PDA

View Full Version : Gitarist gezocht omgeving amsterdam/diemen



ANGC
9 juni 2010, 13:07
mede muzikanten,

Ik heb een gitarist/zanger nodig voor mn band (met nadruk op zanger)! Op het moment is de bezetting heel standaard: Drummer, Bassist & gitarist (dat ben ik dus). We oefenen in mijn oefenruimte.

We doen geen covers, alleen eigen werk. We zijn nog niet heel lang bezig, dus er is nog niet heel veel. Ik zal het genre proberen te beschrijven: Rock met af en toe een beetje pop en ook heftigere stukken. Misschien zelfs tot metal aan toe. ook zijn er rustige 'spacende' stukken en spelen we een beetje om de maat heen en nog meer gekke dingen. Niet elk nummer moet een solo, alleen als het er in past. Voor de rest denk ik dat je misschien eerst wat moet horen voordat ik je op het verkeerde spoor breng.

Als je geintresseerd ben dan kan ik wat laten horen. Stuur me een pm dan komt alles goed!

ik hoor t wel,

ANGC

Keesz
9 juni 2010, 17:46
lijkt me wel vet man!

kun je een paar bands noemen die 'van invloed zijn'

ANGC
18 juni 2010, 15:59
is er dan niemand meer?

hbvanengelsdorp
12 maart 2011, 13:30
Hallo,
ik ben een goede zanger/gitarist, woon in Amsterdam, van 39 jaar (oei). Zolang het niet teveel metal wordt vind ik muziek leuk. Ik speel slag en solo op goede gear. Misschien iets voor jullie, afhankleijk van of het klikt en of de nivo's een beetje passen. Ik speel al met heel toffe maar niet zo goede muzikanten in een band, dus zoek nu eigenlijk goede muzikanten die snappen hoe muziek in elkaar zit, daar zelf bij kunnen improviseren, en dan weten wat ze doen. Wie zoeken jullie?