PDA

View Full Version : GIBSON !??



ZIPPOTHEREALDUDE
27 april 2003, 23:06
ik heb nu een klote squier ,,, ik speel er al 3 jaar op en hij begint me te irriteren nu wil ik een nieuwe gitaar kopen en da word waarschijnlijk een gibson ,,, fuck ik heb maar 1500 euro welke gibson kank t beste kopen een sg serie of een studio les paul ?? ik wil graag queen ac/dc gun n roses en nirvana achtig spelen !

JV
27 april 2003, 23:13
ac/dc = sg
gnr = les paul
nirvana = fender, maar maakt verder niet uit

is maar net wat je het meeste wilt.
de SG is volgens mij alleen een stuk goedkoper dan de les paul

ZIPPOTHEREALDUDE
27 april 2003, 23:14
mm een studio les paul is best goedkoop en t ligt er ook aan wavoor sg een sg special kost maar 1000 en een supreme zal wel stukkie duurder zijn

Nicci
28 april 2003, 00:16
Ik weet niet hoe lang het duurt voordat je meer geld hebt, maar ik zou doorsparen. Kun je kiezen voor de gitaar die je echt wilt. . . . .
Bedenk wel dat ik dit advies zelf altijd in de wind heb geslagen.

Droffie
28 april 2003, 11:21
Studio is the way to go.
Uitermate geschikte gitaar zo'n beetje al het rockwerk.

Je zou kunnen overwegen om nog wat bij te sparen en voor een Classic te gaan. Zijn wat hottere pups voor een vettere sound en meer bite. Ze kosten zo rond the 2200 euro's nieuw.

succes
D


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Droffie op 2003-04-28 11:22 ]</font>

ieme
28 april 2003, 11:43
Ik heb nog een nieuwe Gibson SG standard (cherry, block inlay, practisch onbespeeld) staan! Die mag je voor €1250 kopen, dan kan ik een nieuwe Koch versterker aanschaffen en dan is iedereen weer blij!

ZIPPOTHEREALDUDE
28 april 2003, 17:34
hahah gibson sg 1200 hahahhah ik kan ze halen voor 1000
:smile:

ZIPPOTHEREALDUDE
28 april 2003, 17:38
mmm sg heeft best lekker soundje opzich maar die les paul voorbeelden zijn wel zwakker weergegeven vind ik,,,
check zelfmaar