PDA

View Full Version : KISS - 18 Juni 2010



DTmaster
18 juni 2010, 13:14
Hallo,

Ik vroeg mij af of er nog een voorprogramma is bij het concert van KISS.

Gaan er nog meer mensen!!!!!

Gr DTmaster

HaroldA
18 juni 2010, 13:40
Ik vroeg mij af of er nog een voorprogramma is bij het concert van KISS.

voorprogramma (http://lmgtfy.com/?q=kiss%2018%20juni%20voorprogramma)

Ik moet ze helaas ook al weer op Graspop kijken (voor de 2e keer :mad:) dus: nee.

HUESSEN
18 juni 2010, 18:12
Het wief is zojuist naar het Gelredome vertrokken voor het Kiss concert.Het is vanaf hier maar 10 minuten met de auto.Ik heb het wel een beetje gehad met die steeds terugkerende zogenaamde farewell tours.Ja, echt dit is de laatste keer dat ze komen......:stop: En de helft is niet meer orgineel.Was dit wel het geval dan had ik het overwogen.Maar voor diegene die gaan: Veel plezier!!

thomas_lc
19 juni 2010, 00:03
Ik kom net terug ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn er was eigenlijk geen fuck aan veel nieuwe nummers, veel opstootjes in het publiek (voor me neus raakte 2 kerels slaags) en de spirit zit er niet meer in + dat ik nog steeds heilig overtuigd ben dat die wannabe ace air guitar speelt :makeup:

HUESSEN
19 juni 2010, 11:11
Mijn vriendin vond het wel leuk.Heeft ook nog een plectrum van Tommy Thayer bemachtigd.Zegt mij niet veel maar voor een Kiss fan misschien wel. Zaal was ook voor de helft afgezet en ook niet vol.Als je voor het podium wilde moest je een kaartje hebben van €170,- ipv €59,- en mocht je gratis drinken ofzo:stop::stop: Stelletje geldwolven,het straalt de hebberigheid van die Simmons gewoon uit....Wat betreft die nep Ace, kan hij niks aan doen.Begrijp wel dat dit voor hem een leuke job is...$$$$......Alleen die Simmons en Stanley blijven maar door gaan en halen hun eigen creatie en naar mijn idee de hele vroegere Kiss beleving van velen naar de mallemoer.Vandaar waarschijnlijk de vele afknappers.

Ton Arnhem
19 juni 2010, 12:04
ben ook geweest. hele avond rechts vooraan gestaan. opstootjes? niks van gezien, juist geweldige sfeer in die hoek.
show? jazeker, veel vuurwerk, letterlijk. nieuwe nummers? een aantal, maar graag. daarvoor komen ze tenslotte ook een nieuw album promoten.
en geleredome voor de helft afgezet? ja. vond hier plaats omdat ahoy wordt verbouwd, was vanaf het begin de opzet zo.

en helaas staat het gelredome niet in Tietjerksteradeel. Dat had ik Paul Stanley ook wel eens 10 x willen horen zeggen, ipv hello arnhem. wel goed dat hij het verder niet over amsterdam of zo had.

show was absoluut een goede mix van hits en nieuwe nummers. en die gitarist speelt wel degelijk live.

thomas_lc
19 juni 2010, 13:36
Ik stond ook rechts vlakbij de uitgang en voor mijn neus gaf een kerel gewoon een tik aan iemand die in de weg stond best wel lame

Tot hoelang duurde het trouwens? want ik ben om 11 uur maar weg gegaan

nickofzo
19 juni 2010, 13:42
haha eerste rij! Yeah:blast::blast::blast::blast:

zo vet:D

HUESSEN
19 juni 2010, 13:49
haha eerste rij! Yeah:blast::blast::blast::blast:

zo vet:D

€170,- betaald??

HUESSEN
19 juni 2010, 13:50
Tot hoelang duurde het trouwens? want ik ben om 11 uur maar weg gegaan


volgens mijn vriendin iets voor half 12

nickofzo
19 juni 2010, 16:38
€170,- betaald??

haha nee:O .. waarschijnlijk zat ik ook verkeerd dan:soinnocent:
maakt mij niet uit:blast: k kreeg zelfs een bandje toen ik bier ging halen.. om weer terug op die plek te staan

Ton Arnhem
19 juni 2010, 16:38
vijf voor half twaalf afgelopen, mazzel, auto stond direct bij ingang l, rechterbaan op parkeerplaats helemaal vrij, reed niemand, vrienden naar presikhaaf gebracht, 12 uur thuis in de laar. perfect.

heb niemand gezien die iemand anders op zijn bek sloeg, integendeel.

