PDA

View Full Version : WK SONG 2010 - 1e mix online!‏‏



koentrend
29 mei 2010, 09:25
Hello ,
De laatste weken heb ik gewerkt aan een WK song. Hij is nog niet helemaal af, maar de 1e mix is wel af!

Op www.koehoen.nl is de 1e mix te vinden en te downloaden. Houd de site in de gaten, want er zal vast nog wel een 2e mix uitkomen met wat kleine verbeteringen.
Oh ja, PROMOOT aub even mijn song. Zet het in je hyves WWW/op twitter/ email het naar al je vrienden familie etc.etc.

Een reactie in het gastenboek op koehoen.nl zou leuk zijn (of hier:))
Dus Promoten met die hap!!!!!
GOAL :-)

gr.
KOehoen

Swan
30 mei 2010, 10:35
om te huilen.

Guitarfreak
30 mei 2010, 11:19
Vre-se-lijk...

Gert-Jan
30 mei 2010, 17:26
geintje zeker........toch?......hoop ik...... ah ga weg joh......dat kun je niet menen....AAARGHHHHH

Don Capo
30 mei 2010, 17:58
bagger, sorry gozer, dit is echt 3 x niks.

Mitch
30 mei 2010, 17:59
Nee, het wás drie keer niks, maar ik heb twee identieke topic verwijderd. :D

MichaelSS
30 mei 2010, 18:48
Blrgh, not my cup of tea.

Vind de melodie wel leuk, zang is echt ruk vooral die 2e stem.

De mix is ronduit waardeloos.

TimoSomers
30 mei 2010, 20:14
Veel te serieus voor zo'n onderwerp wat je niet serieus kan nemen.
En vrij slecht ook nog allemaal :D.

bass blom
30 mei 2010, 20:34
ik zocht op wikipedia naar iets leuks, een kwoot ofzo, voor kansloos..
kreeg de kans zelf de pagina aan te maken :seriousf:

Nellyrocks
30 mei 2010, 21:37
ik zocht op wikipedia naar iets leuks, een kwoot ofzo, voor kansloos..
kreeg de kans zelf de pagina aan te maken :seriousf:

Daar zou ik dan alleen een linkje naar dit nummer op zetten. Sorry hoor.

Iets anders. Als je alleen de zangtrack voor me hebt wil ik er wel een carnavalskraker op maken.

Exi
30 mei 2010, 22:22
Daar zou ik dan alleen een linkje naar dit nummer op zetten. Sorry hoor.
Hij vraagt om promotie, dus waarom ook niet:seriousf:

oooooohoooooohoooooo dit is verschrik-kelijk!

M Kactus
2 juni 2010, 10:17
Iedereen vergeten dat smaken verschillen ? Er is een verschil tussen wat jij ervan vindt, en wat de objectieve kwaliteiten van een liedje zijn.

Zo kan ik bijvoorbeeld zeggen dat het inderdaad te ernstig is. Een beetje humor zou leuk zijn en het liedje ineens veel beter maken. De timing zit goed. Het hele liedje is meer dan strak genoeg, en het gitaargeluid vind ik ook wel leuk, maar een beetje te glad. Of te weinig karakter, eerder. Line6? Maar dat geluid is zeker niet dramatisch, gewoon niet hélemaal juist. De basgitaar klinkt me dan weer echt iets te blikkerig. Ik heb liever een diepere, donkerdere bas dan dit.

De zang zit nergens vals (behalve op "Van Persie", daar klinkt het toch echt een beetje geknepen). De kleur is een beetje corny, maar als je daarvoor gaat, is het gelukt ;) Gewoon goed doorgezongen, je niet te veel ingehouden.

Dat gezegd zijnde, is het ook niet mijn ding, maar dat hoeft toch helemaal niet?

koentrend
7 juni 2010, 21:02
Na een korte afwezigheid schrik ik echt van de reacties.....
1. ik heb 3 topics geopend, meer opdat ik er even niet zou zijn en dus veel gelezen rubrieken zocht.... sorry daarvoor!

Jammer dat iedereen wel erg hard is in zijn oordeel!
Het kan je smaak niet zijn, maar zijn er dan zoveel betere WK songs???

Een beetje positieve argumenten hadden ook wel leuk geweest!

Steven Otto
7 juni 2010, 21:10
Het is de houding denk ik, die een aantal mensen niet aanstaat. zo van:
'kijk eens mensen, ik heb dè wk-hit opgenomen en nu mogen jullie het voor mij promoten!'
3 topics aanmaken komt nogal spammerig over. Op gitaarnet hoef je zoiets niet te doen, probeer het hier (http://www.tvoranje.nl/index.php?menu_id=9) eens.

Mitch
7 juni 2010, 21:33
Na een korte afwezigheid schrik ik echt van de reacties.....
1. ik heb 3 topics geopend, meer opdat ik er even niet zou zijn en dus veel gelezen rubrieken zocht.... sorry daarvoor!

Jammer dat iedereen wel erg hard is in zijn oordeel!
Het kan je smaak niet zijn, maar zijn er dan zoveel betere WK songs???

Een beetje positieve argumenten hadden ook wel leuk geweest!

