PDA

View Full Version : Hoge inruil wie ??????????????????/



alhambra
29 april 2003, 10:04
Veel winkels zijn bijna even scherp met hun prijzen maar wie geeft er nog een beetje normale inruilprijs. Tis leuk hoor zaken als feedback met hun lage prijzen maar zodra je iets in te ruilen hebt heb je een probleem namelijk, dat je je flink genaaid voelt.
Welke winkel geeft nog een leuke prijs voor je oude spul en dan vooral in de regio overijssel /gelderland.

Nocki
29 april 2003, 10:40
tja ik ben naar tools voor tones geweest in nijmegen.

die hebben 950 gulden gegeven voor een marshall 9005 eindtrap waar ik zelf 400 gulden voor heb betaald... en 200 gulden voor een preamp waar ik 100 voor had betaald incl. flightcase. dus die zijn wel gek. maar volgens mij heeft ie geleerd want ze staan er nog steeds.

in rotterdam moet je niet zijn voor inruil tenzij bij feedback als je wat groots en duurs koopt. maar niet voor kleine dingen.

toma okaze in belgie (te ver weg voor je) is ook wel interessant.

je kan beter verkopen op het net ofzo... want dat levert het meest op. of ruilen voor iets dat meer waard is ofzo...

nocki

De Teng
13 mei 2003, 13:49
je moet nooit verwachten dat je aan een inruil gaat verdienen lijkt me, maar bij Feedback utrecht heb ik geen slecht figuur geslagen. Op de tweedehands Peavey T-max incl. flightcase (400 euro) een defecte Bassman 50 ingeleverd en ik moest uiteindelijk 175 euro bijleggen.

De Bassman had me toen 350 gekost, dus eigenlijk heeft me die Peavey incl. flightcase dus wel meer gekost. (125 + 400)
Gezien de omstandigheid vond ik het acceptabel.

Negative K3 fan
13 mei 2003, 15:22
http://www.gitaarmarkt.nl ik denk dat je dan zerker goede deals krijgt, helemaal als je het ruilt met andere gitaarapparatuur.

Sliver
15 mei 2003, 21:33
Vraagje: Is t ook zo dat je voor een squier (standard series als t wat uitmaakt) nog wat terug kunt verwacht bij aankoop van nieuwe gitaar of is dit gewoon voorbestemd brandhout?

JanPieter
15 mei 2003, 23:36
Ik kreeg een paar jaar geleden, toen ik die van mij inruilde voor Akoestische Fender van 2000 gulden 200 gulden voor terug, maar ja, ik denk dat het ook wel een beetje aan de deal ligt die je maakt.

De Teng
17 mei 2003, 21:15
Kijk, al je hem inruilt op een niet al te duur ding, dan valt er voor de handelaar ook weinig te schuiven met de marge. Maar als je een geval koopt van 1500 euro, dan kan de inruil ook hoger worden.

Kortom: hoe hoger de prijs, hoe meer er te verdienen valt voor hem, dus hoe meer er wat van dat bedrag af kan = jouw inruil. :smile: