PDA

View Full Version : Mijn Rack!!! :O



Heynis
15 juni 2010, 22:12
M'n hele gitaarrack is uit de kerk (nota bene) in Leiden gestolen bij een inbraak. Het betreft een 5HE rack, met aan de achterzijde van de zijkanten 4 gaten per kant van voormalige rackrails. In het rack zitten van boven naar beneden:

-Boss GX-700
-Tech21 Sansamp PSA-1
-G-major
-Patchpaneel (zie beneden)
-Marshall 8008

Het patchpaneel heeft plaats voor 8 d-norm stekkerbussen, van links naar rechts was het als volgt gevuld:

Jack, 5 polig XLR female, jack, jack, leeg, leeg, jack, jack.

De XLR was gepland voor midi, maar vanwege enige twijfel over hoe slim het is om een exotische stekker te nemen was deze nog niet aangesloten.

Alle serienummers heb ik, deze zal ik plaatsen zodra ik thuis ben.

speedmusic
15 juni 2010, 22:16
dat is balen zeg, succes met de zoektocht.
Wel verzekerd?

Heynis
16 juni 2010, 00:44
Het stond niet thuis, dus nee. M'n K&E cabinet en Roland FC-200 hebben ze wel laten staan, die vonden ze blijkbaar te lelijk.

Hier zijn in ieder geval de serienummers en kenmerken van belang:
Boss GX-700, ZI43958, knop input level mist.
Tech21 Sansamp PSA-1, 87865
TC-Electronics G-major, 3408726
Marshall 8008, 940457641

Ik heb inmiddels ook alle muziekwinkels en tweedehands zaken in de buurt gemaild, dus nu maar hopen dat het weer boven water komt.

AART
16 juni 2010, 01:13
Het stond niet thuis, dus nee. M'n K&E cabinet en Roland FC-200 hebben ze wel laten staan, die vonden ze blijkbaar te lelijk.

Hier zijn in ieder geval de serienummers en kenmerken van belang:
Boss GX-700, ZI43958, knop input level mist.
Tech21 Sansamp PSA-1, 87865
TC-Electronics G-major, 3408726
Marshall 8008, 940457641

Ik heb inmiddels ook alle muziekwinkels en tweedehands zaken in de buurt gemaild, dus nu maar hopen dat het weer boven water komt.

De kerk heeft toch wel een inboedel/aansprakelijkheidsverzekering waar dit onder valt?

Heynis
16 juni 2010, 01:51
Dat zal ik dan eens gaan nakijken. Ik was vanavond te verbouwereerd om daar sowieso aan te denken. Mijn eigen verzekering vergoedt het in ieder geval niet. Gelukkig stond m'n gitaar thuis...

AART
16 juni 2010, 17:38
Dat zal ik dan eens gaan nakijken. Ik was vanavond te verbouwereerd om daar sowieso aan te denken. Mijn eigen verzekering vergoedt het in ieder geval niet. Gelukkig stond m'n gitaar thuis...

Nee dat klopt. Maar ga het eens na, zeker als je vaak daar je spullen hebt staan mag het toch wel onder de verzekering van de kerk vallen.

Chapzz
16 juni 2010, 18:05
Je moet ff bij je verzekering checke want als je spullen een keer in de drie maanden thuis zijn zijn ze verzekerd bij mijn verzekering. Misschien is dit bij jouw ook het geval.

Liquid_Metal
17 juni 2010, 18:17
Het ligt er inderdaad aan hoe vaak het spul nog bij jou thuis staat. Volgens mij was het twee maanden, maar als het daar dus langer dan twee maanden stond valt het sowieso onder de verzekering van de kerk.
Mooie klote zeg! :( Aan de andere kant, duimen dat je geld terugkrijgt (liefst natuurlijk alles) want dan kun je iig weer gaan shoppen.

zeiler
18 juni 2010, 08:43
da's balen zeg :o!

even uit nieuwschierigheid: waar speel je ;)?

