PDA

View Full Version : hulp om budget amp te kopen aub



jonasvdc
31 mei 2010, 15:44
Hallo iedereen!

Ik ben hier gekomen omdat ik hulp nodig heb om een versterker te kopen voor m'n Fender classic 50s. Ik speel nu al een paar jaar akoestisch en wil nu wat meer elektrisch spelen. Ik heb voor het moment een tweedehands Fender FM 15R.

M'n budget is €300 max, liefst rond de €200-€250 :-).

Ik heb al wat rondgekeken en heb deze gevonden:

- Marshall MG series (30W+) (toffe effecten: flanger, chorus,...)
- Marshall AVT series (20W or 50W) (valvestate technology)
- Fender FM 65R (heb gehoord dat de clean goed is)

Ik speel elektrisch in het genre van: Red Hot Chili Peppers, Aerosmith, Dire Straits, Silversun Pickups, Pink Floyd, Led Zeppelin, Fall Out Boy, Coldplay, Beatles,...

Dus niet echte hardrock of metal, een goeie clean is dus wel belangrijk, met crunch af en toe.

Het is vooral als oefenamp, moet dus wel portable zijn ook.

Kan iemand helpen? Bedankt!

Paragon
31 mei 2010, 15:53
Hallo iedereen!

Ik ben hier gekomen omdat ik hulp nodig heb om een versterker te kopen voor m'n Fender classic 50s. Ik speel nu al een paar jaar akoestisch en wil nu wat meer elektrisch spelen. Ik heb voor het moment een tweedehands Fender FM 15R.

M'n budget is €300 max, liefst rond de €200-€250 :-).

Ik heb al wat rondgekeken en heb deze gevonden:

- Marshall MG series (30W+) (toffe effecten: flanger, chorus,...)
- Marshall AVT series (20W or 50W) (valvestate technology)
- Fender FM 65R (heb gehoord dat de clean goed is)

Ik speel elektrisch in het genre van: Red Hot Chili Peppers, Aerosmith, Dire Straits, Silversun Pickups, Pink Floyd, Led Zeppelin, Fall Out Boy, Coldplay, Beatles,...

Dus niet echte hardrock of metal, een goeie clean is dus wel belangrijk, met crunch af en toe.

Het is vooral als oefenamp, moet dus wel portable zijn ook.

Kan iemand helpen? Bedankt!