet zoals deze collectie is het "wat een kapitaal" etc. etc.
Heeft nu ik er over na denk misschien ook wel wat met leeftijd te maken.. Een student van 18 heeft minder te besteden en realiseerd zich ook niet dat er waarschijnlijk al een jaar of 20 overheen gegaan zijn bij het opbouwen van zo'n verzameling.

*edit* voordat je een enveloppe wegstuurd moet er toch aan de pstzegel gelikt worden hahaha :)

GlobalWarming
28 juni 2010, 19:35
Duidelijk, en zo zie ik het ook hoor. Maar waarom moet er altijd zo'n toontje omhoog komen bij dit soort topics. En dan ook nog de hoeveelheid geld erbij slepen. Hoeveel mensen verzuipen of verroken niet veel meer. Maar als je dan iets tastbaars ziet zoals deze collectie is het "wat een kapitaal" etc. etc.
Heeft nu ik er over na denk misschien ook wel wat met leeftijd te maken.. Een student van 18 heeft minder te besteden en realiseerd zich ook niet dat er waarschijnlijk al een jaar of 20 overheen gegaan zijn bij het opbouwen van zo'n verzameling.

*edit* voordat je een enveloppe wegstuurd moet er toch aan de pstzegel gelikt worden hahaha :)

Is toch gewoon een vraag uit interesse, als je niet wilt dat mensen vragen stellen hoe dan je mond (muil) dicht en post dan geen foto's van je verzameling. Dirk post een verzameling en ik stel een vraag puur uit interesse, niet met een hoog toontje en ook niet met een laag toontje, gewoon uit vriendelijkheid en nieuwsgierigheid, zelfde als je een chique auto ziet van een vriend, een oldtimer en je vraagt; amai hoeveel heeft die wel niet gekost, ...

Vriendelijkheid kennen sommige hier niet meer :confused:

universe777
28 juni 2010, 19:44
Vandaar dat ik ook dit er bij zette:

Dit klinkt een beetje lullig... weet niet of t zo bedoeld is..

Samen met de emoticon die je plaatste had het ook lullig bedoeld kunnen zijn.

Verder heb ik het volgens mij helemaal niets onvriendelijk geplaatst. Voor mijn gevoel snapte D_H precies wat ik dacht te proeven in die zin.

Bovendien quote je een reactie op een post van D_H die inging op een opinie van hem.

Mitch
28 juni 2010, 22:40
Het komt op mij altijd erg Hollands over als er iemand meteen over prijzen begint bij het zien van andermans gear (of verzameling, in dit geval). Of met een oordelend ondertoontje zoals 'gebruik je het ook allemaal wel'. Gelukkig dat je een Belg bent, wordt mijn vooroordeel tenminste een keer niet bevestigd.

GlobalWarming
28 juni 2010, 22:54
Het komt op mij altijd erg Hollands over als er iemand meteen over prijzen begint bij het zien van andermans gear (of verzameling, in dit geval). Of met een oordelend ondertoontje zoals 'gebruik je het ook allemaal wel'. Gelukkig dat je een Belg bent, wordt mijn vooroordeel tenminste een keer niet bevestigd.

Al zou je zeggen: Het komt op mij altijd erg BELG over als er iemand meteen over prijzen begint bij het zien van andermans gear.

Dan zou je het nog mis hebben, prijzen vragen is niet land/ras/geslachts gebonden, ik toon intresse, ben gewoon nieuwsgierig hoe zo'n hoop pedalen kost eigenlijk ... :hippie: zo erg mitch ?

Nielsje
28 juni 2010, 23:11
Joh, neem gewoon de prijs van een gemiddeld 2e hands pedaal wat gewild is en vermenigvuldig dat met het aantal pedalen wat je ziet. Ben je ook weer gelukkig.
Of, leuker, ga elk pedaal even nazoeken op't internet en check ebay scores. Heb je een leuk project voor de vakantie..

niekrhcpniek
28 juni 2010, 23:13
Mooie verzameling pedalen,
ik begrijp het commentaar niet zo goed.
Ik ken genoeg mensen die 100+ horloges hebben, duizenden postzegels, honderden guldens met net dat speciale tekentje erop, hell, ik ken zelfs iemand met bijna 140 Gibsons.
Geniet er gewoon lekker van, ik begrijp het wel.

van die 140 gibsons mogen dan ook wel wat foto's komen! :seriousf:

ontopic: Hij mag trots zijn dat hij zo'n collectie heeft> Ik denk dat 99% van de forumleden wel stiekem jaloers erop is. Ik snap echter niet waarom mensen het raar vinden dat hij zoveel gitaarspullen heeft, het is tenminste een verslaving wat leuk is, in plaats van roken of iets dergelijks.

