PDA

View Full Version : HNAD : Fender Superchamp XD



Willi@m
10 juni 2010, 09:58
Gisteraaf nog “effe” snel naar Heerlen geweest (200 km voor mij) voor een Superchamp op te halen. Ik had een Superchamp op marktplaats op het oog en net voordat ik daarop ging reageren keek ik nog snel op marktplaats of er nog iets nieuws op stond. Er was net een advertentie geplaatst, dezelfde amp, dezelfde prijs, alleen nu wat dichterbij voor mij en de amp was maar 3 weken oud! Meteen mailen dus en ophalen die handel. Beste man vond de versterker niet echt iets voor hem en had een Microcube aangeschaft waar hij helemaal gelukkig mee was. Nou ik ben helemaal gelukkig met de Superchamp! Bij de man thuis even mogen testen op een MIM Strat en hij klonk gewoon hoe een Fender moet klinken. Supermooi clean op het 1e kanaal en bordevol opties op het 2e kanaal. Ik heb haar helaas nog niet aan de tand kunnen voelen omdat ik redelijk laat thuis was en de buren zijn het daar niet mee eens denk ik… Dus als de klok 17:00 slaat dan vlieg ik naar huis, laat de amp lekker opwarmen (natuurlijk eerst foto’s maken voor jullie) en dan eens lekker jammen!

Rick trodat
10 juni 2010, 10:03
Gefeliciteerd ik heb em ook als backup, soms kleine gigs. Hij gaat flink hard. Favoriete kanaal bij mij is 4 en 5. Let op dat de zware overdrive kanalen met een booster niet echt harder worden qua volume.

Willi@m
10 juni 2010, 13:16
Ik zal 4 en 5 eens bespelen vanaaf ;)

Ook maar eens een footswitch bestellen, wel zo handig voor die 3 tientjes.

almer
10 juni 2010, 14:03
Gefeliciteerd, Ik ben laatst overgestapt naar het kleine broertje (Vibrochamp XD) om thuis op te oefenen en ben er ook erg tevreden over.