Robtuner
19 juni 2010, 17:05
Ga ze dit jaar zien bij GMM. maar volgens mij stelt het niet zo veel meer voor. Maar is toch een van die bands die je gewoon ooit in je leven live meegemaakt moet hebben.

apekop
20 juni 2010, 11:39
+ dat ik nog steeds heilig overtuigd ben dat die wannabe ace air guitar speelt :makeup:

en waar haal je deze info vandaan? ik geloof dat dus absoluut niet.

Ik ben ook geweest. Ik vond het eigenlijk wel leuk. Het is inderdaad jammer dat Ace en Peter er niet meer bij zijn. Maar beter dit dan een slecht spelende of dronken Ace.
De enige twee minpuntjes vond ik Grazy Nights en God Gave Rock 'n roll to you, wat een bout nummers!

Paul Stanley was niet zo goed bij stem meer, maar Gene zong nog als vanouds.
Maar goed, nu is het Kiss concept wel voldoende uitgemolken. Tijd voor een luie ouwe dag.

Wausser
20 juni 2010, 12:31
veel opstootjes in het publiek (voor me neus raakte 2 kerels slaags) e

Merkte ik ook op Rock am Ring, veel oude rockers die een tikkeltje agressief waren bij KISS

apekop
20 juni 2010, 12:58
ik zat op de tribunes. 1 meter bij ons vandaan kotste een zatte aap na vijf nummers al het hele gangpad onder, wat een zure putlucht...gelukkig kwamen ze het na 10 minuten al opdweilen.

Pete Townshend
20 juni 2010, 20:11
Als je voor het podium wilde moest je een kaartje hebben van €170,- ipv €59,- en mocht je gratis drinken ofzo Stelletje geldwolven,het straalt de hebberigheid van die Simmons gewoon uit...

Ik heb ook voor het podium gestaan, maar gewoon 59 euro betaald. Wel de juiste informatie verstrekken he...


Ik heb het wel een beetje gehad met die steeds terugkerende zogenaamde farewell tours.

Ze hebben nochtans maar één Farewell Tour gehad, en dat was in 2001 - het einde van de originele bezetting.


Ja, echt dit is de laatste keer dat ze komen....
Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt... Volstrekte bullshit. Dit is een tour ter promotie van hun nieuwe album.


En de helft is niet meer orgineel.Was dit wel het geval dan had ik het overwogen.

Eric Singer is al sinds 1991 met KISS verbonden, en Tommy Thayer is een goede vervanger. Liever deze twee leden en een retestrakke band, dan de originele leden en een slap spelende band. Je gaat me niet zeggen dat je Peter Criss verkiest boven Eric Singer..
Gene en Paul hadden zichtbaar plezier op het podium. Dat was wel anders toen Criss en Frehley nog in de band zaten.


Maar voor diegene die gaan: Veel plezier!!
Dank je. Ik heb inderdaad veel plezier gehad.


volgens mij stelt het niet zo veel meer voor
Waar baseer je dat op? De band speelt beter dan ooit.

HUESSEN
20 juni 2010, 20:48
Ik heb ook voor het podium gestaan, maar gewoon 59 euro betaald. Wel de juiste informatie verstrekken he...






Toen ik een paar maanden geleden het kaartje via internet bestelde voor mijn partner had ik de keuze tussen het kaartje van €59 en €170 voor een kaartje vooraan het podium incl drinken ,eten.....


[Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt... Volstrekte bullshit. Dit is een tour ter promotie van hun nieuwe album.]

Komt misschien verkeerd over maar dat wordt keer op keer geroepen als die gasten weer komen



[Eric Singer is al sinds 1991 met KISS verbonden, en Tommy Thayer is een goede vervanger. Liever deze twee leden en een retestrakke band, dan de originele leden en een slap spelende band. Je gaat me niet zeggen dat je Peter Criss verkiest boven Eric Singer..]

Ja ik kies de orginele bezetting boven dit toneelgroepje.Of kies dan een andere schmink-kop


[Gene en Paul hadden zichtbaar plezier op het podium.]

snap ik $$$$$$$$$$$

[/QUOTE]

apekop
20 juni 2010, 21:09
Eric Singer is al sinds 1991 met KISS verbonden, en Tommy Thayer is een goede vervanger. Liever deze twee leden en een retestrakke band, dan de originele leden en een slap spelende band. Je gaat me niet zeggen dat je Peter Criss verkiest boven Eric Singer..
Gene en Paul hadden zichtbaar plezier op het podium. Dat was wel anders toen Criss en Frehley nog in de band zaten.


Ze hadden inderdaad Eric Singer en Tommy Thayer gewoon een eigen nieuwe make up en image moeten geven, net zoals Eric Car en Vinnie Vincent destijds. En niet de make up etc. van Ace en Peter. Dan had je deze hele discussie nooit gehad, nu lijkt het inderdaad soms op een toneelstukje.