"Veel te veel apparatuur wordt afgedaan als "niet goed" omdat de verwachtingen van de speler veel te hoog zijn."

Je hebt kennelijk dan ook niet veel verwachten als je iets nieuws koopt :ok:

Mitch
28 juni 2010, 23:28
Al zou je zeggen: Het komt op mij altijd erg BELG over als er iemand meteen over prijzen begint bij het zien van andermans gear.

Dan zou je het nog mis hebben, prijzen vragen is niet land/ras/geslachts gebonden, ik toon intresse, ben gewoon nieuwsgierig hoe zo'n hoop pedalen kost eigenlijk ... :hippie: zo erg mitch ?

Pfff, maak het nou niet zo persoonlijk man. Er zijn zoveel suffe posts in dit topic terecht gekomen, zo speciaal was die van jou nu ook weer niet. Je bent de enige die door blifjt gaan over geld, that's all. Als de ondertoon van zelfspot van de vorige post je is ontgaan is dat jammer.
Nou weer verder spelen, Calimero!

JvD.
28 juni 2010, 23:38
Ik wil dat gele digitech expressie ding!!111

Nielsje
28 juni 2010, 23:55
Ik wil dat gele digitech expressie ding!!111

Als je lief bent, gaan we morgen weer kijken, goed?



Heerlijk, zo'n offtopic topic in elektrische gitaren!

Dirk_Hendrik
29 juni 2010, 08:54
Ik wil dat gele digitech expressie ding!!111


Dan moet je een voor weinig geld rode, een blauwe of een zwarte kopen en effe langskomen. Dan zorg ik dattie qua geluid een gele wordt.

GlobalWarming
29 juni 2010, 10:28
Pfff, maak het nou niet zo persoonlijk man. Er zijn zoveel suffe posts in dit topic terecht gekomen, zo speciaal was die van jou nu ook weer niet. Je bent de enige die door blifjt gaan over geld, that's all. Als de ondertoon van zelfspot van de vorige post je is ontgaan is dat jammer.
Nou weer verder spelen, Calimero!

Whooo man, ik ben traag van begrip dat is alles, ik meen ook niet allees :seriousf:

Nee, hoppa over een andere boeg gooien, wat is dat bruine pedaal ding onder je rode pod ? links op de foto ?

Nielsje
29 juni 2010, 10:30
Een Yamaha DG-stomp als ik het zo zie:

http://www.musik-thoss.de/images/YAMAHA_DG_STOMP.jpg

GlobalWarming
29 juni 2010, 10:32
Een Yamaha DG-stomp als ik het zo zie:



Veel knopjes, is dat zo eentje als die boss pedalen waar alles ineens zit ?

http://www.magdonmusic.com/effects/images/product/lg/boss_me50a.jpg

Nielsje
29 juni 2010, 10:43
Nee, dat is een boss ME-50.

GlobalWarming
29 juni 2010, 13:07
Nee, dat is een boss ME-50.

Nee echt ?
Ik dacht dat het die yamaha was waar boss ME 50 opstond als show,
...
Ik had het over het principe van werken, ...

Nielsje
29 juni 2010, 14:07
Nee echt ?
Ik dacht dat het die yamaha was waar boss ME 50 opstond als show,
...
Ik had het over het principe van werken, ...

Zeg, bijdehand, je kan ook zelf even googlen wat het ding doet!

Jasper.
29 juni 2010, 14:07
Of met een oordelend ondertoontje zoals 'gebruik je het ook allemaal wel'. Gelukkig dat je een Belg bent, wordt mijn vooroordeel tenminste een keer niet bevestigd.

Als je nu op mij doelt (weet het niet zeker hoor), dat toontje was zeker niet de bedoeling. Was ik gewoon benieuwd naar. Lijkt me juist leuk, als je zo'n hobby hebt. Als je dat een goed gevoel geeft moet je het zeker blijven doen. :)

HalfBlindLefty
29 juni 2010, 21:54
Mhh dan rijst nu de vraag...
Hoe hoog is die kast met LP's ?? Of wel zijn de LP's in de meerderheid.. nee niet de lp's met snaren... die overmaatse zwarte CD's met een klein gaatje in het midden

Mitch
29 juni 2010, 21:58
Veel knopjes, is dat zo eentje als die boss pedalen waar alles ineens zit ?

