PDA

View Full Version : Nog een newb :)



Oshiri
13 juni 2010, 22:09
Goedenavond allemaal, Ik lees eigenlijk al een paar weken stiekem mee op dit forum in verschillende onderwerpen. Vond dat het eigenlijk tijd was om niet meer zo sneaky te doen. :)
Ik ben martin ten Thije, speel ongeveer een half jaar gitaar nu en wel op een Ibanez. Hij lijkt het meeste op deze waarvan ik zo een plaatje kan vinden.
http://i154.photobucket.com/albums/s255/540S/119-1936_IMG.jpg
Ik speel tot nu toe nog veel wat m'n leraar me toeschuift (veel rock/metal) maar wil ook graag andere stijlen gaan spelen.
Ik luister veel naar Dire Straights, In Flames, Blink 182, Dir & Grey, Aerosmith en nog veel meer soorten.
Ook wil ik nog eens een zelfbouw LP styled gitaar maken. Maar wel voor mijn eerste zo'n standaard bouwpakket. Maar voordat ik daaraan durf te beginnen wil ik eerst iets meer ervaring op m'n gitaartje hebben.
Verder zou ik zo niet weten wat ik nog kan vertellen, als er nog vragen zijn hoor ik ze graag.

Tot ziens op het forum!

Robtuner
13 juni 2010, 22:30
Welkom hier en een toffe gitaar heb je :punk:

Oshiri
14 juni 2010, 12:29
Danke, en danke, ben er ook erg trots op. .. Iets met my Precious.. :P

BW87
14 juni 2010, 12:54
Hey ik zie dat je in etten woont,

als je wat wilt jammen pm maar, ik woon 10 km van je af,
ik kan je natuurlijk ook een handje op weg helpen :)


oh en welkom btw :p

Duhsjaak
16 juni 2010, 07:57
Hi
Welkom.
Leuke gitaartjes die Iba's. Altijd gek op geweest.
Ik denk dat wat je speelt minder interessant is dan dat je speelt. Kicken maar!!!!
Groet Gus a.k.a. Duhsjaak

Oshiri
16 juni 2010, 13:20
Ik doe m'n best, ben nog absoluut niet goed. Maar ik laat me niet kisten en ga gewoon door. Moet ook vaak lachen om m'n eigen gestuntel. bv. Net begonnen met barré akkoorden, en voelt net of m'n pols eraf valt.. En dan haal je het nog niet eens om hem goed in te drukken. 't is nog een lange weg, maarja. :)

Als je er maar plezier in hebt zeggen ze dan.