Heynis
19 juni 2010, 03:15
Ik speel bij OCN in Leiden.

De verzekering van thuis gaat het in ieder geval niet vergoeden, maar die van de kerk hoogst waarschijnlijk wel. Hiervoor moet alleen eerst de aangifte op orde zijn, en dat kan nog even duren. Tot die tijd: :noob: en spelen op de Marshall 8240 van m'n oom.

Robtuner
20 juni 2010, 17:19
Kut man, hoop dat je er wel wat voor centjes voor krijgt.
Toch altijd weer jammer dat dit soort dingen gestolen moet worden.
Koop gewoon lekker je eigen spul :dontgeti:

jeroen234
27 juni 2010, 13:10
idd gewoon eigen :soinnocent:

Heynis
1 juli 2010, 02:39
The Rack is Back!

http://i77.photobucket.com/albums/j76/kijkmiech/SDC10038_01.jpg

Duizendmaal hulde voor Dhr. A. Corstens van veilingbedrijf Corstens uit Nijmegen die mijn spullen aan me heeft teruggegeven, zelfs al kost het hem in feite geld.

Arvoitus
1 juli 2010, 03:30
The Rack is Back!

http://i77.photobucket.com/albums/j76/kijkmiech/SDC10038_01.jpg

Duizendmaal hulde voor Dhr. A. Corstens van veilingbedrijf Corstens uit Nijmegen die mijn spullen aan me heeft teruggegeven, zelfs al kost het hem in feite geld.
Gelukkig! Hoe heb je het weer terug gevonden/gekregen?

Heynis
1 juli 2010, 03:46
Het was door de inbreker(s) 'koud gezet' in het pand van een failliet bedrijf. Meneer Corstens had van dit bedrijf de inboedel opgekocht (welke overigens ook gestolen is), en zodoende is m'n rack naar Nijmegen verhuisd. Daar is het, onwetend dat het gestolen spullen betrof, te koop aangeboden, waarna een gitarist het herkende alszijnde mijn gestolen rack. Hierna kreeg ik een PM van de heer Corstens dat hij wist waar mijn spullen zijn, met het verzoek hem te bellen. Toen heb ik een afspraak gemaakt om de spullen te identificeren en ze weer mee te nemen.

Nogmaals duizend maal dank voor de eerlijkheid van meneer Corstens! :)

Wiellem
1 juli 2010, 11:45
Het was door de inbreker(s) 'koud gezet' in het pand van een failliet bedrijf. Meneer Corstens had van dit bedrijf de inboedel opgekocht (welke overigens ook gestolen is), en zodoende is m'n rack naar Nijmegen verhuisd. Daar is het, onwetend dat het gestolen spullen betrof, te koop aangeboden, waarna een gitarist het herkende alszijnde mijn gestolen rack. Hierna kreeg ik een PM van de heer Corstens dat hij wist waar mijn spullen zijn, met het verzoek hem te bellen. Toen heb ik een afspraak gemaakt om de spullen te identificeren en ze weer mee te nemen.

Nogmaals duizend maal dank voor de eerlijkheid van meneer Corstens! :)

Mooi als alles zo weer op zijn plaats terecht komt :cheerup:

Jilles
1 juli 2010, 14:02
Dus in feite heeft het openen van deze thread een hele grote invloed gehad op het terugkrijgen van je rack!

Heynis
1 juli 2010, 14:41
Klopt ;)

+12345

Bassbitch
2 juli 2010, 15:19
Wauw, wat cool!

