PDA

View Full Version : een (amateur) blues solo



arnoldtims
26 juni 2010, 18:52
Omdat ik een nieuwe telefoon heb waar ik redelijke video mee kan op nemen, heb ik toch ook maar iets hier gepost. Ik speel bijna nooit voor anderen en eerlijk gezegd vind ik het toch ook wel spannend om te weten wat een ander er van vind.
Gewoon even een solo over een backing track niet erg soepel lopend maar vooruit hier is hij dan.


http://www.youtube.com/watch?v=Tkz6SQ1I6AM

Divine
26 juni 2010, 18:55
Voor een eerste opname heel vet gedaan! :ok:

LXZ-76
26 juni 2010, 19:06
Klinkt ontzettend goed, heel fijn om naar te luisteren ook. Mss klinkt in het begin ietsje stroef maar dat vind ik eigenlijk niet noemens waardig.

Kudo's`:ok: :B

arnoldtims
26 juni 2010, 19:11
dank u:satisfie:

Kuhrtje
26 juni 2010, 20:08
Klinkt prima hoor!

Begin een beetje stroef misschien maar daarna al een stuk beter en meer variatie :)

patrico
1 juli 2010, 12:52
Ik ben helemaal nieuw hier maar ik vond het best lekker klinken.

Ibanez666
1 juli 2010, 12:58
Klinkt leuk!

Het is echte nog niet te laat om je pink erbij te leren gebruiken...wie weet speel je ooit ook wel eens een andere stijl dan blues ;)

Exi
1 juli 2010, 14:19
Niet slecht hoor!:ok:
Let een beetje op je timing en de zuiverheid van je bends, maar verder heel aardig!

arnoldtims
1 juli 2010, 16:08
Ik ben inderdaad een beetje houterig in mijn manier van spelen, ik oefen ook veel te weinig. En ja die stomme pink veel te weinig gebruikt en nu na 20 jaar klooien op gitaar vind ik het erg lastig om die pink er bij te gebruiken.
Klinken mijn bends niet goed? ik dacht dat het wel lekker klonk zo net tegen de toon aan maar het komt dus onzuiver over?

Exi
1 juli 2010, 16:55
Misschien moet ik mijn speakers eens goed stemmen :D
Er zaten voor mijn gevoel 1 of 2 bends bij die net effe kielekiele waren.