Stel je voor: een DG stomp loopt 's nachts over straat. Beetje slecht verlicht, donker hoekje en ineens voelt die ene stoeptegel wel héél smeuiïg aan. Wat denk je? Ja hoor! midden in de hondenstront gestapt! Komt er net een ME50 langs en die biedt aan om het van de schoenzolen van de DG Stomp af te likken. Gewoon, uit behulpzaamheid maar ook nederigheid.
De DG stomp weigert beleefd, maar resoluut.

Dat is zo ongeveer het kwaliteitsverschil.

RS-Rik
29 juni 2010, 22:11
Volgens mij hou jij van superstrats!

nickofzo
29 juni 2010, 23:00
Valt wel mee. het zou pas aso zijn als ik de Behringers er ook bij had gelegd:crazyhappy:

2 vragen.


1 . hoeveel behringers heb je?
2. waarom zou je zo veel behringer willen?

Dirk_Hendrik
29 juni 2010, 23:00
Stel je voor: een DG stomp loopt 's nachts over straat. Beetje slecht verlicht, donker hoekje en ineens voelt die ene stoeptegel wel héél smeuiïg aan. Wat denk je? Ja hoor! midden in de hondenstront gestapt! Komt er net een ME50 langs en die biedt aan om het van de schoenzolen van de DG Stomp af te likken. Gewoon, uit behulpzaamheid maar ook nederigheid.
De DG stomp weigert beleefd, maar resoluut.

Dat is zo ongeveer het kwaliteitsverschil.

tranen!:seriousf:

Dirk_Hendrik
29 juni 2010, 23:02
2 vragen.


1 . hoeveel behringers heb je?
2. waarom zou je zo veel behringer willen?

@1. twee
@2. Een gegeven paard mag je niet in de bek scheiten.:sssh:

nickofzo
29 juni 2010, 23:07
ik ben blij voor je;)
en opgelucht

MegaDrive
30 juni 2010, 00:01
As said, die foto's zijn een jaar oud. Er zijn intussen 2 RC99's bijgekomen.

Bah, verouderde foto's... Wil je even een nieuwe posten?

zeppo
30 juni 2010, 08:19
Ah!Als dat briljante idee om al m'n pedaaltjes bij elkander te leggen...

Kostte me een anderhalf uur om het weer opgeruimd te krijgen....
http://www.dirk-hendrik.com/temp/pedalen1.jpg

http://www.dirk-hendrik.com/temp/pedalen2.jpg
Hmm, DH, je hebt de rechterbenedenhoek niet goed op de foto gezet. Wil ik toch graag ook zien. Kun je daar nog een foto van maken? :soinnocent:

GlobalWarming
30 juni 2010, 11:22
Stel je voor: een DG stomp loopt 's nachts over straat. Beetje slecht verlicht, donker hoekje en ineens voelt die ene stoeptegel wel héél smeuiïg aan. Wat denk je? Ja hoor! midden in de hondenstront gestapt! Komt er net een ME50 langs en die biedt aan om het van de schoenzolen van de DG Stomp af te likken. Gewoon, uit behulpzaamheid maar ook nederigheid.
De DG stomp weigert beleefd, maar resoluut.

Dat is zo ongeveer het kwaliteitsverschil.

Haha, ... ok dat is een duidelijke uitleg, ik wist niet dat yamaha ook pedalen uitbracht, heb hier wel een elektrische gitaar van yamaha liggen die licht geeft naargelang je switch'd is wel cool :p

Buzzel
30 juni 2010, 20:52
kom je met deze pedalen verzameling bij de flightcase-boer of ze hier ook een passende voor kunnen maken haha. flightcase met pedaaltjes ten grote van een 2-persoons bed :crazyhappy:

nice collectie

zeppo
1 juli 2010, 01:05
Haha, ... ok dat is een duidelijke uitleg, ik wist niet dat yamaha ook pedalen uitbracht, heb hier wel een elektrische gitaar van yamaha liggen die licht geeft naargelang je switch'd is wel cool :p
da's een lange manier om 'RGX-A2' te zeggen.

vulvasonic
1 juli 2010, 09:43
Ah!Als dat briljante idee om al m'n pedaaltjes bij elkander te leggen...

Kostte me een anderhalf uur om het weer opgeruimd te krijgen....
http://www.dirk-hendrik.com/temp/pedalen1.jpg


Zou me niets verbazen als je die Digitech Spacestation van mij heb gekocht ooit.

Dirk_Hendrik
1 juli 2010, 11:30
Zou me niets verbazen als je die Digitech Spacestation van mij heb gekocht ooit.


Mij wel. Ik heb hem namelijk niet van jou gekocht ;)