PDA

View Full Version : fender



bas15
2 januari 2002, 21:08
Hoe goed zijn de stratocaster en de telecaster??

gershwin5150
2 januari 2002, 21:42
tsja dat is wel een errug vage vraag hoor

SteavisSmokin
2 januari 2002, 22:05
net zo goed als jij ze vind.

gangsta
2 januari 2002, 22:21
hangt er ook nog vanaf welke

Sandman
2 januari 2002, 22:26
Als jij ze maar goed vind klinken. Voor een beginnende gitarist is het soms moeilijk om een redelijke gitaar van een goede gitaar te onderscheiden qua klank dan. Probeer dan eerst genoeg informatie in te winnen over de verschillende merken die er zijn. Naast dit forum is de fysieke winkel in het dorp of grote stad ook een goede informatiebron. Wees wel gericht met vragen stellen. Anders heb je er nog niets aan.

groeten Niels

bas15
2 januari 2002, 22:29
Hoe klinken ze? Krijg je niet snel problemen met goedkopere gitaren net als met bijvoorbeeld dvd-spelers (omdat ze dus goedkoper zijn?) want een gitaar van 300,- lijkt me toch ff iets anders dan een gitaar van 4000,-:S

idono
2 januari 2002, 22:41
Dat klopt, maar ik zou er gewoon een paar proberen, en welke het mooist klinkt, beste speelt en wat natuurlijk een mooie prijs voor jouw is, zou ik nemen. Vraag natuurlijk wat info over de gitaren welke je aan het bespelen bent aan de verkoper.

Greetz Henk

gangsta
2 januari 2002, 22:43
het is niet altijd zo dat duurder (voor jezelf) zeker beter is

jip GIBSON MASTER
3 januari 2002, 10:14
hey,
iedereen vind andere gitaren het best.
probeer in de winkel een paar gitaren en die jou lijkt het beste te spelen die neem je.

Outshine
4 januari 2002, 18:05
T zijn lekkere gitaartjes hoor. En zeg nou niet dat ze niet voor metal/hardrock geschikt zijn. Gooi dr DiMarzio's in, sluit em op een gt6 aan en je weet niet wat je hoort....

Supermarco
6 januari 2002, 08:47
Fenders? Mooi! Gibsons? Mooi! De rest? Kan mooi zijn! Het is inderdaad maar net waar je van houdt, wat je zoekt, en wat je eraan uit wilt geven. Maar het typische Fender stratocater geluid? Tja, die is mooi natuurlijk.