PDA

View Full Version : Gitaarmarkt



DavyTheIncredible
8 juni 2010, 19:37
Ligt het aan mij, of is het onmogelijk om nieuwe advertenties te plaatsen op gitaarmarkt?

Ik krijg na ieder scherm gewoon terug het scherm om in te loggen.

Mitch
8 juni 2010, 20:37
Misschien cookies geblokkeerd?

DavyTheIncredible
9 juni 2010, 18:23
Nope, cookies werken ( geen problemen op andere sites )

Don Capo
9 juni 2010, 19:09
Je moet je apart registreren voor gitaarmarkt, het is een andere inlog/paswoord dan voor het forum. Ik heb het net nog even geprobeerd en je kan gewoon advertenties maken. Succes.

DavyTheIncredible
9 juni 2010, 19:16
Je moet je apart registreren voor gitaarmarkt, het is een andere inlog/paswoord dan voor het forum.

Dat weet ik. Mijn login daar is Davy78. Account is ook geactiveerd via email.


Ik heb het net nog even geprobeerd en je kan gewoon advertenties maken. Succes.

Ik dus niet. Ik log in, na de selectie van categorie moet ik opnieuw inloggen, maar krijg dan wel de form om de advertentie in te vullen. Als ik die volledig heb ingevuld en ik submit die form, dan krijg ik weer gewoon het inlog scherm. Als ik dan weer inlog kom ik terug op die form.

Dus er scheelt wel degelijk iets hoor.

DavyTheIncredible
9 juni 2010, 19:28
Met Firefox is het wel gelukt. In IE8 speelt hij blijkbaar zijn cookies kwijt ( ik heb hetzelfde probleem een tijd geleden gehad met een website van mij, maar weet niet meer hoe ik het gefixed heb ). Ik merk ook als ik inlog, dat ik de links "je advertenties" en "je registratiegegevens" krijg, maar op de volgende pagina (en het is eenders welke pagina) verdwijnen die weer.

Iedere Vista/Windows 7 gebruiker heeft standaard IE8 geinstalleerd, dus het is misschien de moeite om dit eens te bekijken.

Don Capo
9 juni 2010, 19:37
Ik hou het in de gaten. Dank voor je feedback.

Morio66
15 juni 2010, 01:02
Probeer wel eens te reageren op een ad, maar blijf inloggen....

Geen cookie probleem (met andere sites).

Venlonaer
16 juni 2010, 14:01
Klopt had ik gisteren ook last van. Reageerde op een advertentie via mail...en toen moest ik mij opnieuw inloggen. Dus ik weet nu niet of de mail wel of niet verstuurd is:dontgeti:

Ik gebruik IE8...

HaroldA
16 juni 2010, 14:07
Ik gebruik IE8...

Dan zit daar waarschijnlijk de fout, want ik heb helemaal nergens last van.

Ik zou een bug melden bij MS en wachten tot je een ons weegt. Dan zal het vast wel opgelost zijn! :ok:


(of gelijk een fatsoenlijke browser gaan gebruiken)

Ibanez666
19 juni 2010, 13:18
Ik heb hetzelfde probleem met IE

Morio66
19 juni 2010, 22:33
Wel vervelend, kan niet reageren op de ads op deze manier....

Mitch
19 juni 2010, 23:09
De beheerder is op de hoogte gesteld.

HaroldA
20 juni 2010, 03:08
Wel vervelend, kan niet reageren op de ads op deze manier....

Geen IE gebruiken?