PDA

View Full Version : Ik ben er weer!?



vederlicht
1 juni 2010, 22:10
Niet dat ik denk dat ik gemist werd, zo aanmatigend ben ik nou ook weer niet maar ik heb jullie en de ( gitaar) muziek wel gemist.
Ik ben verhuisd van Soest naar het pitoreske dorpje Lochem en voor het zover was verbleven mijn vrouw en ik in een zomerhuisje.Al onze spullen bij de verhuizer in de opslag, ook mijn gitaren want je loopt al met zoveel spullen te slepen... Had ik dus nooooooit!!!! moeten doen. Je voelt je al enigszins ontheemd en dan nog een dikke maand zonder het "strelen" van die heerlijke gitaar-boddy's bleek haast niet op te brengen. Waar leef ik voor? Wat is de zin! Waar moet het naar toe....!? Daarbij had ik geen internet, dus troost via ons heerlijke forum was er ook niet bij. Maar ik heb ze weer! Ik had die potige verhuizers wel willen zoenen toen ik ze met de koffertjes aan zag komen lopen. Ik speel weer de sterren van de Lochemse hemel, ik heb ze zo gemist!
Het weerzin was ook pijnlijk want ik was in de afgelopen maand heel wat vingertoppen-eelt kwijtgeraakt. Maar het groeit weer, de hardheid komt weer terug...Het is puure erotiek dat gitaar spelen....:lovelove:
Vederlicht

Jedeel
2 juni 2010, 00:39
Welkom terug op 't forum, Vederlicht!

remmiedepemmie
2 juni 2010, 01:12
Welkom terug! Dus over 8 1/2 maand beschuit met muisjes? :)

vederlicht
2 juni 2010, 22:10
Welkom terug! Dus over 8 1/2 maand beschuit met muisjes? :)

Ik wou dat ik daar nog de leeftijd voor had.....:???: het zal wel een geroosterd boterhammetje worden!
Vederlicht