PDA

View Full Version : I present to you...ThomasPF!



ThomasPF
3 juni 2010, 11:22
Hallo allemaal!

Ik ga mezelf vlug even voorstellen:
Ik ben Thomas, 19 jaar, speel nu zo'n 2 jaar elektrische gitaar, studeer taal- en letterkunde (Eng-Ndl) aan de UGent en zit momenteel in de blok :p (verwacht me dus zeker niet veel op het forum de komende weken)
Ik speel met een Fender Standard Lefthand Telecaster (rood) en soms een Squier Lefthand Stratocaster (Antique Burst), gebruik een Boss DS-2 pedaal en een Line 6 Spider III (75watt).

Momenteel ben ik aan het kijken om een nieuwe versterker (liefst een Marshall combo of goedkope stack) en evt. een nieuwe gitaar (voorkeur Mustang of Jaguar).

Muziekvoorkeur: goeie muziek (LedZep, Nirvana, Sonic Youth, Pixies (maandag nog gaan kijken in de Lotto Arena), Velvet Underground, Joy Division, Neil Young, Jimi H, Oblivians, The Gories, Black Diamond Heavies,... You get my point ;-) )

En nu terug naar mijn boeken!

D-string
3 juni 2010, 14:22
Welkom op het forum.


en zit momenteel in de blok :p (verwacht me dus zeker niet veel op het forum de komende weken)

Grappig.. ik had google nodig om te snappen wat jij hiermee bedoelde (geen gebruikelijke term in NL, al is blokken wel weer een synoniem voor studeren). Ik dacht eerst dat je in het programma "het blok" zat. :D

Veel plezier op het forum en succes met de blok.

ThomasPF
3 juni 2010, 14:27
Haha, bedankt! Blok betekent dus inderdaad 'studeerperiode' :)

deefke666
3 juni 2010, 14:30
welkom thomas, hope you have fun here
en succes met de examens he :seriousf:

grtz dave

speulmenneke
5 juni 2010, 00:18
Hey Thomas,

Succes met alles.

lindstrom
7 juni 2010, 10:51
Welkom hier! :ok: