PDA

View Full Version : Musicstore



proost022
24 juni 2010, 21:14
Ik wist niet juist waar dit moest maar aangezien het toch soort van om elektrische gitaren gaat zet ik het hier.

Ik ga binnenkort waarschijnlijk naar Music store in Keulen.
Nu vroeg ik me af hoe het daar aan toe gaat.
Kan je gewoon een gitaar nemen en beginnen testen of krijg je soort van begeleiding?
En is daar echt alles zoveel goedkoper als op de website staat?

M.v.g Jonas

apekop
25 juni 2010, 01:40
de prijzen zijn wel ok hoor, ongeveer hetzelfde als bij Thomann.

Je kan er heel veel uitproberen, zonder dat je lastig gevallen wordt door verkopers. Dat vind ik wel prettig. Je moet wel echt de aandacht vragen van de verkopers als je begeleiding wil of iets wil weten, want ze zijn vaak met andere dingen bezig. Maar ze zijn wel allemaal behulpzaam als het moet, duurt meestal alleen even voordat je ze te pakken hebt.

Een tip: ga niet op een zaterdag, want dan is het daar super druk en dan kun je niet zo makkelijk dingen uitproberen.

Een ander voordeel van Musicstore (en Thomann) is dat als je iets bestelt en het bevalt niet, je het binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden kunt terug sturen. Ze komen het na 1 telefoontje gewoon weer aan de deur ophalen. Je betaalt alleen de verzendkosten heen.

Enige nadeel is dat niet alle gitaren even goed afgestelt staan en recht uit de doos komen.

Het is een prima winkel, en je kan je er best een hele middag vermaken.
Succes!