PDA

View Full Version : strafblad?



bass blom
4 juni 2010, 00:53
ik heb een berisping gekregen, tijdje geleden.
de mod PM'de dat het geen berisping was.
hij heeft 0 punten en is verlopen.
maar elke keer als ik via mijn gebruikersinstelling naar GN ga zie ik hem.
voelt als een strafblad.
moet dat?
of verloopt dat ook? :D

jutter
4 juni 2010, 01:11
Ik heb ook een strafblad maar die verloopt niet.

bass blom
4 juni 2010, 01:20
oei :chicken:

jutter
4 juni 2010, 01:23
oei :chicken:

Een strafblad op een één of ander forum...:seriousf:

bass blom
4 juni 2010, 01:24
:seriousf:

TimS
4 juni 2010, 02:13
Verloopt niet, kunnen wel verwijderd worden door (super?)mods, ligt aan de instellingen van het forum. Waarschijnlijk zo ingesteld zodat ze je volgende keer wel een berisping kunnen geven ofzo. Weet alleen niet hoe dat hier werkt, je krijgt namelijk niet iemand zijn "strafblad" te zien als je een berisping geeft, maar misschien hebben mods hier genoeg tijd om dat eerst te kijken.

Dancing Lobster
4 juni 2010, 02:26
Als de mods pm'en het geen echte berisping is, is het waarschijnlijk een waarschuwing, zogenaamde gele kaart. Ben zelf moderator op een ander forum dat dezelfde software gebruikt als hier. Daar kunnen we gele en rode kaarten geven. Die gele kaarten zijn 0 punten en gelden als waarschuwing. Het voordeel voor de mods is, dat ze bij het geven van een eventuele berisping, kunnen nakijken of je er al eerder voor gewaarschuwd bent :)

Dat ie blijft staan is normaal denk ik. Ook de mods blijven hem zien, maar er staat 'verlopen' bij ;). Zo weten ze dat altijd dat je ooit eens gewaarschuwd bent en waarvoor dat was :)

Ronald.ZaZ
4 juni 2010, 02:30
Ik heb 2 maanden geleden een berisping gehad wegens "niet off-topic blijven" :supercool: Denk dat on-topic bedoeld werd, maar enfin.....

Zoveel posts heb ik nog niet eens en ik ging met maar liefst een grapje van 2 woorden over de schreef en werd direct keihard op de vingers gemept!

Nou daar heb ik wel van geleerd hoor, dat nooit meer! :soinnocent:

Pepe
4 juni 2010, 03:38
Wat ik doe, ik pm mijn post even van te voren naar de danzijnde mod-in-charge. Dan wacht ik een tijdje -24 uur lijkt me redelijk- en bij geen reactie post ik dan echt.
Tot nu toe werkt he. Een schoon epistel. Maar de angst blijft he, dat met terugwerkende kracht een grapje toch als onnodig kwetsend wordt opgevat. Ik klop even af.

Mitch
4 juni 2010, 09:01
Ik heb 2 maanden geleden een berisping gehad wegens "niet off-topic blijven" :supercool: Denk dat on-topic bedoeld werd, maar enfin.....

Zoveel posts heb ik nog niet eens en ik ging met maar liefst een grapje van 2 woorden over de schreef en werd direct keihard op de vingers gemept!

Nou daar heb ik wel van geleerd hoor, dat nooit meer! :soinnocent:

Je beklag over de moderatie doe je niet hier, maar kan per PB bij de betreffende moderator als iets je echt niet zint.

Bass, het blijft puur als historie staan maar denk niet dat als je vijf maanden geleden een waarschuwing (inderdaad geen berisping met 0 punten) hebt gehad dat we dat tegen je gaan gebruiken als je nog een keer iets lelijks doet. Bij het uittesten van het systeem heb ik de primeur gekregen door een Berisping wegens obsceen taalgebruik te ontvangen ter waarde van vier punten :D Overigens kun je alleen zelf je strafblad zien en de mods.

bass blom
4 juni 2010, 09:19
Wat ik doe, ik pm mijn post even van te voren naar de danzijnde mod-in-charge. Dan wacht ik een tijdje -24 uur lijkt me redelijk- en bij geen reactie post ik dan echt.
Tot nu toe werkt he. Een schoon epistel. Maar de angst blijft he, dat met terugwerkende kracht een grapje toch als onnodig kwetsend wordt opgevat. Ik klop even af.

