PDA

View Full Version : Elektrische gitaar maar klinkt niet ..



Smileee
1 juni 2010, 19:27
Ik heb een elektrische gitaar gekregen maar hij klnkt niet echt mooi want die van me nicht klinkt veel beter en mooier terwjil die ook niet zo duur was . wat moet ik doen nieuwe snaren kopen of helmaal een nieuwe?

bass blom
1 juni 2010, 19:33
ja koop maar gewoon een helmaal nieuwe die mooierder en duurderder is dan die van je nicht :D

macwilliams
1 juni 2010, 19:34
Ikzoualsikjouwwaseenswatleestekensgebruikenwantdat leestvelemalenmakkelijkerenzo.

jutter
1 juni 2010, 19:36
De auto van mijn buurman rijd veel mooier en beter dan die van mij. Wat moet ik doen?

Pepe
1 juni 2010, 19:37
Ruilen met je nicht natuurlijk.

jutter
1 juni 2010, 19:39
Ruilen met je nicht natuurlijk.

Als "ze" maar niet met haar handtasje begint te meppen...:seriousf:

no 1 hops
1 juni 2010, 19:46
Als "ze" maar niet met haar handtasje begint te meppen...:seriousf:zo een als baretta had als anti tasjes dief instrument, met een straatklinker erin ;-)

jutter
1 juni 2010, 19:53
zo een als baretta had als anti tasjes dief instrument, met een straatklinker erin ;-)

Ja, dat waren nog eens tijden!:sssh:

G.G.
1 juni 2010, 19:56
Heb je die gitaar al geprobeerd te stemmen? Vaak klinken ze dan ook beter.































Maak je vraag eens wat duidelijker. Dan worden de antwoorden ook serieuzer.
Waarom klinkt ie minder? Welke gitaar heb je? Welke heeft je nicht?

Fireburst
1 juni 2010, 19:57
Ik heb een elektrische gitaar gekregen maar hij klnkt niet echt mooi want die van me nicht klinkt veel beter en mooier terwjil die ook niet zo duur was . wat moet ik doen nieuwe snaren kopen of helmaal een nieuwe?

Als je deze zin met Calimero-stem leest is het best grappig eigenlijk.

En nee, dat is NIET EERLIJK !:seriousf:

jutter
1 juni 2010, 20:02
Misschien lid worden van een nichtenclub?

Pepe
1 juni 2010, 20:16
zo een als baretta had als anti tasjes dief instrument, met een straatklinker erin ;-)

Mijn buurvrouwen in het spijkerkwartier hadden in die handtasjes een panty met een biljartbal er in. Pooier zijn in die tijd was geen lolletje.

jutter
1 juni 2010, 20:17
Mijn buurvrouwen in het spijkerkwartier hadden in die handtasjes een panty met een biljartbal er in. Pooier zijn in die tijd was geen lolletje.

Ervaring als pooier?:dontgeti:

Pepe
1 juni 2010, 20:22
buurvrouwen... dat maakt mij buurman. Da's toch wat anders.

jutter
1 juni 2010, 20:25
buurvrouwen... dat maakt mij buurman. Da's toch wat anders.

Pooiers hebben ook buurmannen....:cool:

Eko
1 juni 2010, 20:35
FF back on topic. Als je een gitaar hebt die niet helemaal goed gestemd staat klinkt hij ook niet. Verder kunnnen er tal van zaken zijn waardoor het instrument niet goed klinkt. Een beetje meer uitleg wat er zoal niet klinkt zou prettig zijn. Misschien klinkt er 1 snaar niet goed of rammelt er iets? Als je er helemaal niets mee aan weet , ga dan eens langs een muziekwinkel.
Verder staat het hier wel zo leuk als je leestekens gebruikt. Je hoeft geen perfect Nederlands te gebruiken , dat is voor ons ook regelmatig te veel gevraagd. Maar zonder punten , komma`s e.d is het voor een hoop gebruikers slecht te volgen. Je krijgt dan ook de meest gekke antwoorden terwijl je geholpen wilt worden.

Plant
1 juni 2010, 20:48
Ik heb een elektrische gitaar gekregen maar hij klnkt niet echt mooi want die van me nicht klinkt veel beter en mooier terwjil die ook niet zo duur was . wat moet ik doen nieuwe snaren kopen of helmaal een nieuwe?

Gekregen! ;) Een gegeven paard niet in de bek kijken hè?

Nou, kom op jongens niet zo flauw! Al zou het wel helpen als we weten welke gitaar je hebt, welke gitaar je nicht heeft en wat er precies aan de jouwe scheelt. "Klinkt beter en mooier" kan van alles betekenen.

Nieuwe snaren kan helpen als de huidige er al een eeuw opzitten en flink verroest zijn ja. Dan linkt zelfs de duurste Gibson, Fender of ... nergens naar. Om maar meteen een nieuwe gitaar te kopen is wat kort door de bocht. Je koopt ook geen nieuwe auto als het asbakje vol zit (uitzonderingen buiten beschouwing).

Pepe
1 juni 2010, 20:54
volgens mij zit er iemand gewoon aan het trollen hoor, ik dacht dat het wel obvious was

Plant
1 juni 2010, 21:01
volgens mij zit er iemand gewoon aan het trollen hoor, ik dacht dat het wel obvious was

Mwààh... zou kunnen. Maar 't is een eerste post van iemand. Beetje nieuw hier op het forum :dontgeti: Voordeel van de twijfel ;) Even afwachten of er nog iets serieus gebeurt :makeup:

Edit: ik bedoel, dat topic van een nieuw forumlid (2de post) over een ALDI starterspakket gaan we met z'n allen inmiddels ook al 4 pagina's serieus op in.

Kim Wilson
1 juni 2010, 21:27
Ja, maar die nam tenminste de moeite om een fatsoenlijke post in elkaar te breien. Deze openingspost gaat natuurlijk nergens over.

almarvk
1 juni 2010, 21:31
Dit gaat nergens over. Stel je vraag duidelijk. Deze gaat dicht.