PDA

View Full Version : Zaterdag 19 juni, King Nitro, Winston Amsterdam...



Michael AE
14 juni 2010, 21:04
Hey dudes,

Zaterdag speel ik met mijn band King Nitro (zie sig) in de Winston in Amsterdam. Wie d'r zin heeft een biertje te komen scoren, kan dat vanaf half acht doen! Entree is maar 5€, dus daar hoef je het ook niet voor te laten. ;)

Orpheo
15 juni 2010, 12:40
Hey dudes,

Vrijdag speel ik met mijn band King Nitro (zie sig) in de Winston in Amsterdam. Wie d'r zin heeft een biertje te komen scoren, kan dat vanaf half acht doen! Entree is maar 5€, dus daar hoef je het ook niet voor te laten. ;)
vrijdag aanstaande, right? Ik ga proberen m'n vriendin te porren er naartoe te gaan, maar ik kan helaas niks beloven...

Ibanez666
15 juni 2010, 12:50
vrijdag aanstaande, right? Ik ga proberen m'n vriendin te porren er naartoe te gaan, maar ik kan helaas niks beloven...

Arhg Orph, dat soort problemen heb je normaal gesproken pas als je getrouwd bent hoor ;)

Ibanez666
15 juni 2010, 13:05
Vette muziek trouwens op jullie space! Hou wel wat minder van dit soort zang, maar muzikaal er goed te pruimen :)

Squier4ever
15 juni 2010, 13:20
19 juni is een zaterdag.....;)

DeiDRagonas
15 juni 2010, 13:29
Was King Nitro niet die 80's band van Michael Angelo Batio???

Gevonden, (dat heette enkel Nitro): http://www.youtube.com/watch?v=P-XfnkLdkjo&feature=related


:rockon:

Tho
15 juni 2010, 14:53
Misschien heb ik hier wel zin in.. vorige keer was ook erg gaaf! Misschien zie ik je daar Michael!

marc_o
15 juni 2010, 15:09
Jammer, maar als je eens een stukkie zuidelijker speelt.......dan ben ik er!

Michael AE
15 juni 2010, 19:19
Damn, het is zaterdag inderdaad.

@Orph: Cool man! Misschien zie ik je daar.

@Thomas: Zou cool zijn als je kwam dude. Kunnen we weer effe bijpraten!

@Marc: We zouden wel willen, maar zonder opnames en een goed boekingskantoor is het bijna onmogelijk daar gigs te regelen.

Tristan
15 juni 2010, 20:15
Probeer Herman Sibon eens, POB Breda...

marc_o
15 juni 2010, 23:55
Damn, het is zaterdag inderdaad.

@Orph: Cool man! Misschien zie ik je daar.

@Thomas: Zou cool zijn als je kwam dude. Kunnen we weer effe bijpraten!

@Marc: We zouden wel willen, maar zonder opnames en een goed boekingskantoor is het bijna onmogelijk daar gigs te regelen.

Probeer:
Bar American in Middelburg
The Lane in Oostburg (aanrader!)

Orpheo
16 juni 2010, 00:06
@ibanez: tja, tis geven en nemen...zij slikt mijn muzieksmaak,verzameldrift en 'chill t loopt wel los'mentaliteit, ik haar gezeur, maar als ik iets geleerd heb, is t wel dat vrouwen altijd zeuren. Hoort er gewoon bij.

@michaelae: zaterdag,dat gooit snel roet in t eten...vrijdag is nooit n punt,zaterdagen wel. Moet t bespreken, maar ik dénk dat ik n raincheck moet vragen,sorry man, had er graag bij geweest...:( doe mn best!

Harry
16 juni 2010, 10:23
..geleerd hebt dat vrouwen altijd zeuren..... en jij bent 19 of zo? Dan wens ik je nog heel veel normale vrouwen toe, want zeurende vrouwen ben ik nog niet veel tegen gekomen. Of het moet an jou liggen natuurlijk.

On-topic; alvast veel plezier Michael, ik kan er niet bij zijn.

Michael AE
16 juni 2010, 12:56
Vette muziek trouwens op jullie space! Hou wel wat minder van dit soort zang, maar muzikaal er goed te pruimen :)

Bedankt man!

Onze nieuwere nummer hebben ook wat meer "normale" zang. Ik laat wel eens wat horen als onze nieuwe opnames af zijn. :)

Michael AE
16 juni 2010, 12:57
Was King Nitro niet die 80's band van Michael Angelo Batio???

Gevonden, (dat heette enkel Nitro): http://www.youtube.com/watch?v=P-XfnkLdkjo&feature=related


:rockon:

Hahaha, Nitro inderdaad. Te gek, maar wel heeeeel erg fout.

Toevallig heet ik ook nog Michael Anthony. Toeval?

Michael AE
16 juni 2010, 12:58
Bedankt Tris en Marc! Ik ga gelijk even mailen...:ok:

Michael AE
16 juni 2010, 12:59
@michaelae: zaterdag,dat gooit snel roet in t eten...vrijdag is nooit n punt,zaterdagen wel. Moet t bespreken, maar ik dénk dat ik n raincheck moet vragen,sorry man, had er graag bij geweest...:( doe mn best!

Okay man! Ik laat wel weten wanneer we weer in Amsterdam spelen. Binnenkort in de Cave geloof ik.

Michael AE
16 juni 2010, 12:59
..geleerd hebt dat vrouwen altijd zeuren..... en jij bent 19 of zo? Dan wens ik je nog heel veel normale vrouwen toe, want zeurende vrouwen ben ik nog niet veel tegen gekomen. Of het moet an jou liggen natuurlijk.

On-topic; alvast veel plezier Michael, ik kan er niet bij zijn.

Bedankt Harry!

Michael AE
16 juni 2010, 15:23
We spelen als eerste om 19:30 hoor ik net. :makeup:

Tho
16 juni 2010, 18:04
Sorry Michael ik kan sowieso niet! Ik ben in Beverwijk voor de verjaardag van een vriendin!

Michael AE
16 juni 2010, 18:12
Jammer man! Andere keer dan maar.

Orpheo
16 juni 2010, 19:10
..geleerd hebt dat vrouwen altijd zeuren..... en jij bent 19 of zo? Dan wens ik je nog heel veel normale vrouwen toe, want zeurende vrouwen ben ik nog niet veel tegen gekomen. Of het moet an jou liggen natuurlijk.

On-topic; alvast veel plezier Michael, ik kan er niet bij zijn.
nee, niet 19... ik ben 24. ik leef mijn hele leven al bij vrouwen (moeder, grootmoeder, zus), en ik heb geleerd dat vrouwen per definitie zeuren, zeveren en zanniken. dat horen ze te doen. wellicht omdat ik vooral rust aan mijn hoofd wil, en ik mensen al snel vind zeuren...(maar vrouwen zijn t ergst...).