PDA

View Full Version : Bosje



Bosje
17 juni 2010, 01:07
Haai,

Ik ben Bosje, ik ben 39 jaar oud en ik ben een enorme rock en metalliefhebber, al sinds mijn 14e. Sinds die tijd heb ik ook altijd gitaar willen leren spelen maar het is er nooit van gekomen. Nu de midlife-crisis nadert heb ik de knoop doorgehakt en een gitaar aangeschaft. Mijn eerste gitaar was er een van 70 euro (een Granados) om te proberen of ik überhaupt in staat ben om er geluid uit te krijgen. Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Cort L100F NS waar ik 325 euro voor heb betaald. Dat vond ik gezien mijn talent echt het maximale wat ik wilde besteden :-). Uiteraard heb ik eerst een tijdje rondgeneusd op dit forum voor de nodige informatie, waarvoor alsnog mijn dank.
Heeft u vragen, stel ze gerust.

rijsberman
17 juni 2010, 01:13
Hee, Bosje, welkom!

Herkenbaar verhaal. Ook 39, ook al sinds klein willen spelen, sinds 1,5 jaar bezig, (al ben ik meer van de rock en blues). Een toffe hobby, dat is 't! :ok:

Bosje
17 juni 2010, 01:30
Thnx.
Een toffe hobby is het zeker. Ik heb weinig talent maar veel plezier.

Marsepars
17 juni 2010, 10:12
En ik maar denken dat ík al vrij laat was met leren, met m'n 32.
No offence!

Ben sinds drie dagen in het bezit van een Squier Strat en het sindsdien ook nog nooit op een instrument gespeeld.

Wij noobs slaan ons erdoor heen!!!

Ik zie het ook puur als hobby en wil gewoon lekker mee kunnen spelen met metal.
Ik probeer ook een beetje de basisdingen onder de knie te krijgen.
Ach, het houdt je van de straat...;)

Dus succes en nog meer plezier!

Trouwens: ik heb gezien dat hier een schat aan informatie te vinden is, qua spelen.
Dus wij zijn goed bezig!

speulmenneke
19 juni 2010, 00:02
Hee 'Bosje',

Welkom, en succes met alles.