Pete Townshend
20 juni 2010, 22:25
Ze hadden inderdaad Eric Singer en Tommy Thayer gewoon een eigen nieuwe make up en image moeten geven, net zoals Eric Car en Vinnie Vincent destijds. En niet de make up etc. van Ace en Peter. Dan had je deze hele discussie nooit gehad, nu lijkt het inderdaad soms op een toneelstukje.

Nee, vind ik niet. KISS is Starchild, Demon, Space Ace, Catman. Net zoals de Teletubbies ook uit vier herkenbare figuurtjes bestaan. Daar moet ook geen "vreemd" figuurtje bij.

Toneelstukje? Ik vind van niet. Het Nederlands elftal heeft ook verschillende spelers gehad, die allemaal een oranje voetbalshirt droegen.

apekop
21 juni 2010, 00:03
die vergelijking zie ik niet,

maar goed, bij Eric Car en Vinnie Vincent vond ik die nieuwe creaties erg gaaf.
Dus waarom zou dat niet weer heben gekund?

.slash.
21 juni 2010, 15:31
ik was er ook het was geniaal.
jullie moeten niet zo zeuren over Tommy hij is een betere gitarist dan de frehley en datzelfde geldt voor Eric ook, met of zonder Peter en Ace KISS blijft KISS.

als je er niet veel aan vond okee, maar ze rock geweldig voor een stel mannen van 60!

3 nieuwe nummers waarvan 1 wel zoog. verder alleen maar goeie nummers was erg leuk

Pete Townshend
21 juni 2010, 16:54
die vergelijking zie ik niet,
Ook al zitten er nu andere mensen in het team/band, dan kun je ze nog goed vinden. Nu zeuren we ook niet: "oh, het Nederlands elftal is klote want Erwin Koeman speelt er niet meer in, of Ruud Gullit".


maar goed, bij Eric Car en Vinnie Vincent vond ik die nieuwe creaties erg gaaf.
Dus waarom zou dat niet weer heben gekund?

Omdat KISS van oudsher bekend stond als Catman, Space Ace, Starchild en Demon. Die designs zitten er in gebakken. Zoals ik al zei: stel een van de Teletubbies zou vervangen worden. Het grote publiek zou steeds blijven zeggen: "Leuk, maar waar is TinyWinky nou?".


3 nieuwe nummers waarvan 1 wel zoog. verder alleen maar goeie nummers was erg leuk

"I'm An Animal" vind ik het minste nummer, terwijl ze goeie nummers als "Never Enough" of "Hot & Cold" niet spelen.

.slash.
21 juni 2010, 18:12
van die 3 nummers modern day delilah, say yeah en i'm an animal vond ik i'm an animal ook het minst leuk

Like-Minded Lunacy
21 juni 2010, 20:14
Ik ben er ook geweest, was echt ontzettend gaaf! Wat een show, wat een geluid! Paul zong nog vrij goed, viel me echt mee. Daarbij had ik het idee dat hij juist air-guitar speelde, die ander kon ik prima horen (met solo's e.d.), maar bij sommige nummers was het vrij duidelijk dat hij toch wel speelde (en gelukkig maar, wat een vertoning zou dat zijn). Detroit rock city vond ik eigenlijk zeer matig klinken, dat was het enige nummer wat een beetje teleurstelde. I'm an Animal was ook wat jammer, staan heel wat betere nummers op dat album. God gave rock N roll spelen ze al jaren, niet verrassend dat die langs kwam.

Sfeer was verder prima, heb echt genoten en de mensen om mij heen ook. (Behalve een lomp wijf dat weer perse voor me moest komen staan laatste nummers, rot toch op, sta er niet voor niets zo vroeg).

Die kaartjes van 170 euro waren trouwens echt afzetterij, maar niet van Kiss, maar van Live Nation (of Eventim of whatever). Je komt er automatisch mee in het grote vak, maar niet perse vooraan! Ze laten de deuren tegelijk! (ABSURD!!) open gaan en dan kunnen er een stuk of 100 normale kaartjes ook naar dat voorvak toe. Daarna stroomt de rest binnen en wordt het gewoon gevuld tot 1000 man. Daarna mag je er pas uit, want anders wordt het tellen zo lastig (facking mafketels, je werd gewoon opgesloten daarzo, moest naar de plee... en daar betaal je dan dik voor). Je kreeg wat drankjes en een foto op wat groot formaat (leuk idee!) maar er stonden maar 7 foto's op die site... echt wtf. Wat een aanfluiting zeg zo'n kaartje. Afzetterij ten top van onze kaartverkopers, want het kan bij ieder concert, niet alleen bij Kiss.

