PDA

View Full Version : 2 vidjes



Robbert v.d. Hanenberg
11 juni 2010, 21:46
Hey mensen,


2 nieuwe vidjes opgenomen terwijl ik 'n cam ah uittesten was.

Semi clean stukje:

http://www.youtube.com/watch?v=-BXTcVoubPI

Arpeggio-stuk:

http://www.youtube.com/watch?v=ppT_q_bl2ik


Gr,


Robbert

repelsteeltje
12 juni 2010, 07:00
hu, ben je nou links of rechts :???: knap werk vindt de improviatie erg goed!wordt steeds meer fan van je werk :)

VHsologitarist
12 juni 2010, 17:30
ha Robbert,

Super hoor!
Ik vind het eerste filmpje de mooiste. Dacht ff Brian May te horen op 0.34.
En dat tappen doe je goed hoor (dat is inmiddels je trade mark geworden). Persoonlijk vind ik het zeer knap, maar vind de rustige stukken veel mooier. Je hebt ook een hele mooie phrasering, en vooral de rustige stukken.
Ff iets offtopic. Ik ben van plan een elektrische gitaar te kopen en die Charvel (spelling?) van jou klinkt erg goed. Welke model en elementen heb je?

Gr
Fer

hendrix2
12 juni 2010, 18:33
Wat kan je toch ongelooflijk fantastisch spelen... prachtig gewoon.

Inderdaad een stukje bohemian rhapsody in dat eerste filmpje :)

Robbert v.d. Hanenberg
13 juni 2010, 22:30
Bedankt!

Repelsteeltje: Ben linkshandig, de clipjes zijn ondersteboven opgenomen en als ik het beeldscherm zet zoals het hoort...linkshandig...is het totale beeld kleiner dan bij 'rechtshandig'. Moet nog even uitzoeken waar dat precies aan ligt.

Ferry: Ik speel niet op 'n Charvel maar 'n Carvin. Heb destijds de originele elementen vervangen door Emg's (SA single coils en 85 humbucker, actief). Het voordeel van deze elementen is dat bij het terugdraaien van de volumeknop de gain vermindert maar de toon verder niet beinvloed wordt, bij passieve elementen is dat vaak wel het geval. Omdat ik veel werk met m'n volumeknop is dit voor mij 'n belangrijk voordeel.
Persoonlijk geloof ik eigenlijk niet meer zo in het 'goed-beter-best gitaar' verhaal. Gewoon 'n goed stuk hout, goeie elementen en goede bespeelbaarheid...klaar...de rest vind ik nagenoeg onzin. Alsof Luke of Eddie op 'n Aria van 300 euro anders zou klinken...dacht 't niet...haha. Hetzelfde heb ik 'n beetje met gear, maar goed, ik dacht daar vroeger heel anders over.

Als ik jou was zou ik gewoon 'n stratje kopen en daar Emg's opgooien...altijd goed lijkt mij...

LaurentB
13 juni 2010, 23:56
Mooi gespeeld, prachtige techniek en doordachte arpeggio's!

Diana
14 juni 2010, 19:11
nicenicenice, echt super wauw:hippie:

Jordii
14 juni 2010, 20:59
Prachtig ... :roll:

Robbert v.d. Hanenberg
17 juni 2010, 14:47
Bedankt! Tof!

stratie
17 juni 2010, 23:35
lekker hoor robbert!

Wanker mode on: Nu nog n goede mic! ;)

Kudos! blijf zo daar gaan

hole
17 juni 2010, 23:41
Mooie toon, mooie frasering, maar ik vind dat tappen niet echt passen bij het nummer in het eerste filmpje.

Maaar, qua techniek is dit natuurlijk geweldig

Robbert v.d. Hanenberg
23 juni 2010, 15:03
Hey thanks!

hole: Heb je ook wel gelijk in maar heb de Bohemian 'jaren' origineel moeten spelen...keer wat anders...kwam zo maar in me op. Het is ook maar wat gepiel op 'n thema natuurlijk.