PDA

View Full Version : Welke strat is dit?



Bobbel
3 juni 2010, 11:26
Hey allemaal,

Nou heb ik mijn best gedaan om aan de hand van het serienummer de gewenste informatie te vinden, maar ik had geen succes.
Ik heb een strat op marktplaats gezet en nu stelt iemand aan mij de vraag wat voor een strat het is. Het lijkt mij gewoon een standaard strat, alleen de verflaag is zo dun dat je de houtnerfen er doorheen ziet. Weet iemand om wat voor een strat het dan gaat?

Hier is de adverties (voor de foto's)
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/348826404-fender-stratocaster-usa-met-bijzondere-lak.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YW iiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbq WOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1

Zelf vermoed ik gewoon een standard usa strat met een dunne verflaag.

Bedankt alvast!

Rooker
3 juni 2010, 11:30
Zelf vermoed ik gewoon een standard usa strat met een dunne verflaag.


Dat zou ik ook zeggen..... Wel een mooie trouwens:ok:

Fenderfan
3 juni 2010, 11:48
Raar ding! Het is een American standard maar die lak is afwijkend. Lijkt me wel een originele translucent finish. Maar ook die Staggerd pole pickups zijn niet normaal voor een AM-standard. Wel een stoer ding.

Z0 = Bj. 2000
De prijs is wel hoog voor het bouwjaar moet ik zeggen. Maar misschien lukt het, heeft namelijk een hoog Jimmy gehalte.

Bobbel
3 juni 2010, 12:29
Raar ding! Het is een American standard maar die lak is afwijkend. Lijkt me wel een originele translucent finish. Maar ook die Staggerd pole pickups zijn niet normaal voor een AM-standard. Wel een stoer ding.

Z0 = Bj. 2000
De prijs is wel hoog voor het bouwjaar moet ik zeggen. Maar misschien lukt het, heeft namelijk een hoog Jimmy gehalte.

Je kent marktplaats... iedereen biedt veel lager ;).

Fenderfan
3 juni 2010, 12:32
Das ook waar natuurlijk.

guitarkid
3 juni 2010, 12:59
Hallo Bobbel.

In de advertentie schrijf je dat de documentatie er bij zit. Stomme vraag misschien, maar staat daar niets in?
(Ik lees ook nooit manuals enzo dus wie weet...?)

Gr. C.

Bobbel
3 juni 2010, 14:35
Hallo Bobbel.

In de advertentie schrijf je dat de documentatie er bij zit. Stomme vraag misschien, maar staat daar niets in?
(Ik lees ook nooit manuals enzo dus wie weet...?)

Gr. C.

Haha idd... mannen lezen geen manuals :P.