PDA

View Full Version : Ieman en idee waar je deze Gibson krijgt?



AronSlash
17 juni 2010, 23:44
Hey allemaal, ik had een vraagje, weet iemand van jullie waar je deze http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Les-Paul/Gibson-USA/Les-Paul-Studio-60s.aspx Gibson kunt kopen? ik heb al een tijde zitten zoeke maar tot nu toe nog niks gevonden. Alvast bedankt!!!

HaroldA
17 juni 2010, 23:48
The Les Paul Studio ’60s, available exclusively at Guitar Center

Ehm, ik zou het eens bij Guitar Center proberen! :ok:

AronSlash
17 juni 2010, 23:57
haha echt dat heb ik weer XD had ik niet gezien:sssh: nog bedankt!!

Orpheo
17 juni 2010, 23:58
Hey allemaal, ik had een vraagje, weet iemand van jullie waar je deze http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Les-Paul/Gibson-USA/Les-Paul-Studio-60s.aspx Gibson kunt kopen? ik heb al een tijde zitten zoeke maar tot nu toe nog niks gevonden. Alvast bedankt!!!

het staat er nog bij ook man! kom op! 'guitar center exclusvie'!!! in europa is het waarschijnlijk een behoorlijke kunst die te vinden, wellicht grijze import.

HaroldA
18 juni 2010, 00:00
het staat er nog bij ook man! kom op! 'guitar center exclusvie'!!!

Tuttuttut... Je hoeft toch niet boos te worden? :???:

Orpheo
18 juni 2010, 00:08
Tuttuttut... Je hoeft toch niet boos te worden? :???:

wie zegt dat ik boos ben? ik snap alleen niet dat er een vraag gesteld moet worden, terwijl het antwoord eigenlijk al in de openingspost staat. beetje onlogisch, denk je niet?

humbucker
18 juni 2010, 00:57
wie zegt dat ik boos ben? ik snap alleen niet dat er een vraag gesteld moet worden, terwijl het antwoord eigenlijk al in de openingspost staat. beetje onlogisch, denk je niet?

Iedereen kan zich toch eens vergissen. Haal het zadel maar terug van je paardje!

TimS
18 juni 2010, 01:16
Ik zag een tijdje geleden een serie "Guitarcenter Exclusive" gitaren in de Thomann webshop, misschien hebben ze deze ook wel.

Eko
18 juni 2010, 07:36
Lijkt me een kwestie van een mail en creditcard en regelen die hap. Guitarcenter stuurt door heel Noord-Amerika. Het water over doen ze vast niet moeilijk over. Ligt er aan of je wil betalen of niet.

mesaman
18 juni 2010, 08:34
Orph toch! Ts succes en foto's graag

LP_CL
18 juni 2010, 10:33
Zeer oninteressante gitaar om te kopen, wegens import taxen en zwakke euro. Je zal er je blauw aan betalen.

GlobalWarming
18 juni 2010, 11:15
Zeer oninteressante gitaar om te kopen, wegens import taxen en zwakke euro. Je zal er je blauw aan betalen.

Euh, als hij die nu wilt kopen mag hij dat toch ?

HaroldA
18 juni 2010, 11:18
Euh, als hij die nu wilt kopen mag hij dat toch ?

Dan nog wordt het moeilijk lijkt me, aangezien ze met koeieletters aangeven dat ze enorm trots zijn dat ze nu ook naar Canada leveren...

EU zal wel een oceaan te ver zijn...

signsofzodiac
18 juni 2010, 15:38
Overseas shipping kan je vergeten bij Guitar Center zelf. Er zijn tegenwoordig wel ge-emigreerde NL tussenadressen te vinden die, voor een behoorlijke fee, voor nederlanders het verschepen regelen. Al met al wordt het een dure grap tegen deze dollar.