PDA

View Full Version : welke noten zijn dit? (destine - Stars)



Keevinkos
27 mei 2010, 21:50
Onze band speelt het nummer Stars van Destine (wat een lekker is dat altijd zeg!:cheerup:) Alleen missen we iets in het refrein:
Tot nu toe speel ik de gewone powerakkoorden tijdens het refrein (B, Cis en A) Alleen als je naar deze versie luisterd (http://www.youtube.com/watch?v=m8GqUGJkSh8) hoor je dat er een 2e gitaar nog een paar hoge tonen erbij doen. Onze zanger speelt ryhtm guitar dus hij kan dan mooi de akkoorden doen en ik de hoge tonen, maar welke noten zijn het? Ik kom er niet helemaal uit:???:

Jilles
28 mei 2010, 09:20
Kun je ze misschien niet emailen daarover?
Haha, ik heb nog een keer met die gasten op Schippop staan lullen en toen zeiden ze dat ze één hit zouden scoren en daarna alleen maar voor de vrouwen zouden gaan.:blast::blast:

Bl44t44p
28 mei 2010, 16:26
Ik hoor geen 2e gitaar hoor, alleen de toetsen. Hubrecht's gitaar zit op rechts gepanned en in het refrein hoor je dat Robin erbij komt (links in de mix), daarvoor is het gewoon de toetsen...

Mail ze anders even, of Twitter, of stuur ze een berichtje op dit forum (Hubrecht komt hier nog wel eens geloof ik).

edit: je ziet in het filmpje overigens ook vrij duidelijk dat Robin niks in de coupletten speelt.

Keevinkos
28 mei 2010, 20:53
ik bedoel ook neit de coupletten maar de refreinen:seriousf:

zou mooi zijn als Hubrecht mij dat zelf zou kunnen vertellen! ben een groot van je!:rockon:

j3r03n
28 mei 2010, 21:35
Mijns inziens heeft dat nummer geen noten...



Geintje, maar ik kon t niet laten :P

Keevinkos
28 mei 2010, 22:29
ik vind het een ontzettend goed nummer hoor:makeup:

maar bedankt voor de tip: ik heb hubrecht gevonden en een berichtje gestuurd:cheerup:

Bl44t44p
30 mei 2010, 14:42
Oh helemaal verkeerd gelezen, sorry! En niks tegen Destine idd :D

Hubrecht
9 juni 2010, 16:04
In de studio versie speel ik:
e-------
B-12-12
G-8--9

In de 3FM versie alles een hele noot (2 frets) lager. Cool dat jullie onze track coveren, thanks! Haha mooie quote Jilles, was ik zelf al vergeten ;)