PDA

View Full Version : Zomaar een nummertje



Rakker
25 juni 2010, 03:19
Iets wat ik met twee vrienden heb gemaakt, wat vinden jullie ervan?

http://www.youtube.com/watch?v=6BeRbRHv5a4

Bliek
25 juni 2010, 03:37
vette shit!

Stijn_fi
25 juni 2010, 12:48
Klinkt vet! Drums klinken echt gaaf, past precies bij de feel van het nummer. Ik zeg: héél duidelijke HENDRIX en RHCP invloed en misschien beetje RATM? Klinkt gaaf, heeft geen zang nodig naar mijn mening. Lekkere afwisseling ook, zonder dat het een medley lijkt. Ga zo door :crazyhappy:!

Fenderfan
25 juni 2010, 18:04
Das niet verkeerd nee! Vet ook dat die drumfils zo mega simpel zijn. KLinkt meteen heel 60,s.
Maar...uh...waar is de zang?

jasses
9 juli 2010, 09:56
Klinkt vet! Drums klinken echt gaaf, past precies bij de feel van het nummer. Ik zeg: héél duidelijke HENDRIX en RHCP invloed en misschien beetje RATM? Klinkt gaaf, heeft geen zang nodig naar mijn mening. Lekkere afwisseling ook, zonder dat het een medley lijkt. Ga zo door :crazyhappy:!

Wel grappig dat ik aan exact dezelfde drie groepen moest denken. Daar zal dus wel iets van zijn. Ik vind het ook erg goed (maar zou het misschien nog wel leuker vinden als er inderdaad ergens een zangpartij bij komt kijken...)

deefke666
9 juli 2010, 10:00
mooi is dit,
hier kan ik best goed naar luisteren....
mijn complimenten....

grtz d

jannest
9 juli 2010, 13:10
Wel grappig dat ik aan exact dezelfde drie groepen moest denken. Daar zal dus wel iets van zijn. Ik vind het ook erg goed (maar zou het misschien nog wel leuker vinden als er inderdaad ergens een zangpartij bij komt kijken...)

plus een scheutje T.Rex

maar lekker