PDA

View Full Version : Muse - Hysteria ( bas cover )



Stijn_fi
25 juni 2010, 00:10
http://www.youtube.com/watch?v=1N5QtfLwTjU

Bas cover van Hysteria, gear en instellingen om het effect te krijgen zijn ook te zien in de video, voor de geïnteresseerden. Hier en daar een klein foutje, maar ben er verder wel tevreden over.

veno
25 juni 2010, 09:36
Knap gedaan!
Alleen liep bij mij het beeld en geluid niet meer gelijk (ongeveer vanaf de helft van het filmpje)

Stijn_fi
25 juni 2010, 12:43
Ja klopt, is beetje kut, in movie maker klopte het wel :???: Bedankt voor je reactie :)

Arts
25 juni 2010, 12:51
klinkt vet.

Zo te zien gebruik je gewoon de gitaar versie van de ME50. Waarom niet de bass versie?
Moet ik binnenkort ook een keertje proberen.

Herman
25 juni 2010, 14:49
Klinkt heel aardig man! Valt me nog niks tegen van die Boss! De partij die je speelt bij de gitaarsolo klinkt ook lekker, terwijl ik vind dat je met dit soort nummers coveren toch altijd voorzichtig moet zijn.. Props!

Stijn_fi
25 juni 2010, 15:54
Thanks :D Ik gebruik de gitaarversie van de Boss, omdat ik simpelweg geen baspedaal heb. Ik had wel een kleine, maar dat ding zuigt echt als de *** en daar zitten alleen voorgeprogrammeerde geluiden in... M'n broertje heeft een jaartje geleden dat Boss pedaal gekocht. Ik heb 'm toen een keer voor de gein aangesloten op m'n basgitaar om te kijken hoe het klonk, beetje mee zitten spelen etc. en aangezien hij het pedaal niet eens meer gebruikte (??) heb ik 't toen maar overgekocht voor een prikkie :soinnocent: .