PDA

View Full Version : Tascam MP-GT1



sas62florett
19 juni 2010, 10:22
IK heb een leuk apparaatje gekocht om backing tracks op te nemen, alleen..........ik kom er niet uit hoe het werkt of wat ik verkeert doe. Is er misschien iemand die het op kan brengen om mij stap voor stap wegwijs te maken in hoe ik backing tracks overzet naar de Tascam MO-GT1 ???????? Het kan niet moeilijk zijn, maar ik doe kennelijk iets niet goed en de Engelse gebruiksaanwijzing biedt geen (voor mij) duidelijkheid. Alvast bedankt.
Gr. jos

Roman
19 juni 2010, 14:46
Hoi Jos,

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Wil je gewoon wat zang opnemen op dat ding?

JvD.
19 juni 2010, 17:19
1 seconde googlen leert mij dat de Tascam MP-GT1 niet kan recorden. Het is een apparaat om met mp3's mee te spelen. Waar je dat voor nodig hebt is me een raadsel.
bedoel je niet de Tascam GTR-1 ?

sas62florett
20 juni 2010, 11:29
Hoi Jos,

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Wil je gewoon wat zang opnemen op dat ding?

Het is een gitaar trainer waar je begeleidings muziek op kan downloaden. Je speelt die vervolgens af en doet zelf de solo partij. Leuk ding om mee te oefenen.

sas62florett
20 juni 2010, 11:37
Hoi Jos,

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Wil je gewoon wat zang opnemen op dat ding?

Nee, geen zang maar backing tracks van de Shadows. Alleen de begeleiding wordt afgespeeld die je vervolgens kan downloaden op de Tascam MP-GT1.

sas62florett
20 juni 2010, 11:40
IK heb een leuk apparaatje gekocht om backing tracks op te nemen, alleen..........ik kom er niet uit hoe het werkt of wat ik verkeert doe. Is er misschien iemand die het op kan brengen om mij stap voor stap wegwijs te maken in hoe ik backing tracks overzet naar de Tascam MO-GT1 ???????? Het kan niet moeilijk zijn, maar ik doe kennelijk iets niet goed en de Engelse gebruiksaanwijzing biedt geen (voor mij) duidelijkheid. Alvast bedankt.
Gr. jos

Schrijffoutje, moet uiteraard zijn TASCAM MP GT 1

harrie-beton
20 juni 2010, 12:11
De handleiding is vrij duidelijk, bladzijde 11.

http://www.tascam.com/i-839-232-128-0-6B11B263.pdf

Fenderwim
20 juni 2010, 23:52
Nee, geen zang maar backing tracks van de Shadows. Alleen de begeleiding wordt afgespeeld die je vervolgens kan downloaden op de Tascam MP-GT1.

Is wel aardig zo'n apperaat, maar je kan ook gewoon je BT afspelen op je computer.
Probleem is als je hem op een amp aansluit dan is de BT mono en dat klinkt voor geen meter.

Als je solo wilt opnemen kijk dan op mijn site. Zijn allemaal Shadows gekken :strat:

Ik kan je hier mee helpen als je wilt.

Groeten

Wim

Roman
21 juni 2010, 09:20
Probleem is als je hem op een amp aansluit dan is de BT mono en dat klinkt voor geen meter.WimGheh, en ik altijd maar denken dat een Gitaar een mono instrument zou zijn... :noob:

sas62florett
21 juni 2010, 16:46
Allemaal bedankt, ik ben er uit!!!!!!!!!!