PDA

View Full Version : Squier Vintage Modified Precision Bass (Olympic White)



Fløs
2 juni 2010, 21:40
Dag mensen.! =)

Ik speel sinds een half jaar bas en dat gaat best lekker.
Toen ik begon met bassen heb ik tweedehands een Dean Edge 1 QTGE gekocht.

Nu ik een tijdje bas speel heb ik iets meer basgitaren gezien rond me en heb ik iets meer het idee van de verschillende geluiden etc die er zijn.
Over anderhalve week ben ik jarig en hoop ik genoeg geld bij elkaar te scharrelen voor de (de titel zegt het al) Squier Vintage Modified Precision Bass (Olympic White). (Zie onderaan bericht..)
Hij kost bij Peter Verspuy €265,-.

Ik bas voornamelijk in het rockgenre zegmaar, dus een meestal skatepunk of gewoon rock. Volgens mij is de precision bass hier zeer geschikt voor. Met de prijs kwaliteit verhouding van Squier zit het volgens mij ook wel goed. Ik hoop wel dat het een basgitaar is die ook weer niet zo degelijk specifiek is dat als ik ergens anders een keertje zou moeten spelen dat dat owk gewoon geen probleem is qua geluid...
Dus denken jullie dat dit een beetje goede beslissing is waar ik voorlopig weer ff mee vooruit kan.? =)

Ik hoor het wel.. ;)

Greetz,
Fløs



P.S. Dit is hem: (Dan heb je er een beeld bij..)
http://www.guitar.co.uk/documents/1519/1519-large.jpg

RUIS
3 juni 2010, 18:49
Doen! De VM serie van Squier is heel erg goed en met Precisions kan je zo'n beetje alle kanten op.

Fløs
3 juni 2010, 20:09
Doen! De VM serie van Squier is heel erg goed en met Precisions kan je zo'n beetje alle kanten op.

Okej, mooi.!! =)
Ik dacht juist dat de precision wat specifieker was en de jazz bass juist veel flexibeller zegmaar, dus dat je met de jazz bass veel meer kanten op kon en met de precision wat minder.. Is dit niet het geval.?

RUIS
3 juni 2010, 21:54
Nee, een P is met dat ene element ontzettend veelzijdig (maar hier spreekt een P-fan).

Jeroen^^
4 juni 2010, 14:58
Okej, mooi.!! =)