View Full Version : HNGD! Epiphone Les Paul Standard Ltd. Worn Cherry
Na lang zoeken, wachten en sparen heb ik naast mijn akoestische nu eindenlijk mijn eerste elektrische gitaar gekocht:)
Kon hem eerst alleen in Duitsland vinden, maar sinds vorige week gesignaleerd in een shop in Den Haag. Het was de 3 uur heen en 3 uur terug met de trein vanwege al die ellendige omleidingen dubbel en dwars waard!
http://i47.tinypic.com/2zqre47.jpg
Gefeliciteerd, mooie gitaar! Daar ga je zoiezo plezier aan beleven! Zou je misschien zelf ook nog wat foto'tjes van de gitaar kunnen nemen? :) Dat maakt het voor ons allemaal nét dat ièts leuker =)
Groetjes,
Kenny
Heb inderdaad foto's gemaakt, maar krijg ze totaal niet geupload. Ben hier ook nog niet heel lang lid. Heb jij miss een tip?
McVenco
6 juni 2010, 00:46
Accountje aanmaken op flickr, photobucket of mijnalbum.nl of een dergelijke site, foto's uploaden en met de link hier posten...
Accountje aanmaken op flickr, photobucket of mijnalbum.nl of een dergelijke site, foto's uploaden en met de link hier posten...
Voor zo'n dingen is tinypic.com véél makkelijker.
- Je gaat naar www.tinypic.com
- bij bestand, kies je 'bladeren'
- Je kiest de foto, je drukt op OK
- je laat de overige instellingen standaard staan
- Je drukt op 'Nu Uploaden'
"eventjes wachten"
- Je kopieert de link waarbij alles tussen deze -> haakjes staat.
- Je plakt dat in een bericht hier op het forum, en voila! :)
Succes ermee!
Bedankt voor de tip, zoals je kan zien is het gelukt ;)
Ferraririk
6 juni 2010, 11:10
die lijkt erg veel op die van mij, alleen die van mij heeft gouden hardware en ik heb de slagplaat eraf gehaald
Het is een mooie finish dat worn cherry:)
De toets is vrij licht/apart. Ik zou even controleren of die niet is uitgedroogd. Misschien kan hij wel een beetje olie gebruiken.
RS-Rik
6 juni 2010, 11:21
zo zo, dat is een knappe dame.
Heeft ie een carved top? vanaf hier kan ik het niet zo goed zien, het lijkt wel of hij alleen een beetje bol staat
Wiellem
6 juni 2010, 13:56
Erg mooie gitaar, een keertje wat anders dan de standaard sunbursts etc..