dat zal ik voortaan ook maar doen :D

nee het komt dus eigenlijk doordat het forum af en toe zo sloom is.
die gebruikersinstellingen had ik eigenlijk nog nooit gezien.
die zijn handig!
maar als je er op klikt en er zijn geen nieuwe berichten in je abotopics, dan staat daar die waarschuwing je te.. waarschuwen.
dat prikt ofzo :D

Mitch
4 juni 2010, 09:21
Er is nog plaats in de cursus "Leren incasseren" :D

bass blom
4 juni 2010, 09:22
Er is nog plaats in de cursus "Leren incasseren" :D

zit ik al 53 jaar op :soinnocent:

Don Capo
4 juni 2010, 09:31
Ik zou mijn geld terug vragen :D

Pepe
4 juni 2010, 09:44
Het heet LEREN incasseren, niet KUNNEN. Uit dezelfde serie als Klaar Terwijl U Wacht & Parapluutje Parasolletje, Het Leven Is Geen Lolletje.

http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif

smullie
4 juni 2010, 10:00
Je beklag over de moderatie doe je niet hier, maar kan per PB bij de betreffende moderator als iets je echt niet zint.

Bass, het blijft puur als historie staan maar denk niet dat als je vijf maanden geleden een waarschuwing (inderdaad geen berisping met 0 punten) hebt gehad dat we dat tegen je gaan gebruiken als je nog een keer iets lelijks doet. Bij het uittesten van het systeem heb ik de primeur gekregen door een Berisping wegens obsceen taalgebruik te ontvangen ter waarde van vier punten :D Overigens kun je alleen zelf je strafblad zien en de mods.

Aha, en in de gedachte "de beste boswachters zijn gewezen stropers" hebben ze u dan maar moderator gemaakt... :seriousf:

GlobalWarming
4 juni 2010, 19:37
Wat is GN ?
Ik wil ook wel weten of ik een strafblad heb :soul:

Don Capo
4 juni 2010, 19:48
Ik snap niet helemaal waar je vraag vandaan komt, maar GN staat waarschijnlijk voor GitaarNet.

GlobalWarming
4 juni 2010, 21:12
Ik snap niet helemaal waar je vraag vandaan komt, maar GN staat waarschijnlijk voor GitaarNet.


maar elke keer als ik via mijn gebruikersinstelling naar GN ga zie ik hem.

Daar komt de vraag van

bass blom
4 juni 2010, 22:59
als je naar je gebruikersinstellingen gaat zie je vanzelf of je een strafblad hebt of niet :D

ik heb mijn bookmark veranderd zodat ik daarheen ga, scheelt rondkijken waar ik dingen wil zien, scheelt serverbelasting dus ook :satisfie:

Pepe
4 juni 2010, 23:32
Hee, ik merk het, GN is weer wat sneller. Dank Bassie...http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif

bass blom
4 juni 2010, 23:40
:satisfie:

bass blom
9 juni 2010, 22:26
aha, ik kan de berisping gewoon wegklikken met dat dubbele groen pijltjes dinkie zie ik net :D

Pepe
9 juni 2010, 22:29
Zou je dat wel doen Blom?
Tis een geuzen streep, een Pruisisch litteken, het bewijs dat je een eigenzinnige denker bent die zich niet laat kapittelen door een systeem van grijze muizen die als lemmingen een spruitjes veld induiken.

Het is je vriend. Had ik maar zo'n streepje...

bass blom
10 juni 2010, 00:13
er blijft wel leesbaar dat ik een berisping heb.
alleen waar het over gaat enzomeer zie ik nu niet meer. beter.

bass blom
10 juni 2010, 10:08
btw pepe.. het is echt niet moeilijk om een berisping te krijgen hoor :seriousf:

Don Capo
10 juni 2010, 10:20
Zijn er nog zinnige bijdrages of mag deze op slot?

bass blom
10 juni 2010, 11:50
welja gooi maar dicht

Don Capo
10 juni 2010, 11:54
Deze gaat op slot