PDA

View Full Version : Whammybar



Erikt
3 juni 2010, 14:12
Lieve medeforummers,

Ik heb een Fender Custom Shop '65 Time Machine en mijn whammybar is al een tijdje niet meer. Waar kan ik voor deze gitaar het beste een nieuwe bestellen?

snaarplukker
3 juni 2010, 15:54
Wat is er defect aan? Kan natuurlijk losse onderdelen voor kopen.

Erikt
3 juni 2010, 16:12
Hij is afgebroken in de brug. Er moet dus gewoon een nieuw hendeltje komen, idee waar ik die scoor?

SEAL
3 juni 2010, 16:19
gewoon vragen bij muziekwinkel

als ze het niet hebben, mogen ze zich geen muziekwinkel noemen ;)

McVenco
3 juni 2010, 16:22
Hij is afgebroken in de brug.

Heb je wel het afgebroken gedeelte eruit gehaald? Anders gaat een nieuw pookje niet passen ben ik bang...

Erikt
3 juni 2010, 16:35
Heb je wel het afgebroken gedeelte eruit gehaald? Anders gaat een nieuw pookje niet passen ben ik bang...

I know, is niet de eerste keer ;) Voorheen bestelde ik bij maxguitar maar die had het pookje (wat ik voorheen voor 15 euro kocht) omgegooid naar 65 euro. Toen had ik geen zin meer.

Erikt
3 juni 2010, 16:35
gewoon vragen bij muziekwinkel

als ze het niet hebben, mogen ze zich geen muziekwinkel noemen ;)

Dat zijn er dan veel ;)

McVenco
3 juni 2010, 16:38
Zit hier misschien iets tussen voor je?

Linkje. Hier klikken dus! (http://www.guitarsupplies.nl/index.php?item=&action=page&group_id=10000077&lang=NL)

Erikt
3 juni 2010, 16:42
Thanks voor de link. Maar een probleem; ik heb werkelijk geen idee welke er in mijn gitaar past. Schijnt een afwijkend model te zijn die op de CS'en zit..

Erikt
3 juni 2010, 16:43
Wel prima prijsjes voor die stukjes staal!

McVenco
3 juni 2010, 17:02
Thanks voor de link. Maar een probleem; ik heb werkelijk geen idee welke er in mijn gitaar past. Schijnt een afwijkend model te zijn die op de CS'en zit..

Ik zou denken dat het schroefdraad gewoon hetzelfde is. Anders gewoon even mailen met guitarsupplies, misschien weten zij het zo te vertellen.....