PDA

View Full Version : Nieuw Ozzy Osbourne album!



TimoSomers
15 juni 2010, 23:51
Scream, Hier te beluisteren: http://www.myspace.com/ozzyosbourne

(Weet niet voor hoe lang)

Ik vind hem ergggggggggg vet!!
Ozzy heeft nog nooit zo goed geklonken, de band swingt als een tiet en de nummers zijn echt frisser en beter dan ze in jaren hebben geklonken.
Ik hoor zelf liever Zakk, maar Gus doet het ook wel goed op deze plaat (zeker de slagpartijen! De solo's vind ik soms een beetje 'net niet heel ziek' zegmaar, maar das wellicht smaak en ik ben ook wel bevooroordeelt).

HUESSEN
16 juni 2010, 00:32
Dank voor de tip:ok: Klinkt zeker strak en tijdloos. Respect to OZZY

Orpheo
16 juni 2010, 09:13
ik ben geen fan van ozzy, maar omdat ie toch wel een 'metalinstituut'op zich is, heb ik 'm nu toch effe aangezet. ik wacht het af.

oh bah, wat een schijtplaat. beetje een standaard metalplaat, geen ontwikkeling, geen opbouw, gewoon beuk beuk beuk.

hendrix2
17 juni 2010, 09:42
Wetenschappers zijn het DNA van ozzy aan het onderzoeken om te ontdekken waarom hij na al zijn misbruik (drank en drugs) toch nog leeft. Men wil zo trachten te achterhalen of bv. sterke genen er kunnen voor zorgen dat je zulk misbruik toch overleeft.

Plaat klinkt goed op het eerste gehoord. Ik vraag mij soms af hoe hij het doet die Ozzy, ik zou hem graag eens in de studio bezig zien. Op het podium heb ik hem al bezig gezien op Ozzfest en vreemd genoeg was dat een goede show.
Geen enkel album zal ooit tippen aan No Rest For The Wicked (voor mij dan) met een fantastische Zakk Wylde. Maar de meeste van de Ozzy platen kunnen mij meer dan bekoren.

Thiez
17 juni 2010, 13:39
Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden. Ik vind sommige nummers wat langdradig. Beetje saai ofzo, weet het niet goed. Komt geen gang in.
En je mist toch idd zakk wylde wel. Zeker bij riffs als let me hear you scream of soulsucker. Dat is gewoon zakk zijn straatje.

Maar zitten zeker paar lekkere stukken bij. Maar zeker niet alles. Hoor liever de oudere ozzy platen. Zoals hier boven werd gezegd no rest for the wicked, of ultimate sin ofzo.

Edit: Ze staan niet goed op myspace. De betere nummers staan onderaan. Ben nu helemaal klaar met luisteren maar vind de betere nummers achteraan staan.

TDZH
17 juni 2010, 14:21
Wetenschappers zijn het DNA van ozzy aan het onderzoeken om te ontdekken waarom hij na al zijn misbruik (drank en drugs) toch nog leeft. Men wil zo trachten te achterhalen of bv. sterke genen er kunnen voor zorgen dat je zulk misbruik toch overleeft.

Hebben ze Keith Richards al onderzocht?

Sleight
1 juli 2010, 22:51
Wetenschappers zijn het DNA van ozzy aan het onderzoeken om te ontdekken waarom hij na al zijn misbruik (drank en drugs) toch nog leeft. Men wil zo trachten te achterhalen of bv. sterke genen er kunnen voor zorgen dat je zulk misbruik toch overleeft.

haha falend
hoe zorg je dat drugs en alcohol misbruik sterk stijgt?

vinni
20 juli 2010, 22:51
Vind het wel lekker klinken hoor!

Ook Gus.....Zakk Wylde werd ik een beetje zat van.

Vinni

TimoSomers
20 juli 2010, 22:55
Ik vond hem wel vet, kan er helaas niet lang naar luisteren omdat ik Zakk ZOVEEEEEEEEEEEEEL vetter vind dan Gus, helaas.

Gelukkig is nieuwe Black label society CD bijna uit!

Henri H
20 juli 2010, 23:29
Ik ben afgehaakt halverwege het eerste nummer, schijtmuziek. :stop:

Sinds die Sharon (of hoe heet ze?) een te dikke vinger in de pap heeft is het niks meer, en al helemaal niet meer na die reallife soap, hij moet gewoon weer vet aan de dope en alcohol, misschien dat ie dan weer wat klaar maakt?

Ik ga voor Ozzy met Jake E. Lee of T. Iommi :rockon:, ben ook niet zo'n Zakk fan.

Madcow
21 juli 2010, 00:08
de eerdere platen waren vetter.

apekop
21 juli 2010, 00:53
Ik heb Ozzy de laatste 10 jaar niet meer gevolgd.
vroeger veel naar de eerste drie platen geluisterd. De periode met Zakk Wylde heeft me nooit kunnen boeien.
Deze nieuwe plaat is wel erg goed geproduceerd en klinkt toch lekker bij de tijd en de nieuwe gitarist is ook niet mis. Is wel erg richting de metal gegaan, minder (hard)rock.

Rutger
21 juli 2010, 11:36
Ik vond het boek beter...

Jasper.
24 juli 2010, 21:55
Vond de eerste 2(?) albums met Randy Rhoads wel vet, daarna ben ik afgehaakt. Dit vind het ook weer niet heel leuk.

Riky
27 juli 2010, 12:03
Nou ik ben dus nu de palat aan het lusiteren. Ik ben helemaal geen metal fan, maar ik deze plaat echt dik.
Beukt goed en de zanglijnen zijn er prettig.

Echt toffe plaat is de eerste indruk en ik ben dus wel blij dat ik geen zakk wylde hoor. Dit is gewoon net niet to mutch. Solo's zijn veelal schred werk, maar het blijft wel aardig muzikaal.

Ik ik ben stiekem toch wel erg weg van ozzy:D