PDA

View Full Version : Nazicht + onderhoud Mesa Boogie BE?



deftone82
24 juni 2010, 15:38
Misschien een vreemde vraag op een nederlands forum, maar weet iemand waar ik in België (liefst Limburg), het beste mijn Mark IV eens laat nakijken?

En heeft iemand enig idee wat volgende dingen mij zouden kosten (plus minus)
1. volledig nazicht
2. vervangen van een pot
3. vervangen van (voedings)condensatoren?
4. 4 nieuwe EL34 buizen

AART
24 juni 2010, 15:56
Er kunnen GEEN 4 EL34 buizen in je Mark IV. 2 x EL34 in de buitenste posities en 2 6l6 in de binnenste kan wel.

Voor de rest zal een belg je moeten helpen, maar let iig op met de buizen.

deftone82
24 juni 2010, 16:02
Er kunnen GEEN 4 EL34 buizen in je Mark IV. 2 x EL34 in de buitenste posities en 2 6l6 in de binnenste kan wel.

Voor de rest zal een belg je moeten helpen, maar let iig op met de buizen.

Wist ik wel, wou ff checken of jullie nog wakker zijn!:p

Nee, was het wel vergeten, maar klopt als een bus!

ps: als iemand iets weet in Nederlands Limburg mag ie het ook laten weten!

RoelSmoel
24 juni 2010, 17:42
Wist ik wel, wou ff checken of jullie nog wakker zijn!:p

Nee, was het wel vergeten, maar klopt als een bus!

ps: als iemand iets weet in Nederlands Limburg mag ie het ook laten weten!

Hier in Heerlen zit iemand.. Zou je misschien even contact op kunnen nemen met Muziekhuis Guus Arons, ook in Heerlen, deze mensen kunnen je verder helpen.

Rutger Molenberghs
24 juni 2010, 17:53
Geert van N-E-L zit in Lommel. Ik ben er zelf al geweest met mijn voormalige Engl. Er zat een ergens een storing en die heeft hij prima verholpen.

Fireburst
24 juni 2010, 19:59
+1.

Al veel goede dingen gehoord over NEL.

deftone82
25 juni 2010, 09:24
+1.

Al veel goede dingen gehoord over NEL.

Yes, bedankt! Nog nooit van gehoord, maar ik ga ze zeker eens contacteren.

Heeft iemand toevallig zijn amp bij J&R (Hasselt) laten nakijken? Zij zijn 'officiële Mesa Boogie dealer'...

Het is wel een goede winkel maar daar hebben ze teveel werk zodat hun prijzen (denk ik?) ook relatief hoog liggen...

deftone82
27 juli 2010, 11:44
Alhoewel ik al met NEL gemaild heb, kom ik er neit toe om een uur te rijden naar de andere kant van Limburg om mijn amp binnen te doen. Dus ik doe nogmaals een oproep of iemand hier in centraal of zuidlimburg (B) iemand kent die nazicht doet van amps (Boogie!)

merci

Chroxy
27 juli 2010, 14:29
Tongeren is op de grens van NL bij Maastricht toch? Ik heb mijn amps vaker naar HB Amps (http://www.hbamp.nl/) gebracht.. is 20 minuutjes rijden.

Fijne man die verstand van zaken heeft en je amp kan repareren. Hij heeft meerdere kapotte amps van me, die door niemand in de omgeving te repareren was, weer tot leven gebracht..

caliban
27 juli 2010, 17:00
J&R is qua reparatie naar mijn mening zo geen aanrader. NEL is ook de enige die ik weet in Limburg.

deftone82
27 juli 2010, 20:42
Tongeren is op de grens van NL bij Maastricht toch? Ik heb mijn amps vaker naar HB Amps (http://www.hbamp.nl/) gebracht.. is 20 minuutjes rijden.

Fijne man die verstand van zaken heeft en je amp kan repareren. Hij heeft meerdere kapotte amps van me, die door niemand in de omgeving te repareren was, weer tot leven gebracht..

Ja, Tongeren is een kleine 20 minuten rijden tot Maastricht, afhankelijk van waar je moet zijn!

Waar ergens ligt deze winkel, want de website doet het niet zo vlot!

Chroxy
27 juli 2010, 20:54
het is geen winkel maar iemand die in zijn vrije tijd amps maakt en repareert. Dit, inclusief de website, klinkt allemaal niet zo professioneel, maar ik heb veel vertrouwen in de man en ben iedere keer tevreden geweest.

De werkplaats in Urmond/Sittard

RobVDB
27 juli 2010, 21:32
je kan ook gewoon in Tongeren blijven,

Tube Amp Service door Yves Pexters
Ik kom van Sint-Truiden en die 20km doe ik altijd graag naar hem
Yves doet werk aan al mijn versterkers
ik raad je hem echt aan

hij zit op de oude romeinse kassei

http://maps.google.be/maps?hl=nl&um=1&ie=UTF-8&q=tube+amp+service+tongeren&fb=1&gl=be&hq=tube+amp+service&hnear=Tongeren&cid=0,0,5072445018116235285&ei=ajNPTLmsII7KOLvVqIcB&sa=X&oi=local_result&ct=image&resnum=1&ved=0CBYQnwIwAA



Rob

YannickH
28 juli 2010, 13:37
geert in lommel is een hele goeie! ik ga er zelf ook:ok:

deftone82
29 juli 2010, 11:16
je kan ook gewoon in Tongeren blijven,

Tube Amp Service door Yves Pexters
Ik kom van Sint-Truiden en die 20km doe ik altijd graag naar hem
Yves doet werk aan al mijn versterkers
ik raad je hem echt aan

hij zit op de oude romeinse kassei

http://maps.google.be/maps?hl=nl&um=1&ie=UTF-8&q=tube+amp+service+tongeren&fb=1&gl=be&hq=tube+amp+service&hnear=Tongeren&cid=0,0,5072445018116235285&ei=ajNPTLmsII7KOLvVqIcB&sa=X&oi=local_result&ct=image&resnum=1&ved=0CBYQnwIwAA

Rob

Nog nooit van gehoord maar dat zou heel erg handig zijn! Weet je wat hij doorgaans vraagt voor een nazicht en nieuwe lampen?

Heeft de man ook een website of mail adres?

caliban
30 juli 2010, 01:09
Nog nooit van gehoord maar dat zou heel erg handig zijn! Weet je wat hij doorgaans vraagt voor een nazicht en nieuwe lampen?

Heeft de man ook een website of mail adres?

Ik zou even telefoneren!