PDA

View Full Version : madeinchina gibson



ksl
6 juni 2010, 20:53
weet iemand toevallig of je ergens in nederland chineese namaak gibson les pauls kan kopen ?

humbucker
6 juni 2010, 20:58
Haha, goeie grap!






Of is het serieus?:makeup:

refused199
6 juni 2010, 21:06
je ziet ze regelmatig op MP verschijnen... maar of je er echt blij mee moet zijn?:dontgeti:
spaar lekker door en koop een goeie echte!

ksl
6 juni 2010, 21:08
Ik heb van vrienden van mij gehoord die er ook een hebben gehad dat ze net zo en meschien wel beter spelen dan de 300 euro epiphones. Dus als ik voor een mooi prijsje een chineese namaak gibson kan kopen zou ik niet weten waarom niet.

Mitch
6 juni 2010, 21:17
Epi wordt toch tegenwoordig ook gewoon in China gemaakt? Die zijn te duur? Koop dan gewoon een andere Chinese LP replica, je ziet ze gewoon op Marktplaats voorbij komen. Of bij een Duitse groothandelaar of zo.
Of is het toch wel 'cool' als er Gibson op staat? Don't go there, het is en blijft illegaal en aanmoedigen van illegale handel zitten we hier niet op te wachten.
http://www.gitaarnet.nl/forum/faq.php?faq=new_faq_item#faq_new_faq_item_regels3

barno
6 juni 2010, 21:29
weet iemand toevallig of je ergens in nederland chineese namaak gibson les pauls kan kopen ?

het internet is een jungle en dan is het mss een verrassing dat er op zo'n forum als dit een moraal wordt gehanteerd: geen handel in illegale gitaren, geen gedoe met neplogo's enz... terecht overigens.
Dat gedoe met chinese copieën is trouwens raar: sommige mensen willen een gibson omwille van de uitstraling, vinden het te duur, kopen vervolgens een nepgibson, waardoor ze zich vervolgens belachelijk maken bij de kenners. en de niet kenners geven er niet om of je nu op een gibson of een stagg speelt, they couldn't tell the difference.

macwilliams
6 juni 2010, 21:32
Als je ze echt fijn vind spelen dan zou ik zeggen ga er naar op zoek!
Als je eigenlijk een Gibson wilt hebben dan heb ik een ander antwoord voor je maar dat mag ik hier niet typen want dat is tegen de regels.

Hoe dan ook,
succes.

Bolder
6 juni 2010, 21:39
het internet is een jungle en dan is het mss een verrassing dat er op zo'n forum als dit een moraal wordt gehanteerd: geen handel in illegale gitaren, geen gedoe met neplogo's enz... terecht overigens.
Dat gedoe met chinese copieën is trouwens raar: sommige mensen willen een gibson omwille van de uitstraling, vinden het te duur, kopen vervolgens een nepgibson, waardoor ze zich vervolgens belachelijk maken bij de kenners. en de niet kenners geven er niet om of je nu op een gibson of een stagg speelt, they couldn't tell the difference.

Goed gezegd!!

freakout
6 juni 2010, 21:52
Weg met die rommel.

niekb
6 juni 2010, 21:55
Tot mijn grote verbazing zag in afgelopen week een advertentie van china gibson en fender toen ik youtube filmpjes aan het kijken was.. Het moet niet gekker worden.

geert1976
6 juni 2010, 21:56
Ik heb van vrienden van mij gehoord die er ook een hebben gehad dat ze net zo en meschien wel beter spelen dan de 300 euro epiphones. Dus als ik voor een mooi prijsje een chineese namaak gibson kan kopen zou ik niet weten waarom niet.

Ten eerste omdat de kwaliteit van deze bamibakken nogal te wensen overlaat en je ten tweede in jouw oortjes moet knopen dat het illegale handel is.