PDA

View Full Version : Gemotiveerde Blues/Rock/Hard Rock gitarist zoekt band!



langeeend
7 juni 2010, 23:23
Hi, Ik speel nu al een tijdje gitaar en ik zou erg graag in een toffe band willen spelen. Het genre wat ik zoek is Blues/Blues Rock/Hard Rock; metal in de stijl van NWOBHM vind ik ook kick ass. Het spelen van covers of het schrijven van eigen werk; ik ben voor beide in!

Heb een tijdje in een bandje veel gejamd, maar deze viel uit elkaar na m'n studietijd. Hierin speelden we veel nrs van bijv. Guns 'n roses, Thin Lizzy, Velvet Revolver, Wolfmother, Kravitz en veel blues jams in de stijl van Hendrix/SRV/Clapton e.d. Op een gegeven moment zelfs een breed repertoire aan Iron Maiden songs.

Heb geen band/jamomgeving meer, dus ik ben zoekende! Ben zeker in voor vanalles in blues/rock/hard rock, heb een brede muzikale smaak. Lijkt me gewoon tof om flink wat te oefenen met elkaar en wellicht op te treden.

Weet je wat of heb je interesse, laat het me weten! Ik speel graag een keer mee. Heb wat zaterdagmiddagimprovisatie ;-) op joetoep staan (http://www.youtube.com/user/langeeend#p/a/u/0/a_TxUQHfLXg) en ik kan je wat eigen werk sturen, mocht je interesse hebben!

Hoor het graag!

RobertS
23 juli 2010, 13:20
Hoi,ik ben Robert,en ook op zoek naar nieuwe bandleden om een nieuwe band te vormen.

Zelf speel ik drums en ik zing. En een beetje bas.Mijn muzikale voorkeur gaat uit naar; rock'n roll,blues, rock ballads,and many more.


Mocht je nog steeds op zoek zijn naar nieuwe bandleden om een band te vormen, zou je mij dan een berichtje willen sturen. Ik wil graag in Amsterdam (of eventueel omgeving als het niet te ver is) blijven spelen.

Hopelijk hoor ik van je! :gitarist:

Angellust
10 september 2010, 03:57
Angellust is op zoek naar 1 of liefst 2 gedreven gitaristen m/v

De band bestaat al een tijdje, maar door tijdgebrek is de band nooit echt van de grond gekomen. Mede door verplichtingen in andere bands van sommige (ex) leden.

We willen nu een doorstart maken en zijn dus op zoek naar 1 of 2 gitaristen.
De bedoeling is om vooral eigen werk te spelen, naast enkele covers.

Naast lekkere recht toe recht aan hard-rock, spelen we ook stevige bluesrock en metal in de stijl van de NWOBHM
We oefenen in Almere.

Leeftijd is maar een getal, en is dus niet belangrijk. (Wij zijn ietsje ouder en hebben in diverse bekende en minder bekende bands gespeeld)
Wel belangrijk is naast muziek maken, ook houden van een beetje gezelligheid en last hebben van humor.

Interesse: Stuur een mailtje naar: angellustband@gmail.com