PDA

View Full Version : HNGD! Epiphone Les Paul Standard Ltd. Worn Cherry



Loike
6 juni 2010, 00:11
Na lang zoeken, wachten en sparen heb ik naast mijn akoestische nu eindenlijk mijn eerste elektrische gitaar gekocht:)

Kon hem eerst alleen in Duitsland vinden, maar sinds vorige week gesignaleerd in een shop in Den Haag. Het was de 3 uur heen en 3 uur terug met de trein vanwege al die ellendige omleidingen dubbel en dwars waard!

http://i47.tinypic.com/2zqre47.jpg

kenx
6 juni 2010, 00:17
Gefeliciteerd, mooie gitaar! Daar ga je zoiezo plezier aan beleven! Zou je misschien zelf ook nog wat foto'tjes van de gitaar kunnen nemen? :) Dat maakt het voor ons allemaal nét dat ièts leuker =)

Groetjes,

Kenny

Loike
6 juni 2010, 00:22
Heb inderdaad foto's gemaakt, maar krijg ze totaal niet geupload. Ben hier ook nog niet heel lang lid. Heb jij miss een tip?

McVenco
6 juni 2010, 00:46
Accountje aanmaken op flickr, photobucket of mijnalbum.nl of een dergelijke site, foto's uploaden en met de link hier posten...

kenx
6 juni 2010, 10:47
Accountje aanmaken op flickr, photobucket of mijnalbum.nl of een dergelijke site, foto's uploaden en met de link hier posten...

Voor zo'n dingen is tinypic.com véél makkelijker.

- Je gaat naar www.tinypic.com
- bij bestand, kies je 'bladeren'
- Je kiest de foto, je drukt op OK
- je laat de overige instellingen standaard staan
- Je drukt op 'Nu Uploaden'

"eventjes wachten"

- Je kopieert de link waarbij alles tussen deze -> haakjes staat.
- Je plakt dat in een bericht hier op het forum, en voila! :)

Succes ermee!

Loike
6 juni 2010, 11:00
Bedankt voor de tip, zoals je kan zien is het gelukt ;)

Ferraririk
6 juni 2010, 11:10
die lijkt erg veel op die van mij, alleen die van mij heeft gouden hardware en ik heb de slagplaat eraf gehaald

Exi
6 juni 2010, 11:18
Het is een mooie finish dat worn cherry:)
De toets is vrij licht/apart. Ik zou even controleren of die niet is uitgedroogd. Misschien kan hij wel een beetje olie gebruiken.

RS-Rik
6 juni 2010, 11:21
zo zo, dat is een knappe dame.



Heeft ie een carved top? vanaf hier kan ik het niet zo goed zien, het lijkt wel of hij alleen een beetje bol staat

Loike
6 juni 2010, 11:36
het is carved top ja

Wiellem
6 juni 2010, 13:56
Erg mooie gitaar, een keertje wat anders dan de standaard sunbursts etc..