PDA

View Full Version : DLS Versa Vibe



bloodgulge2
29 mei 2010, 15:08
Heeft iemand deze al ooit geprobeerd?

http://www.dlseffects.com/versa_vibe.php

Enige bevindingen?

Fuhgawz
29 mei 2010, 15:56
Een nieuw product van een relatief onbekende producent. Ik verwacht geen bevindingen.

Dirk_Hendrik
29 mei 2010, 16:18
Als het ding even zorgvuldig is ontworpen en gebouwd als andere DLS spullen zouden negatieve ervaringen alléén aan de smaak van de gebruiker moeten liggen.

bloodgulge2
29 mei 2010, 16:56
@D.H.; Zeg, op hun site zie ik dat de polariteit van de voeding niet uitmaakt, weet u misschien hoe dit werkt / wordt geschakeld in het effect?

Dirk_Hendrik
29 mei 2010, 17:27
Plak er en bruggelijkrichter tussen.
(enne, gewoon je en jij ;) )

Mitch
29 mei 2010, 17:31
't Is een Belgisch forumlid, die zijn meer gewoon om 'u' te zeggen :ok:

peter_heijnen
29 mei 2010, 17:57
Plak er en bruggelijkrichter tussen.
(enne, gewoon je en jij ;) )
Waarom doen ze dat eigenlijk niet bij ieder pedaal als dat zo eenvoudig is meneer Hendrik?

bloodgulge2
29 mei 2010, 17:57
Plak er en bruggelijkrichter tussen.
(enne, gewoon je en jij ;) )


't Is een Belgisch forumlid, die zijn meer gewoon om 'u' te zeggen :ok:

:seriousf:
Hahhah vind je ? ik dacht ik vraag het even beleefd, maar je hebt wel gelijk. ^^


Waarom doen ze dat eigenlijk niet bij ieder pedaal als dat zo eenvoudig is meneer Hendrik?

Enne, wat hij zegt :)

Dirk_Hendrik
29 mei 2010, 18:24
Omdat die 9 volt die, afgeleid van 9v batterijen, normaliter gebruikt wordt om je pedaal te voeden knap krap is. Als je daar nog eens een diode (als onderdeel van een bruggelijkrichter dus) tussen gaat plakken valt daar nog eens 8.4 volt over en heb je dus nog minder en dus meer kans op ruis, oscillatie, vervorming of ander gezeik.

Daarnaast, waarom zou je? "Use pedalmanufacturers brand only" lost het probleem ook op en scheelt een extra ($$-besparing) onderdeel in het apparaat.

De Coron Jet Flanger is het eerste apparaat waar ik dit geintje in tegenkwam. Die eet dus zowel wissel als gelijkstroom en de polariteit is niet belangrijk.

peter_heijnen
30 mei 2010, 11:30
Daarnaast, waarom zou je? "Use pedalmanufacturers brand only" lost het probleem ook op....
Ja, dat is idd een heel goede reden verkooptechnisch gezien.

joogi
30 mei 2010, 11:38
ik heb hem uitgeprobeerd bij premiumpedals en vond hem geweldig .
heb hem niet gekocht omdat ik al een moollon revibe en een bbe soulvibe heb.
een beetje overkill dus.
de dls kan beide pedalen easy vervangen : er zit een klassieke vibe in , maar ook modernere ( phaser / tremolo ) geluiden .
zou hem zeker gaan proberen

bloodgulge2
30 mei 2010, 11:51
Verkopen ze ook spullen online? Want ik kan helaas niet in persoon langs gaan.

joogi
30 mei 2010, 12:05
ik heb bij premiumpedals (www.premiumpedals.nl) de dls chorus , delay en rotosim gekocht .daarom mocht ik de versa vibe vrijblijvend uitproberen en terugsturen.ik weet niet of dat altijd mogelijk is.
ieg kun je hun per mail bereiken en bestellen, zij zittten in hillegom.
ik zou gewoon contact opnemen met premiumpedals , hij heet ramon en is
erg aardig en vakkundig. bovendien zijn zijn prijzen beter dan die in de winkel ,
bijvoorbeeld sound plaza in amsterdam verkoopt DLS

bloodgulge2
30 mei 2010, 12:25
ik heb bij premiumpedals (www.premiumpedals.nl) de dls chorus , delay en rotosim gekocht .daarom mocht ik de versa vibe vrijblijvend uitproberen en terugsturen.ik weet niet of dat altijd mogelijk is.
ieg kun je hun per mail bereiken en bestellen, zij zittten in hillegom.
ik zou gewoon contact opnemen met premiumpedals , hij heet ramon en is
erg aardig en vakkundig. bovendien zijn zijn prijzen beter dan die in de winkel ,
bijvoorbeeld sound plaza in amsterdam verkoopt DLS

Oooooooooh nu klopt het allemaal .. de advertenties die ik gezien heb op marktsites komen ook allemaal van ene ramon xD
Dan maakt het op zich niet veel uit, zeker?
Maar ben aant overwegen om hem blind te kopen..

joogi
30 mei 2010, 12:45
Oooooooooh nu klopt het allemaal .. de advertenties die ik gezien heb op marktsites komen ook allemaal van ene ramon xD
Dan maakt het op zich niet veel uit, zeker?

ik begrijp je vraag hier niet ?
voor mij maakte het niets uit .
goede prijs , goede service

Mitch
30 mei 2010, 16:00
Ja, leuk is dat hè? Je voordoen als particulier om geen zakelijke advertentie te hoeven afrekenen. Hij zit in Hillegom maar 't is net Zeeuws Meisje. Op Gitaarmarkt heeft -ie zich ook het lazarus gespamd, maar da's tegenwoordig weer minder geloof ik.

bloodgulge2
30 mei 2010, 16:32
Ik bedoelde dat het niet uitmaakte dat ik wel of niet op zijn site kon, aangezien ik toch al met dezelfde persoon te maken had op die marktsites.