Midwolda
4 juli 2010, 09:36
Hulde aan de gitarist die het spulletje herkende, en hulde aan de heer Corstens! :ok:
I just love happy endings... gefeliciteerd hoor!

nicodepico
4 juli 2010, 17:11
Ik ben die gitarist. Dank voor de hulde aan mij. Inderdaad een erg goed actie van veilingbedrijf Corstens in Nijmegen. Ik had dezelfde actie gehoopt als het mijn rack betrof. Waar vind je deze eerlijkheid nog?
Nu vraag ik mij wel af of je nou wel of niet gled hebt ontvangen van de verzekering van die kerk? Ik ga er dan vanuit dat je ook zo eerlijk bent hiermee de heer Corstens schadeloos te stellen....

Taff
20 september 2010, 15:51
diefstal in de kerk

wie ziet de ironie?:soinnocent:

Heynis
20 september 2010, 20:44
Ik ben die gitarist. Dank voor de hulde aan mij. Inderdaad een erg goede actie van veilingbedrijf Corstens in Nijmegen. Ik had dezelfde actie gehoopt als het mijn rack betrof. Waar vind je deze eerlijkheid nog?
Nu vraag ik mij wel af of je nou wel of niet geld hebt ontvangen van de verzekering van die kerk? Ik ga er dan vanuit dat je ook zo eerlijk bent hiermee de heer Corstens schadeloos te stellen....Ik heb niks gekregen van de verzekering. Dat werd 3 maanden op zwart zaad zitten, omdat ik dus niet verwacht had dat het terug zou komen maar intussen al wel alles zo'n beetje vervangen had.

Inbreken in de kerk is wat mij betreft nooit grappig overigens. Wat mij betreft is dat net zo laag als ouwe omaatjes beroven.

Arvoitus
21 september 2010, 00:21
diefstal in de kerk

wie ziet de ironie?:soinnocent:
Ook dieven gaan naar de kerk hoor.

Einzeln
21 september 2010, 17:16
diefstal in de kerk

wie ziet de ironie?:soinnocent:

Moet de Paus nu al weer excuses aanbieden?

Michael AE
22 september 2010, 08:02
Ik heb niks gekregen van de verzekering. Dat werd 3 maanden op zwart zaad zitten, omdat ik dus niet verwacht had dat het terug zou komen maar intussen al wel alles zo'n beetje vervangen had.

Inbreken in de kerk is wat mij betreft nooit grappig overigens. Wat mij betreft is dat net zo laag als ouwe omaatjes beroven.

Ik zie het verschil van verschrikkelijkheid niet tussen het inbreken in een kerk en wat voor andere plek dan ook.

Toch is het heel mooi dat je je spullen weer terug hebt en dat er blijkbaar best eerlijke mensen rondlopen op deze planeet!

Mooi dat je je spulletjes weer terug hebt en ik hoop dat de boeven (ik moet meteen aan Bassie en Adriaan denken) die dit gedaan hebben er heel veel spijt van gaan krijgen.

kassie
6 november 2010, 21:00
Ik snap niet dat mensen gewoon niet van andermans spullen kunnen afblijven; we leven hier niet in een arm land ofzo, en zelfs daklozen hebben een uitkering. Mits legaal in het land uiteraard. Om te overleven hoeft men dus niet te stelen.

Oké, als klein kind heb ik eens een zakje drop gejat, maar later na enorm veel spijt en straf nooit meer iets.

Verder veel lof voor de bovenstaande tipgever en uiteraard het veilingbedrijf. Prima zaak.

Wat ik me wel afvraag; allerlei gejatte spullen ergens in een failliet bedrijf neerzetten om vervolgens te laten veilen? Kregen die dieven dan ook geld daarvoor en van wie?

wietse
6 november 2010, 21:54
Ook dieven gaan naar de kerk hoor.
sterker nog, die zitten zelfs vooraan om vergiffenis te vragen van hun zonden zodat ze de hele week weer kunnen stelen.

maar mooi dat je het rack weer terug hebt, en een erg goede actie van dat veilingshuis, ook een goede reclame voor dit bedrijf, want je weet dat ze eerlijk zijn, er bestaan namelijk nogal wat dubieuze veilinghuizen e.d.