PDA

View Full Version : plexi glass voor n body



daisho
26 juni 2010, 12:50
Hallo,

Heeft iemand hier wel eens een plexiglas gitaar gemaakt?
Zat gister te brain stormen met n maat maar kan nergens
een groot stuk vinden...


alvast bedankt

Chocola
26 juni 2010, 13:20
Ik heb er hier eentje. Heb hem zelf gemaakt. Is prima te doen trouwens, zorg alleen dat je HEEL!!! erg veel zeep hebt e.d. :D.

Je kunt ook videotuts bekijken op youtube e.d., zijn hele interessante filmpjes van te vinden. Ook kun je gewoon een body kopen in China, kost je ook geen hol.

Ik heb een body gekocht en later aangepast en nog wat dingen weggefreest, kan ook natuurlijk nog.

Plexiglas for the win! Weet alleen wel dat je er rugpijn van krijgt. Mijn strat (waar ook nog eens de helft van weg is gefreest) is 8 kilo ofzo.

vulvasonic
26 juni 2010, 15:31
Psies!
Hou daar rekening mee, want plexiglas is loodzwaar.

munkie
26 juni 2010, 15:56
Wie weet waar? Dikke plakken plexiglas dus? En wat je ermee kan doen en hoe? Niet voor de gitaarbouw maar voor weer een andere hobby: draaitafels... :sssh:

nickofzo
26 juni 2010, 16:00
speakerkasten van plexiglas (wel zonder doek natuurlijk) lijkt me ook vet:D:D dan pas heb je een echte plexi..

je hebt me op een retegoed idee gebracht:soinnocent:

vulvasonic
26 juni 2010, 17:06
Ik heb ooit eens geïnformeerd bij een bedrijf in Wijchen. Daar hadden ze het spul, maar dat was lang geleden en ik ben de naam van het bedrijf kwijt.

vulvasonic
26 juni 2010, 17:10
Misschien hier?

http://www.plexiglas-shop.com/NL/de/index.htm?expa=google.NL2-DE

Rock Bottom
26 juni 2010, 20:30
speakerkasten van plexiglas (wel zonder doek natuurlijk) lijkt me ook vet:D:D dan pas heb je een echte plexi..

je hebt me op een retegoed idee gebracht:soinnocent:

Jammer dat ik een foto kon vinden met een ampeg dan amstrong plexibass zoals hij wel had delaatste keer dat ik ze live zag:

http://laist.com/attachments/tony/beastiesseethrubassamp.jpg

nickofzo
26 juni 2010, 21:22
denk ik ook eens een leuk idee te hebben...