Ik heb echter genoten en het was een geweldige avond! (Wat was het voorprogramma trouwens acherlijk slecht!!! Die bas... jezus, daar gaan niet alleen je oren, maar ook je maag e.d. kapot van, te debiel voor woorden.)

apekop
21 juni 2010, 20:39
Omdat KISS van oudsher bekend stond als Catman, Space Ace, Starchild en Demon. Die designs zitten er in gebakken. Zoals ik al zei: stel een van de Teletubbies zou vervangen worden. Het grote publiek zou steeds blijven zeggen: "Leuk, maar waar is TinyWinky nou?".
.

Zoals gezegd heeft dat bij Eric car en Vinnie Vincent toch ook goed uitgepakt, ik vond dat juist gaaf die nieuwe persoonlijkheden en make up. Zij waren toch ook niet geschminkt als Ace en Peter.
En mij zou het ook niet boeien als 1 van de teletubbies eruit gekickt zou worden, of dat er bruine of witte teletubby bij zou komen.

Ze hadden zelfs ook kunnen kiezen om weer gewoon zonder make up verder te gaan, dat hebben ze ook jaren gedaan, al was dat natuurlijk minder gaaf dan met schmink.

HUESSEN
21 juni 2010, 21:06
Als je voor het podium wilde moest je een kaartje hebben van €170,- ipv €59,- en mocht je gratis drinken ofzo:stop::stop: Stelletje geldwolven,




Ik heb ook voor het podium gestaan, maar gewoon 59 euro betaald. Wel de juiste informatie verstrekken he...

:???:





Die kaartjes van 170 euro waren trouwens echt afzetterij, maar niet van Kiss, maar van Live Nation (of Eventim of whatever). Je komt er automatisch mee in het grote vak, maar niet perse vooraan! Ze laten de deuren tegelijk! (ABSURD!!) open gaan en dan kunnen er een stuk of 100 normale kaartjes ook naar dat voorvak toe. Daarna stroomt de rest binnen en wordt het gewoon gevuld tot 1000 man. Daarna mag je er pas uit, want anders wordt het tellen zo lastig (facking mafketels, je werd gewoon opgesloten daarzo, moest naar de plee... en daar betaal je dan dik voor). Je kreeg wat drankjes en een foto op wat groot formaat (leuk idee!) maar er stonden maar 7 foto's op die site... echt wtf. Wat een aanfluiting zeg zo'n kaartje. Afzetterij ten top van onze kaartverkopers, want het kan bij ieder concert, niet alleen bij Kiss.






:sssh:


Ook al zitten er nu andere mensen in het team/band, dan kun je ze nog goed vinden. Nu zeuren we ook niet: "oh, het Nederlands elftal is klote want Erwin Koeman speelt er niet meer in, of Ruud Gullit".


Alleen als er nog zo'n neger met hetzelfde spaghetti kapsel loopt......

Pete Townshend
22 juni 2010, 18:22
(Behalve een lomp wijf dat weer perse voor me moest komen staan laatste nummers, rot toch op, sta er niet voor niets zo vroeg).


Toch niet die lange, zonnebank bruin, veel krullend haar maar stevig opgedirkte troela, die overduidelijk wat biertjes teveel gehad had. Typetje "achter in de 50 maar ik denk dat ik pas 21 ben". Ze duwde zich ongegeneerd naar voren. Het begon al toen over de PA "Immigrant Song" van Led Zep werd gedraaid. Alsof ze de duivel zelf aan het aanbidden was, kronkelde ze alle kanten op. Toen KISS op het podium kwam, ging ze helemaal los. Ze had een straal van 3 meter om zich heen nodig, want ze moest natuurlijk iedereen laten merken hoe loos zij ging op de muziek van KISS. Wat een trog. Kijk je onbewust even naar rechts, zit je met je snufferd in een oksel..


. Daarbij had ik het idee dat hij juist air-guitar speelde, die ander kon ik prima horen (met solo's e.d.), maar bij sommige nummers was het vrij duidelijk dat hij toch wel speelde (en gelukkig maar, wat een vertoning zou dat zijn)

Op die concert-CD's kun je wel horen dat Paul live speelt, de gitaren van Tommy en Paul zijn dan links en rechts gesplitst. En als het fout gaat natuurlijk, zoals Paul ook tijdens het concert zei: "My guitar sounds so much better when it's turned on". :p


Detroit rock city vond ik eigenlijk zeer matig klinken, dat was het enige nummer wat een beetje teleurstelde

Dat einde vond ik een beetje vreemd, dat ze een halve minuut stokstijf stil bleven staan.