Omdat jij hier niet vaak bent open je maar drie topics? O, da's logisch :???:
Maar hoe dan ook, je kiest je publiek verkeerd. Je zoekt een gitaristenforum op. Hoeveel daarvan houden nou van hoempapa muziek? Als je bijval zoekt moet je naar www.hoempapaforum.nl

Thiez
7 juni 2010, 21:33
Ik hou niet van voetbal, ik hou niet van de voetbal mensen en wk sfeer. Maar buiten dat vind ik het liedje gewoon in het rijtje passen met de andere voetbal hits. Tis geen uitspringer van goed of slecht. Het is meer de 13e in een dozijn met een rijm-de-la-rijm van lik-me-vesje zeg maar.

bass blom
7 juni 2010, 21:38
c’est le ton qui fait la musique

het doet mij denken aan rita verdonk met 0 in de peiling blijven zeggen dat ze 10 zetels gaat halen :D

bass blom
7 juni 2010, 21:57
http://www.youtube.com/watch?v=-JPYAZQuV4w

Riky
8 juni 2010, 14:24
ik vind het niks.
Het heeft geen pakkend element. Dik moet ene nummer zijn dat lekker meezingt en knalt en sfeer met zich meebrengt. Dit is te vlak. Als dit in de kroeg gedraaid wordt moet iedereen eerst luisteren voor ze mee kunnen zingen. Geen kaskraker dus.

Wel leuke poging.

HaroldA
8 juni 2010, 15:03
Niet grappig, niet herkenbaar, absoluut geen meezinger... Fail! :makeup:

Don Capo
8 juni 2010, 18:57
Ik vind dit wel een van de leukste WKtopics tot nu toe, mag dat ook? :D

Steven Otto
9 juni 2010, 13:54
Koehoen, mafklapper dat je bent!

Hebben meer mensen spam-mail ontvangen?
http://i45.tinypic.com/353321k.png

Dat je 3 topics opende...mwah..
Maar dit gaat echt te ver hoor! kansloos.

Don Capo
9 juni 2010, 14:18
snel op een ander gestemd!

Steven Otto
9 juni 2010, 14:20
snel op een ander gestemd!
haha

hoe vaak zal ik stemmen? :soinnocent:





:soinnocent:

Riky
9 juni 2010, 14:31
Lef heeft hij wel...

3 topics openen, hier afgeblaft worden, vervolgens schrikken van de reactie en ook nog eens spam mail naar forum leden versturen?

Tim..
9 juni 2010, 15:07
Het is gewoon totaal geen meezinger, dit moet je eerst 5 keer horen voordat iedereen het kan meezingen, dus absoluut geen kans dat dit een goede WK song wordt.

nielsnielsniels
9 juni 2010, 22:27
Hoi Koen, erg leuk liedje. Ik vind het juist wél pakkend, heerlijk strak gespeeld en ik kan al wat woordjes meezingen. Ik snap niet dat mensen zo negatief zijn, het is een gewoon een goed liedje, volgens mij is iedereen gewoon jaloers. Zang is echt van hoge kwaliteit, de gitaar klinkt lekker! Ik heb op je gestemd en ik heb al wat mailtjes gestuurd naar vrienden om ook te stemmen! Ik zal het zeker aan iedereen aanraden. Hopelijk kunnen we dit binnenkort op de radio horen...
















































http://files.byondhome.com/Teka123/2008-12/IcewarriorX-0001/borat_not.jpg

Riky
9 juni 2010, 22:37
het plaatje was leuker nielsniels

nielsnielsniels
9 juni 2010, 22:52
het plaatje was leuker nielsniels

aangepast :p

koentrend
12 juni 2010, 07:56
Beste mensen,
Hoi, ik reageer n.a.v. de reacties.
1. in het begin het ik het 3x geplaatst omdat ik even op vakantie was en er dus geen controle/input over had.
2. tuurlijk hoop je het beste met zo een traject.
3. ik heb dit nummer naar iedereen in mijn emailbox gestuurd en daar stond steven blijkbaar ook tussen.
4. dit alles is gewoon uit enthousiastme, ik denk dat mening mens zijn nummer zelf ook zo goed mogelijk zou promoten!
5. dank!

nielsnielsniels
12 juni 2010, 09:50
Hoi, ik reageer n.a.v. de reacties.

Any publicity is good publicity.


4. dit alles is gewoon uit enthousiastme, ik denk dat mening mens zijn nummer zelf ook zo goed mogelijk zou promoten!

Promoten doe je als je iets wilt verkopen, en het is wel duidelijk dat je dit promoot niet voor muzikale redenen maar eerder financiële redenen anders zou je er niet zoveel moeite voor doen om mensen met emails lastig te vallen en op gitaarforums te posten.

jannest
12 juni 2010, 13:05
dacht al doet met ergens aan denken en ja hoor

http://www.youtube.com/watch?v=7j8cKvJTeKU

oh

Fvddungen
15 juni 2010, 10:51
Grappig. Ik kwam er vandaag achter dat een goede vriend van mij de baspartij heeft ingespeeld. Wat is het wereldje dan klein.

Overigens is het nummer genomineerd voor de Giel Beelen's WK de WK-songs. Zie http://giel.vara.nl/Stem-nu.863.0.html. Hij staat nu nummer 20, maar alleen de 1ste 11 gaan naar de finale. Dus wellicht willen jullie allemaal een beetje meestemmen?