PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar winkel in Eindhoven



alex1959
23 juni 2010, 19:10
Er is een nieuwe gitaar winkel in Eindhoven "Lets Play Music Center". afgelopen zaterdag was de opening met optredens van bijvoorbeeld Marcel Coenen.

Een heel nieuw assortiment met merken die ik nog nooit gezien heb.
instap modellen en A-klasse gitaren en versterkers. Weinig Gibson en Fender maar wel
Bo-el, Tregan, Saint Blues, Peerless, LSL, Supro amps.

Ik heb gespeelt op een LSL tele over een Supro, WAUW, zo moet een gitaar klinken.
Leuke winkel met hele aardige mensen die ook verstand hebben van gitaren.

rockablues
23 juni 2010, 19:20
Ziet er leuk uit, in dezelfde straat als waar 'We-music' eerst zat zie ik. Weet je of er ook personeel van 'We-music' is aangenomen?

Jeroen1975
23 juni 2010, 20:46
Ik ben er nog niet geweest, maar ben benieuwd, het zit in het pand van WE-Music.

Saint Blues, coole gitaren!

Wiellem
23 juni 2010, 21:41
Binnenkort op een verveeld dag maar eens langsgaan :)

almarvk
24 juni 2010, 07:58
Ik verplaats deze ff.

Fuhgawz
24 juni 2010, 10:17
EINDHOVUH!! :rockon:

Marcel Coenen werkte toch eerst ook bij We Music? En hij speelde over Bo~el gitaren? Zal dus wel een doorstart van We Music zijn.

Hiro
24 juni 2010, 11:00
De zaak is overgenomen door een oud personeels lid en hij doet t goed, hele goeie service, goeie prijzen en vriendelijk je kan ook gewoon binnenstappen voor een praatje zonder dat je weg word gekeken.
Helaas weinig gibsons en zo maar ja daar heb je bij feedback om de hoek weer een hoop hangen, maar de mensen van let's play gun ik het meer

Nicks
24 juni 2010, 14:46
Ik kan niet echt zeggen dat ik laaiend enthousiast was met We-music. Goed, die techneut die getoured had met grote bands was een erg aardige kerel met verstand van zowel de klant als de gitaar.

Maar de eigenaren daar waren altijd bezig met hun eigen ding of te kletsen met hun eigen vriendenkliekje. Zo stond ik een keer een half uur in de rij terwijl er 1 persoon voor me stond. Het is goed dat je onderhoud met je vaste klanten pleegt maar zorg wel voor een constante flow in je bediening.

En hopelijk verbeteren ze de website nog.

alex1959
27 juni 2010, 08:07
De nieuwe eigenaar is een oude medewerker van WE music maar doet het wel heel netjes.
hij heeft veel verstand van gitaren en wil ook een goede service geven.
hij heeft een eigen reparatie dienst met vakkundige mensen.

Marcel Coenen werkt er ook weer als leraar.

Deze zaak is een goede aanwinst voor Eindhoven en omstreken.