PDA

View Full Version : Gezocht: Enthousiaste muzikanten voor coverband



Ricardo33
26 juni 2010, 02:16
Hallo mede-muzikanten,


Wij zijn twee jongens die al jaren met een idee zitten, namelijk een band oprichten en hiermee voornamelijk op het podium knallen. Het eerste hebben wij bereikt, maar dat is eigenlijk een beetje spaak gelopen. Daarom zoeken we enthousiaste muzikanten die graag serieus in een band zouden spelen.

Wij zijn een bassist (2.5jr ervaring) en gitarist (3jr ervaring) van beiden 17 jaar, maar wij vinden leeftijd in principe onbelangrijk, het gaat immers om de muziek. Al moet het verschil ook niet té overdreven zijn. Dus we zoeken musici tussen de 14 en 25 jaar.

In het begin zullen we ons alleen maar storten op covers. Wij houden ervan om onze favoriete bands te eren en onze energie te laten vrijkomen door hun nummers te spelen. Deze nummers zullen in de loop der tijd logischerwijs eigen intro's/solo's gaan bevatten. Na een tijdje zullen we uiteraard kijken of we samen creatief genoeg zijn om eventueel eigen nummers te schrijven.

Wij hebben niet 1 bepaald genre wat we willen spelen, we zijn echt heel gevarieerd wat dat betreft (bijvoorbeeld: rock, funk, blues, pop)
Een paar voorbeelden qua artiesten:
- Red Hot Chili Peppers (denk hierbij aan zowel de oude als de nieuwe stijl)
- Muse
- Feeder
- Coldplay
- Green Day

Wat voor muzikanten zoeken we:
- Een zanger
- Een drummer (is nog tijdelijk op te lossen)
- Eventueel een toetsenist (keyboard/synth)

Het liefst heb je je eigen instrument in bezit en enige ervaring ermee.
Daarnaast moet je uiteraard wel gemotiveerd zijn en (een beetje) bekend zijn met bovengenoemde artiesten/stijlen.

We willen namelijk snel aan de slag en zo snel mogelijk veel optredens kunnen plannen. Eventueel zijn er al wat contacten wat betreft webdesigner, organisator en licht/geluidsman.

Wij wonen in Gelderland (omgeving Arnhem-Ede-Barneveld-Amersfoort), dus het handigste zou zijn als jij hier ook in de buurt woont. Dit is echter geen probleem als dit niet het geval is, alleen zal je dan wel moeten reizen.

Oefenruimte is te regelen in Ede.


Indien je interesse hebt of meer info wilt, stuur dan graag een PM :)

Rock on! :punk:

Jasper.
9 juli 2010, 16:58
:mad: Waarom zijn er niet van dit soort oproepen bij mij in de buurt :makeup:

Nielsje
9 juli 2010, 17:20
Tja, wie gaat er dan ook in Wolvega wonen?!
Eigen schuld hoor!

Jasper.
9 juli 2010, 22:02
Tja, wie gaat er dan ook in Wolvega wonen?!
Eigen schuld hoor!

Tja, ik was 6, ik had niks te willen. Mijn eigen kont was nog van mijn vader zei die altijd.

Rooker
1 augustus 2010, 10:30
Tja, ik was 6, ik had niks te willen. Mijn eigen kont was nog van mijn vader zei die altijd.

Dat klinkt eng! Als je er over wilt praten is er nog het chat topic:seriousf: