PDA

View Full Version : Buizen amp tech. gezocht.



Longboard
28 april 2003, 21:00
Weet iemand een goede amp tech die mijn blues deluxe zou kunnen na kijken. Het liefts ergens in Noordholland.
Ergens klopt de sound van die bak niet. Aangezien ik zelf geen twee linker handen heb, heb ik inmiddels gedaan wat ik kon. maar nu houd het voor mij op.

nicoverduin
28 april 2003, 22:34
Wat doet ie niet? Ik woon overigens in Heemskerk.
Nico

Longboard
29 april 2003, 09:14
Bij ingang 1 begint hij op een volume van 2 a 3 al te oversturen. ingang 2 doet dat niet. maar is ook lang niet zo helder.

op het drivekanaal krijg ik bij accoorden een raar bij geluid op de G snaar. Het lijkt op een overstuurde basbox. (misschien ben ik wel te critisch.)
Bovendien moeten er nieuwe buizen in. Ik heb geen idee of een bleus deluxe een solid state is of dat de bias dan moet worden bij gesteld.

nicoverduin
29 april 2003, 09:41
Mail maar effe naar mij nico.verduin@wanadoo.nl dan zal ik je mijn 06 nummer geven. Praat effe makkelijker.
Nico

Rock&Roll
29 april 2003, 11:45
dat van die tweede ingang is heel normaal. dat is een -15db ingang en bedoeld voor gitaren met elementen met een hogere output, zoals les pauls en zo. single coils kunnen de eerste input in!

LordRiffenstein
29 april 2003, 11:48
Heb je de versterker pas 2de hands gekocht? Ik denk dat hij toe is aan een nieuw setje lampen.

Groeten,

Yoeri

Longboard
29 april 2003, 12:03
Juist Rocknroll, dat is het! Ik speel over 2 dearmond goldtones die geven nogal wat door. Mijn tele heeft in ingang 1 inderdaad niet het probleem.

Nico ik mail je nog.

nicoverduin
29 april 2003, 12:32
Is goed. Ik ziet het wel.
Nico